anderfo Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg lurer på om Opera mini 4 fungerer slik det skal på min telefon. Hver gang jeg starter programmet, står det "Installerer program", så må jeg gjennom en side der jeg godtar en haug med vilkår og trykker "Aksepter", og tilslutt må jeg trykke på en haug med taster gjennom en autentiseringsprosess eller noe sånt. Er det virkelig meningen at man skal gjøre alt dette hver gang man åpner programmet, eller er dette bare tull? Flere som har samme problem? Håper noen har tips. Programmet er installert på LG KU990. Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Sånn skal det ikke være. Det skal kun skje første gang du åpner programmet. Prøv å avinstallere (slette) og så last det inn på nytt. Funket for meg. Men jeg har Nokia. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei. Jeg hadde samme problemet. Grunnen til dette var at jeg hadde innstallert programmet på minnekortet i telefonen, ikke i telefonens minne. Avinnstalerte det og innstallerte på ny i telefonens minne og siden det har det fungert bra Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Hei. Jeg hadde samme problemet. Grunnen til dette var at jeg hadde innstallert programmet på minnekortet i telefonen, ikke i telefonens minne. Avinnstalerte det og innstallerte på ny i telefonens minne og siden det har det fungert bra Hm, det høres ut som dette kan være problemet ja. Jeg fikk aldri valget om hvor jeg ville installere programmet - betyr det at jeg må kopiere installasjonsfila til telefonminnet før jeg installerer på nytt? Dette var nemlig ikke så lett som jeg trodde det skulle være, får stadig feilmelding når jeg prøver å kopiere over installasjonsfila ("opera-mini-4.0.10031-advanced-no.jar" eller "opera-mini-4.0.10031-advanced-no.jad") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå