Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Bare snus i vei. har lest gjennom de fleste snustrådene her, alle tror det er så ille å bli busta, men etter de er busta kommer de hit for å skrive at det gikk greit. Jeg ble busta, så var de sint en times tid, etter det var det glemt.

 

Det er gæli for meg, jeg er (ufrivillig) Skiskytter, og har veldig idrettsfamilie (jeg er vel mer slasketypen) så vil egentlig veldig gjerne ikke bli busta :innocent:

 

Angående blodprøven; leger osv har taushetsplikt, og de har ingen rett til å si noe utenom hva de etter rett skal finne ut, uten samtykke fra deg.

 

Er ikke det bare etter du har fylt 16?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell mora mi fant ut jeg snusa; klikka og sa at det aldri skulle skje i huset hennes..Hun kaster alt av snusbokser hun ser, uavhengig om de er fulle..

 

Faren min fant ut jeg snusa; klikka totalt fullstendig og det skulle aldri skje never og han kaster også alt..

 

Er nok ikke for alle det med at det blir bedre :),,

Lenke til kommentar
Foreldrene til en kompis av meg merka at han snusa.

Først klagde de på at det var dyrt og sånn, og nå kjøper faren snus til han. (Mot at kompisen min betaler)

 

En annen kompis får opptil flere snusesker i uka av moren sin. Istedet for ukepenger.

Jeg får snus (les, slippe å dra på butikken) mot skole prestasjoner. Siden jeg allerede har fått vite snittet mitt så har går jeg ikke en dag uten snus ;D

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en boks General maxi (taxi) i dag.

 

bare 12 poser i boksen, kanskje litt for store og renner med en gang : )

 

For en snus :thumbup:

 

Den hørtest jo ikke jævla digg ut da :!:

 

Hva er sterkest av Lucky Strike og General Portion?

ingen merkbar forskjell. like slappe i fisen begge di to. Skruff og nick and jenny er vell (i min og di fleste jeg kjenners mening) den beste porsjon snusen.

Lenke til kommentar

Støttes. Skruf er dessverre beste posesnusen. Men om jeg skulle velge mellom General,N&j og lucky porsjon, tror jeg at det hadde blitt General. Er jo litt..god nesten. Men tror jeg kjøper en N&J for å teste igjen nå etterpå. Ellers bestilte jeg meg snus fra amerika for tredje gang. Blir stor stas å få den pakken i posten ja :D

Lenke til kommentar

Tror vi vet på forhånd hva det blir. De sterkeste snustypene øverst...det er mer folk som satser på styrke enn på smak tror jeg.

 

Den beste smaken synes jeg er Kodiak wintergreen.. men minuset er jo at jeg må bestille fra usa og at det er noe forbanna graps :p

Lenke til kommentar
Vell mora mi fant ut jeg snusa; klikka og sa at det aldri skulle skje i huset hennes..Hun kaster alt av snusbokser hun ser, uavhengig om de er fulle..

 

Faren min fant ut jeg snusa; klikka totalt fullstendig og det skulle aldri skje never og han kaster også alt..

 

Er nok ikke for alle det med at det blir bedre :),,

 

Ta en røyk så de buster deg, da skal du se at snusen er ufarlig ;)

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en boks Ettan porsjon i dag. Ettersom den ikke ligger igjen den syrlige saften som f. eks Skruf og General gjør, falt denne meget godt i smak hos meg, ettersom jeg ikke er en stor fan av Skruf- smaken.

 

renner ikke Ettan eller bare smaker den andreledes den safta??

 

Den renner etter hvert, men mindre enn f. eks Skruf og N&J.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en boks Ettan porsjon i dag. Ettersom den ikke ligger igjen den syrlige saften som f. eks Skruf og General gjør, falt denne meget godt i smak hos meg, ettersom jeg ikke er en stor fan av Skruf- smaken.

 

renner ikke Ettan eller bare smaker den andreledes den safta??

 

Den renner etter hvert, men mindre enn f. eks Skruf og N&J.

 

styrke på den da?

Lenke til kommentar

Baah, fyren som kjøpte til meg i går var utrolig sløv. Jeg ba om General løs, så kommer han ut med Skruf Portion? Hadde allerede kjøpt meg en Skruf Sterk Portion, og jeg var keen på løs...

F.eks seinere i kveld, skal jeg slå på en god film, og da hadde det passa perfekt med en feit tønne, i stede for en pusle-pose.

haha :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...