JiGGe Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 http://www.snusboks.com/ er også en fin side. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 http://www.snusboks.com/ er også en fin side. Er de der til å stole på? noen erfaringer? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvorfor vil egentlig folk egentlig ha snusboks i alu? I mine øyne er det svært upraktisk, særlig når det gjelder løssnus. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kjøp deg en boks med Lucky Strike om du vil prøve. Den har aluminiumsboks og ser ganske god Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 brekker meg bare ved tanken.. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Skal til Danmark i sommer, å da må jeg jo kjøpe snus Jeg skal kjøre helt ned, altså ingen båt. Noen som vet hvordan det er med toll? Jeg tenkte jeg skulle pakke snusen nederst i sekken som jeg har i bilen. Sjekker de den? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Fant ein snus side som selger løs snus til gjevekk priser. Dei seleger bare offroad og Phantom... Du kan ikkje kjøpe mindre enn 10 bokser enkel prisen er på 28 kr... link Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 er ikke noe dyrere på buysnus.com heller. 1 general løs 3.73 USD som er 18.82 NOk. har dog ingen erfaring med buysnus.com. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 brekker meg bare ved tanken.. lucky strike er veldig god. mer tobakk enn vann i den ergo. den renner mindre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Min erfaring med Lucky Strike er at den renner veldig lett så vet ikke om det der stemmer helt :/ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Skal til Danmark i sommer, å da må jeg jo kjøpe snus Jeg skal kjøre helt ned, altså ingen båt. Noen som vet hvordan det er med toll? Jeg tenkte jeg skulle pakke snusen nederst i sekken som jeg har i bilen. Sjekker de den? Det spørs om du blir stoppa eller ikke det.. Har blitt stoppa flere ganger over grensa fra sverige til norge ved svinesund men 3 av 4 ganger så titta bare tollern kjapt inn i bilen gjennom vinduet og var bak og ba meg åpne bagasjelokket. Hadde med meg alt for mye tobakk og alkohol men tollerne sjekka aldri hva som var oppi posene mine eller begynte å grave rundt i ting selv. 4 gangen blei jeg egentlig ikke stoppa, men tollern mente jeg hadde kjørt alt for fort inn der, siden hele veien var stengt så alle måtte gjennom tollen (uten å bli sjekka) Men det kan godt hende de sjekker tinga dine hvis du blir stoppa. Det har jævelig mye å si hvordan bil du kjører og om det ser ryddig og fint ut i bilen din. Ser bilen din ut som et vrak og bilen bare er rot inni vil de mer sannsynlig leite gjennom bilen din. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor lenge bør snusen ligge i kjøletemperatur etter den har blitt tatt ut av frysern? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 til den har tint . merkes fort. 1-2 timer. kommer jo litt an på hvor varmt/kaldt kjøleskapet er og hvor sugen du er på snus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kjøpte meg en boks med Ettan løs idag, lenge siden sist jeg snusa løs, utrolig herlig Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fin artikkel på dagbladet! Sett snus prisen ned og prisen på røyk opp! på 1-2-3 så du kvitt kreft og sykdomer som fremkommer ved røyking Trykk på bilde for link! Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvordan utføres slike forsøk på dyr? Altså, hadde ikke vært så jævla vanskelig å lure opp noen snuspriser under overleppa til Esel i Shrek, men hvordan får dem dyr til å røyke? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er tøft! Dette gjorde de masse med kaniner og små gnagere når de skulle forske på tobakksskader på 60-tallet eller deromkring. Det ser nærmest ut som en normal vanntankdispenser (en slik med metallrør og kule neders) bare at det er nikotinrøyk og ikke vann. Først holder dem dyra fast foran nikotindispenseren og stapper kjeften på, etter en viss tid gjør de det frivillig. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er tøft! Dette gjorde de masse med kaniner og små gnagere når de skulle forske på tobakksskader på 60-tallet eller deromkring. Det ser nærmest ut som en normal vanntankdispenser (en slik med metallrør og kule neders) bare at det er nikotinrøyk og ikke vann. Først holder dem dyra fast foran nikotindispenseren og stapper kjeften på, etter en viss tid gjør de det frivillig. Er mange som ikke liker forsøk på dyr vettu;) Men ble dyra "Nikotin-junkies" da? En annen ting, hvilken snus begynte dere med? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det var nok General løs. Og holder meg til det enda. Bedre smak på løsen finns ikke. (I mine øyne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg