With Odin on my side! Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har akkurat fått meg Nikon D70S, men det nermeste jeg kommer norske menyer er svensk, noe som kan være irriterende siden jeg ikke forstår alt på svensk. Noen som veit om det går an å installere språkpakke eller helt ny firmware? Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Du får ikke norske menyer på Nikon, men du får norsk instruksjonsbok. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Lettere å forstå engelsk enn svensk imho.. Hadde D70'n på engelsk, samme med D300'n nå. Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har akkurat fått meg Nikon D70S, men det nermeste jeg kommer norske menyer er svensk, noe som kan være irriterende siden jeg ikke forstår alt på svensk. Noen som veit om det går an å installere språkpakke eller helt ny firmware? Takker for svar på forhånd! Jeg må vel si meg enig med de andre som mener at engelsk er lettere enn svensk. Hvis du vil ha Norske menyer kan du velge Canon Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har i utgangspunktet ikke noe problem med å forstå svensk (eller dansk), men stiller alltid menyer på engelsk i diverse duppedingser og programmer selv om norsk, svensk eller dansk er tilgjengelig, pga at det er uante mengder informasjon på engelsk på nettet i forhold til de skandinaviske språkene. Det gjør det enklere å søke etter relevant informasjon når man vet eksakt ordlyden på engelsk. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Ja, jeg satte menyen på engelsk, og er i grunn enklere å forstå, og har ikke noe problem sånn sett... Faren minn kjøpte seg D300, og det var bare svensk der og, men Nikon er tingen, så har ikke vurdert Canon engang:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå