Gjest Guest_kornelius_* Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvis det faktisk har seg at de to vennene mine som skulle på det utestedet ringte han og spurte han om han ville være med, DA blir jeg skikkelig skuffa og sint. Men det var en bursdagsfeiring på dette utestedet da, og de fleste viste jo om det. De to venna mine har jo også sagt til meg at de skulle dit, så kan godt tenkes at han bare stakk bort aleine eller at noen andre spurte om han ville komme bort. Men når jeg fikk vite at han hadde droppet meg for å stikke på samme utested som de to vennene mine skulle, får jeg en ekkel følelse i meg. At han droppet meg bryr jeg meg egentlig ikke så mye om, så ikke på han som en god venn uansett, men de to andre... :\ Han sa riktignok unskyld, men jahh... Disse to er greie og sånn da, så tviler egentlig litt. Hvis de har fester blir jeg alltid invitert osv. Men tanken slår meg jo. De skulle riktignok ringe meg imorra, så får se da. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei Jeg er en gutt på 17 år. Jeg er en helt alminnelig poppulær gutt, jeg har ikke sånn alt for mange venner, men de vennene jeg har er blandt de populære. Jeg har ingen jobb eller noe til å slå ihjel all den døtiden jeg har, jeg går på klatring men ikke veldig aktivt. Med andre ord består en vanlig ukedag for meg for det meste av skole+spilling. Når jeg kommer hjem fra skolen går jeg rett hjem, og det jeg driver med er spilling, msn, dette forumet og facebook. Alt dette er jo kun tidsfordriv. Du er jo meg Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei Jeg er en gutt på 17 år. Jeg er en helt alminnelig poppulær gutt, jeg har ikke sånn alt for mange venner, men de vennene jeg har er blandt de populære. Jeg har ingen jobb eller noe til å slå ihjel all den døtiden jeg har, jeg går på klatring men ikke veldig aktivt. Med andre ord består en vanlig ukedag for meg for det meste av skole+spilling. Når jeg kommer hjem fra skolen går jeg rett hjem, og det jeg driver med er spilling, msn, dette forumet og facebook. Alt dette er jo kun tidsfordriv. Du er jo meg det vel sånn en gjennomsnitteig 15-17 åring er idag. sørgelig! Lenke til kommentar
Gjest Guest_kornelius_* Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ja, vel.. helga ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg men Ble ihvertfall ikke sittende hjemme aleine. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei Jeg er en gutt på 17 år. Jeg er en helt alminnelig poppulær gutt, jeg har ikke sånn alt for mange venner, men de vennene jeg har er blandt de populære. Jeg har ingen jobb eller noe til å slå ihjel all den døtiden jeg har, jeg går på klatring men ikke veldig aktivt. Med andre ord består en vanlig ukedag for meg for det meste av skole+spilling. Når jeg kommer hjem fra skolen går jeg rett hjem, og det jeg driver med er spilling, msn, dette forumet og facebook. Alt dette er jo kun tidsfordriv. Du er jo meg det vel sånn en gjennomsnitteig 15-17 åring er idag. sørgelig! Du har vel rett i det, emn jeg var vertfall på Trysil i går, men som vanlig var det ikke jeg som spurte. Lenke til kommentar
Gjest gutt17 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei Jeg er en gutt på 17 år. Jeg er en helt alminnelig poppulær gutt, jeg har ikke sånn alt for mange venner, men de vennene jeg har er blandt de populære. Jeg har ingen jobb eller noe til å slå ihjel all den døtiden jeg har, jeg går på klatring men ikke veldig aktivt. Med andre ord består en vanlig ukedag for meg for det meste av skole+spilling. Når jeg kommer hjem fra skolen går jeg rett hjem, og det jeg driver med er spilling, msn, dette forumet og facebook. Alt dette er jo kun tidsfordriv. Du er jo meg vel.. du er meg og... Lenke til kommentar
Gjest Guest_kornelius_* Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei Jeg er en gutt på 17 år. Jeg er en helt alminnelig poppulær gutt, jeg har ikke sånn alt for mange venner, men de vennene jeg har er blandt de populære. Jeg har ingen jobb eller noe til å slå ihjel all den døtiden jeg har, jeg går på klatring men ikke veldig aktivt. Med andre ord består en vanlig ukedag for meg for det meste av skole+spilling. Når jeg kommer hjem fra skolen går jeg rett hjem, og det jeg driver med er spilling, msn, dette forumet og facebook. Alt dette er jo kun tidsfordriv. Du er jo meg det vel sånn en gjennomsnitteig 15-17 åring er idag. sørgelig! Du har vel rett i det, emn jeg var vertfall på Trysil i går, men som vanlig var det ikke jeg som spurte. Skjønte ikke helt denne men Var ute nå med disse kompisene nå, og han karen som jeg skulle på lan med hadde vist bare plutselig dukket opp. Var jo jeg som fortalte til han om den festen, og han sa han ikke hadde lyst... Men jaja Men viste seg ihvertfall at han var den eneste som gikk bak ryggen min, så ble litt letta Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 når jeg er med jenta jeg elsker, gir livet mitt mening =) kanskje du er heldig, og blir forelska snart ^^ Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei Jeg er en gutt på 17 år. Jeg er en helt alminnelig poppulær gutt, jeg har ikke sånn alt for mange venner, men de vennene jeg har er blandt de populære. Jeg har ingen jobb eller noe til å slå ihjel all den døtiden jeg har, jeg går på klatring men ikke veldig aktivt. Med andre ord består en vanlig ukedag for meg for det meste av skole+spilling. Når jeg kommer hjem fra skolen går jeg rett hjem, og det jeg driver med er spilling, msn, dette forumet og facebook. Alt dette er jo kun tidsfordriv. Du er jo meg det vel sånn en gjennomsnitteig 15-17 åring er idag. sørgelig! Du har vel rett i det, emn jeg var vertfall på Trysil i går, men som vanlig var det ikke jeg som spurte. Skjønte ikke helt denne men Poenget mitt var at jeg faktisk gjorde noe spennende den helgen her, men at det ikke var jeg som fikk meg meg de, men de som spurte meg. Altså burde jeg prøve å være litt mer aktiv å få meg meg folk på ting, og ikke vente på at de skal spørre først. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kornelius_* Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det er jo bare positivt da, da viser jo venna dine at de vil ha deg med Når jeg tenker meg om er det veldig sjeldent jeg inviterer venna mine med på noe også. Når vi festa hjemme hos meg var det jo faktisk de som spurte. Eneste jeg husker er at når jeg ble invitert med på kino forige helg så inviterte jeg med 5 stykker til. Jeg pleier jo ringe for å møtes å sånn, men sjelden jeg tar insiativ til fester og sånn. Kanskje et punkt jeg bør forbedre meg litt på. Når jeg først blir invitert med på noe så viser jeg ihvertfall interesse men. Blir kanskje trysil på meg også snart, men igjen... ikke jeg som spurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå