Underpants Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Fy søren så digg det er med løs når man sitter oppe hele natta. Den har en så mye rundere lukt og smak enn porsjon, og når man ikke orker snussaft blandet med polarbrødet er det så praktisk. Løs er best, ingen protest. Endret 28. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
M-J Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 jeg så forresten nå at det er skrivefeil i topic førstpost skulle vel egentlig vært første post Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har prøvd litt skoal jeg ja. Ikke akkurat wintergreen, da kjøper jeg heller Kodiak som er sterkere likevel. Må si jeg synes amerikansk snus er MYE bedre enn svensk. Amerikansk ftw. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Haha, fikk meg en god latter akkurat. Var og kjøpte snus på den lokale kiosken. (Jeg er 15år) Jeg: 2 general pose De: Ok. De: Hvor gammel er du? Jeg: Hæ? Du vet jo at jeg er 18 år. De: Jaja, jeg vet det. Men det har kommet nye regler. Jeg: Nye regler? De: Ja, du må vise legg nå. Eller så får vi ikke lov til å selge til deg. Jeg: Åja, så jeg må hjem og hente legget da? De: Nei, siden du kjøper snus mye skal jeg selge til deg. Du er min kompis. Haha, ny regel ja, for den har ikke vært der i 20 år. Jaja, de er hyggelige da. De er fra India og hører på indian music hele dagen. Har til å med fått en plate av han. Utrolig fet musikk. Lenke til kommentar
raptuss Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 swedish match opplyser at White Porsjon er at POSEN ikke går med i siste prosessen snusen er like bløt men posen er ikke bløt Lenke til kommentar
raptuss Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Amerikansk snus har glassfiber i , ikke saltkrystaller Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Pisspreik,det er ikke glassfiber i amerikansk snus. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Pisspreik,det er ikke glassfiber i amerikansk snus. QFT. Bare en myte. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Pisspreik,det er ikke glassfiber i amerikansk snus. æ veit du kva glassfiber er eller? Det er og ein myte om at det er små glassbiter i snusen og som ikkjer er sant. Lenke til kommentar
affix Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Var på cup i Sverige i helgen, og kjøpte med meg to bokser Skruf Sterk løs. Digg det, men da jeg kom hjem i stad så jeg at boksene gikk ut 23 juni . Har ikke åpna enda, håper de ikke er alt for tørre. Har også en boks General løs liggende, hvor jeg har greid å få et lite hull i lokket. Blir den fortere tørr da? baah, tørr snus -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Var på cup i Sverige i helgen, og kjøpte med meg to bokser Skruf Sterk løs. Digg det, men da jeg kom hjem i stad så jeg at boksene gikk ut 23 juni . Har ikke åpna enda, håper de ikke er alt for tørre. Legg de i fryseren i en dag eller to, ta de ut å la dem tine. Tror ikke snusen er ødelagt siden de er 6 dager etter dato. Har også en boks General løs liggende, hvor jeg har greid å få et lite hull i lokket. Blir den fortere tørr da? baah, tørr snus -_- Bytt boks, funker fett. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Noen som vet om en plass på nettet hvor de selger slike snusesker i aluminnium ellr hva de nå enn lager de av. ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Bare sånn at det er sagt, aluminiumsbokser er ikke smart om sommeren, steiker sola i 2 min på buksa di så er hele boksen kokendes varm :/ I det siste så har nikotinsuget mitt gått kraftig ned faktisk, snuser bare ca 2 ganger om dagen nå, som er utrolig økonomisk, før måtte jeg kjøpe ny boks hver 3. dag ca. nå har jeg hatt en i over en uke^^ Tror jeg kan greie å slutte nå men vil egentlig ikke, syns det er greit å snuse når det såppas lite Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Swedishmatch.com trur jeg Så ikke stort der jeg nei. BTW, så Swedishmatch sin fabrikk i Göteborg når jeg var der i forrige uke ;> Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Advarer fremdeles mot aluminumsboks, tror nok du kommer til å legge den bort ganske fort.. men ditt valg Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er ikke sikkert jeg kommer til å bruke den hele tiden. Men de fleste har det i område, so why not prøve det? å bare legge den på hylla vis jeg ikke liker den Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er jo det^^ Den koster neppe sånn kjempe mye Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Icetools har noen fine bokser. Fåes kjøpt på de fleste tobakksbutikker på svinesund hvertfall. Hvis ikke kan de nok også bestilles herfra: http://www.northerner.com/html/snus-A_1.html Legg merke til USB-snuskjøleskapet FREKT! Forøvrig så er den Ice Tool Portioner 5 ml ganske enkelt en genial prislager. Snusen blir jo seff ikke like godt pakket når man bruker "prismaster", men etter litt trening så blir resultatet rikig så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg