Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søstra mi hadde en rar boks idag, catch solbær, kjempesmak.

Smaker den mye solbær ?

Noen som vet om man kan ta med ubegrenset med snus, dersom man har det i bagasje (ikke håndbagasje) til Egypt ?

Endret av marvol
Lenke til kommentar
Produksjonen av Nick (and Johnny) løs snus skal visst opphøre. Utrolig kjipt. Porsjonssnus er uaktuelt. Hvilken løssnustype kan matche N&J når det gjelder styrke da?

Hvor har du hørt dette hen?

Det har jeg hørt fra tre forskjellige hold. På en butikk i Sverige hvor de ikke hadde mer løs N&J pga. at produksjonen har stoppet; en kunde på Narvesen som bor i Sverige fortalte det da han tilfeldigvis sto bak meg i køa og jeg spurte etter N&J; en ansatt på en Esso-stasjon sa også det samme.

Lenke til kommentar

Jeg drar til London i morgen, og har bestemt meg for ikke å ta med boks. Blir bare i tre netter, så det burde vel gå bra. :) Håper bare ikke jeg blir helt gal og herper turen som en følge av nikotinsug. Ønsk meg lykke til ;)

Lenke til kommentar
Produksjonen av Nick (and Johnny) løs snus skal visst opphøre. Utrolig kjipt. Porsjonssnus er uaktuelt. Hvilken løssnustype kan matche N&J når det gjelder styrke da?

Hvor har du hørt dette hen?

Det har jeg hørt fra tre forskjellige hold. På en butikk i Sverige hvor de ikke hadde mer løs N&J pga. at produksjonen har stoppet; en kunde på Narvesen som bor i Sverige fortalte det da han tilfeldigvis sto bak meg i køa og jeg spurte etter N&J; en ansatt på en Esso-stasjon sa også det samme.

Huff da :(

Lenke til kommentar
Skal til Polen på klassetur i Oktober. Enkelt å kjøpe snus på Danskebåten eller? Er 15 år =)

Ikke etter min erfaring. Rakk så vidt å berøre snusskapet der, før kassakjerringa pep "Harru legg?". Dog kjøper min mor til meg, så slipper det problemet. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...