abarhaugen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 TG nærmer seg med stormskritt, og jeg tenkte at de ville være lurt å investere i cdr plater, men så vil jeg høre med dere om dere visste om noen bra typer? krav: 80 min plater kan brenne 24x spindel (gjerne 100) god kvalitet Disse platene må kunne kjøpes på nettbutikker til en god pris max 350kr. Noen som vet om noen? Andreas Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 100stk spindel på komplett til 210kr ellernoe funker som bare f de. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 er det no-name platene du tenker på da?` Andreas Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 TG nærmer seg med stormskritt, og jeg tenkte at de ville være lurt å investere i cdr plater, men så vil jeg høre med dere om dere visste om noen bra typer? krav: 80 min plater kan brenne 24x spindel (gjerne 100) god kvalitet Disse platene må kunne kjøpes på nettbutikker til en god pris max 350kr. Noen som vet om noen? Andreas Du får ikke god kvalitet til maks 350 for 100. Noname cd-plater har en lei tendens til å gå istykker etter litt tid. Jeg anbefaler verbatim, 500 for 100 stykk, ta de helt hvite, de er prima å skrive på. AtW Lenke til kommentar
TempO Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 man kjøper rett og slett ikke no-name uansett.....makan t søpple plater skal du lete lenge etter. Blir riper i de med en gang, og belegget blir borte. utrolig dårlig erfaring med disse. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg pleier å kjøpe Mr. Platinium CD-R fra ITbutikken. Virker som de er god kvalitet og samtidig er billige. Du får en 100 pack spindel (700MB CD-R) med 48x sertifiserte plater for 327kr. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 jeg går vell for mr. platinum da siden det er både kvalitet og høy fart. til en billig penge.. takk for hjelp Lenke til kommentar
KAS Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Lurer på om disse duger greit? Skal kun brukes til divx og mindre viktige ting. Kommer vel ikke akkurat til å bli herjet med, men bør i hvertfall holde på dataene ei stund. Disse er jo rimelig nye, og Prodisc er visst produsent, så burde vel ikke være bånn i bøtta da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå