age Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har hvertfall sett tidemanns løs i snus-skapet på Kiwi Prøv Narvesen eller Coop Mega, de pleier å ha godt utvalg på snus Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg må slutte å være så gavmild når folk spør om en pris. Det er bare det at jeg føler at jeg skylder de. Dessuten var det siste gangen jeg så mange av de på veldig lenge. Kjøpte eska i går og det er kanskje 2-3 priser igjen. Og jeg har tatt 4 priser selv. Huff. Endret 19. juni 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Var sånn i starten jeg og. Gav bort til hver som spurte. Nå gir jeg bare til de nærmeste eller de jeg skylder Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Synes de store ICA-butikkene har godt utvalg av snus.. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg fant min Tiedemanns Blå på ICA Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Et godt råd. Kutt snusen før snusen kutter deg! Jepp..... Sluta snusa Endret 19. juni 2008 av Robocoop Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 For første gang på mange år har jeg ikke snust i dag! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bestemte meg for å slutte i går. En dag uten snus. Easy. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg greide å miste boksen min mens jeg sykla til Hovin. Uff. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kjøp en ny Reiser til sverige med buss på lørdag. Det som er så dumt er at vi kjører nedover norge, istedet for å kjøre nedover sverige. kjører fra trondheim. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvor vanskelig skal det være å få tak i Ettan porsjon. Nesten ingen butikker/beninstasjoner har den, teit. Utenom innvander-butikken, men den hos dem har gått ut på dato. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ettan porsjon er uansett ikke spesielt godt : ) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg greide å miste boksen min mens jeg sykla til Hovin. Uff. Hovin i fetsund? Lenke til kommentar
affix Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 På mandag kommer en kamerat av meg hjem med 3 bokser General Løs og 3 boksen Skruf Sterk porsjon til meg fra Sverige Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvor får jeg kjøpt N&J East i Bergen? Har bare funnet West så langt... Lenke til kommentar
Karr Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen her som har prøvd Probe? En kompis kjøpte med et par esker fra Åre i helga, jeg synes den er veldig god, men tror det er en snus man blir lei av etterhvert. Jeg kjenner hvertfall at jeg har lyst på General igjen. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jøss, skal si.. Så at du nevnte Tiedemanns blå tidligere idag, men her roser du den igjen. Jeg er også veldig fan av den, men mest sannsynlig kan ikke marvol bake. Siden ingen av kompissene mine har nevnt et ord om Tiedemanns Blå går jeg nesten med den i skjul i lommen. Men jeg stiller meg bak den! Hva mener andre om Tiedemanns Blå? Jeg mener at Tiedemanns blå er en snus man kan kjøpe i ny og ne. Den har god virkning (på meg i alle fall) og smaker ganske godt... Men falt på nick idag... Jeg må snuse opp en boks innen fredag, da kommer foreldrene mine og jeg skal flytte... Orker ikke noe styr da. Jeg har forresten blitt nye lommemannen... Har klart å lage to digre hull i favorittbuksen min Jeg må forøvrig rette på meg selv, her! Jeg mente Pet(t?)erøes blå. Den med mintsmak. Tiedemans Blå er grei nok, men hos meg gikk det mye i Petterøes før i tiden da jeg begynte så smått. Lenke til kommentar
Nikolas92 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg går på Penicillin nå for streptokokker, også lurer jeg på om det er farlig å prise nå eller om det hindrer penicillinen å funke? sitter med ei feit tønne general løs oppi nå Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hovin i fetsund? Hovin i Melhus, Jeg trodde først han mente Hovin i Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg