Neptun_ Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som vet hvilken pris det er for ett tårn med general løs i sverige? 379,- Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Produksjonen av Nick (and Johnny) løs snus skal visst opphøre. Utrolig kjipt. Porsjonssnus er uaktuelt. Hvilken løssnustype kan matche N&J når det gjelder styrke da? Hvor har du hørt dette hen? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Søstra mi hadde en rar boks idag, catch solbær, kjempesmak. Smaker den mye solbær ? Noen som vet om man kan ta med ubegrenset med snus, dersom man har det i bagasje (ikke håndbagasje) til Egypt ? Endret 21. juni 2008 av marvol Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ikke lovlig. Hadde selv med meg 4 tårn når jeg dro på ferie, ingen som stoppet meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Er det ikke sånn at snus regnes som dop eller noe i utenfor skandinavia mange steder og er derfor ulovelig? Ganske teit egentlig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Er det ikke sånn at snus regnes som dop eller noe i utenfor skandinavia mange steder og er derfor ulovelig? Ganske teit egentlig Det er ulovlig i Danmark og. Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Produksjonen av Nick (and Johnny) løs snus skal visst opphøre. Utrolig kjipt. Porsjonssnus er uaktuelt. Hvilken løssnustype kan matche N&J når det gjelder styrke da? Hvor har du hørt dette hen? Det har jeg hørt fra tre forskjellige hold. På en butikk i Sverige hvor de ikke hadde mer løs N&J pga. at produksjonen har stoppet; en kunde på Narvesen som bor i Sverige fortalte det da han tilfeldigvis sto bak meg i køa og jeg spurte etter N&J; en ansatt på en Esso-stasjon sa også det samme. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg drar til London i morgen, og har bestemt meg for ikke å ta med boks. Blir bare i tre netter, så det burde vel gå bra. Håper bare ikke jeg blir helt gal og herper turen som en følge av nikotinsug. Ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg kan sende deg MMS-er med bilder av snus i, og ødelegge turen din. =) Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ja, ok. Gled deg til telefonregninga Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det blir nok verdt det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Produksjonen av Nick (and Johnny) løs snus skal visst opphøre. Utrolig kjipt. Porsjonssnus er uaktuelt. Hvilken løssnustype kan matche N&J når det gjelder styrke da? Hvor har du hørt dette hen? Det har jeg hørt fra tre forskjellige hold. På en butikk i Sverige hvor de ikke hadde mer løs N&J pga. at produksjonen har stoppet; en kunde på Narvesen som bor i Sverige fortalte det da han tilfeldigvis sto bak meg i køa og jeg spurte etter N&J; en ansatt på en Esso-stasjon sa også det samme. Huff da Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Er det ikke sånn at snus regnes som dop eller noe i utenfor skandinavia mange steder og er derfor ulovelig? Ganske teit egentlig Det er ulovlig i Danmark og. Hvorfor får man da kjøpt snus lovlig i danmark? Eller er det nylig endret? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Meh, hjemme fra Damark med 15 bokser General løs og en del rødmix. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Skal til Polen på klassetur i Oktober. Enkelt å kjøpe snus på Danskebåten eller? Er 15 år =) Lenke til kommentar
marvol Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vi fikk kjøpt på vei til danmark i fjor.. 15 år da Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Skal til Polen på klassetur i Oktober. Enkelt å kjøpe snus på Danskebåten eller? Er 15 år =) Ikke etter min erfaring. Rakk så vidt å berøre snusskapet der, før kassakjerringa pep "Harru legg?". Dog kjøper min mor til meg, så slipper det problemet. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fikk fint kjøpt snus og røyk når jeg var på klassetur i 10 klasse. Hvis noen stopper deg prøver du bare igjen i kassen bortforbi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg