Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må slutte å være så gavmild når folk spør om en pris. Det er bare det at jeg føler at jeg skylder de. Dessuten var det siste gangen jeg så mange av de på veldig lenge. Kjøpte eska i går og det er kanskje 2-3 priser igjen. Og jeg har tatt 4 priser selv. Huff.

Endret av tommyeggen
Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd Probe? En kompis kjøpte med et par esker fra Åre i helga, jeg synes den er veldig god, men tror det er en snus man blir lei av etterhvert. Jeg kjenner hvertfall at jeg har lyst på General igjen.

Lenke til kommentar
Jøss, skal si.. Så at du nevnte Tiedemanns blå tidligere idag, men her roser du den igjen. Jeg er også veldig fan av den, men mest sannsynlig kan ikke marvol bake. Siden ingen av kompissene mine har nevnt et ord om Tiedemanns Blå går jeg nesten med den i skjul i lommen. Men jeg stiller meg bak den! Hva mener andre om Tiedemanns Blå?

Jeg mener at Tiedemanns blå er en snus man kan kjøpe i ny og ne. Den har god virkning (på meg i alle fall) og smaker ganske godt... Men falt på nick idag...

Jeg må snuse opp en boks innen fredag, da kommer foreldrene mine og jeg skal flytte... Orker ikke noe styr da.

Jeg har forresten blitt nye lommemannen... Har klart å lage to digre hull i favorittbuksen min :(

Jeg må forøvrig rette på meg selv, her! Jeg mente Pet(t?)erøes blå. Den med mintsmak. Tiedemans Blå er grei nok, men hos meg gikk det mye i Petterøes før i tiden da jeg begynte så smått. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...