Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hver dag vurderer jeg å ta en snusfri dag dagen etter, for da blir det så godt med en snus kvelden/dagen etter. Men jeg har ikke viljen til å ha en snusfri dag, greier det rett og slett ikke. Og snuser jeg for mye på en dag (5-10 snus) begynner virkningen å reduseres veldig for hver snus som går, til slutt blir det bare noe man har i leppa. Jaja, rare greier.

Er forresten sår og "rynkete" i overleppa nå :p Har snust to boksen siden lørdag. Litt for mye for meg i hvertfall :p

 

Og det som er litt rart med posene til skruf sterk er at noen ganger er de stappfulle, sånn at det nesten er ubehagelig å ha den der, og andre ganger er det som en slapp white-portion.

(Sammenlignet med en venns boks, mine er fullpakka)

Lenke til kommentar

Det er ikkje tøft å verer avhengig av nikotin vist du trudde det. Det at trur at du er imun mot nikotin har ingen ting med å trangen for snus eller røyk. Det er meir at du klarer å kontrolere deg, prøv å vere uten snus ei vekes tid så ser du at må ha det (vist du har snusa lenge).

 

Addan; det at snus påsen er svart, brun eller kvit har ikkje noko med å gjere med nikotinet men snus safta.

Lenke til kommentar
Da lurer jeg på hvor lang tid det tar før man blir "avhengig" ?

 

Hvorfor begynner man å snuse egentlig ?

Jeg har hørt at 6-7 mnd med fast snusing gjør deg avhenging.

Noen gode kilder har jeg ikke, da jeg fikk vite dette av bestefar som sa at jeg burde slutte nå før jeg blei avhenging.

 

Men, så har jo jeg snust i sjul i snart 2 år da så. :whistle:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Har du prøvd vanlig Skruf, evt. med Tranebær-smak? Det er vel det de fleste begynner med.

 

Har prøvd skruf stärk på fest, første gang jeg snusa, smakte ikke så godt ..

 

Orker ikke løs, så dårlig til å bake, ikke er det så deilig å få ut igjen heller .

Lenke til kommentar
Ok, spør igjen jeg, siden jeg hverken likte Göteborgs eller Catch eucalyptus..

Har dere en snus å anbefale til en urutinert snuser?

En kosesnus med lav styrke og god smak + at den ikke renner så mye ?

 

Tiedemans Blå, løs.

 

Jøss, skal si.. Så at du nevnte Tiedemanns blå tidligere idag, men her roser du den igjen. Jeg er også veldig fan av den, men mest sannsynlig kan ikke marvol bake. Siden ingen av kompissene mine har nevnt et ord om Tiedemanns Blå går jeg nesten med den i skjul i lommen. Men jeg stiller meg bak den! Hva mener andre om Tiedemanns Blå?

 

Jeg mener at Tiedemanns blå er en snus man kan kjøpe i ny og ne. Den har god virkning (på meg i alle fall) og smaker ganske godt... Men falt på nick idag...

 

Jeg må snuse opp en boks innen fredag, da kommer foreldrene mine og jeg skal flytte... Orker ikke noe styr da.

 

Jeg har forresten blitt nye lommemannen... Har klart å lage to digre hull i favorittbuksen min :(

Lenke til kommentar

Var nylig i Sverige å kjøpte meg en boks Montecristo Loose! Lett beste løs snusen jeg har prøvd. Lett å bake, SYKT digg smak og lukt, og passelig med nikotin. Et minus er forsåvidt at det er 35 g i stedet for 45, fordi det er vel en lukseriøs snus. 6/6 uansett, anbefales :)

 

*SWEDISH SNUS

MADE FROM THE FINEST

HAND-SELECTED

TOBACCOS*

Mmm

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...