Lurvefranzen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jobber to ganger i uken på ICA. Tjener mellom 3-4tusen alt etter som. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jobber i bowlinghall, 105 kroner timen, 160 kroner i timen etter klokken åtte på fredager og lørdager. Jobber rundt 60-70%, og får vel rundt 10 000 i måneden. Skifter bowlinghall ved månedsskiftet. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Chillern;) Spørs om jeg ikke også ryker på en liten jobb etter skiolen for å finansiere det økende toobakksforbruket mitt. *Sukk* Det høres liksom så ille ut. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg tror mamma vet at jeg snuser nå:| Mens jeg har vært på færøyene har hun ryddet rommet mitt osv. åsså når jeg sjekka søppelbøtta nå, som var stappfull før jeg dro. Der lå det bare ei grovsnus eske nedi. hah, jaja, en gang må hun jo få vite det. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som har smakt Hawken? Tror det var det den het. Mener å huske at den luktet sinnsykt godt, men har ikke sett den senere.. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg tror mamma vet at jeg snuser nå:|Mens jeg har vært på færøyene har hun ryddet rommet mitt osv. åsså når jeg sjekka søppelbøtta nå, som var stappfull før jeg dro. Der lå det bare ei grovsnus eske nedi. hah, jaja, en gang må hun jo få vite det. Blir mye greiere etter hun buster deg OT: mm, skruf. og halvveis OT: for lat til å jobbe, jaja jeg vet "ta det med en klype ironi" men djizes mann :b slækker'n i kassajobb, noen laken i måneden som mystisk forsvinner i helgene og til generalen. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kanskje man til og med får noe til overs til fornuftige ting.. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er ikke Hawken tyggetobakk da? mener at jeg har lest det. Har også lest at den skal blandes med snus, vis ikke får du sår i tannkjøttet. Dette er bare noe jeg har lest, så kan ikke bekrefte noe av det. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hawken er snus, eller godteri om du vil. Smaker godt, lukter godt, men gir nesten ikke effekt. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Flott, fikk snus som gikk ut i april. Og han i butikken nekter å la meg bytte, fordi han må se kvittering, jeez.. Jeg var der for 5 min siden. Hva er egentlig greia med snus som har gått ut på dato? Blir "virkningen" mindre? Eller... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Flott, fikk snus som gikk ut i april. Og han i butikken nekter å la meg bytte, fordi han må se kvittering, jeez.. Jeg var der for 5 min siden. Hva er egentlig greia med snus som har gått ut på dato? Blir "virkningen" mindre? Eller... Tror det har noe med at den er tørr elns.. :S Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du får infeksjon i tannkjøttet, og tennene dine begynner å falle ut. OT: neida, den er sikkert bare litt tørrere. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du får infeksjon i tannkjøttet, og tennene dine begynner å falle ut. Jeg visste det var noe sånt. OT: neida, den er sikkert bare litt tørrere. Joa, men greia er at den ikke er det :-------o Ok, litt da. Men, ikke sånn som jeg ville trodd. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg må finne Hawken igjen. Noen som vet hvor den er å oppdrive? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg fikk dessverre aldri prøvd Hawken, da jeg såvidt hadde smakt på en pris eller to da de stoppet å selge den i butikkene. Etter hva mine venner sier er det rett og slett en snopesnus, ja. Folk som ikke orker å ta en General løs doning, legge den på tungen, skyve den opp i lippen og forme den - kunne gjøre dette med Hawken. Sluttet de ikke å selge denne fordi den bl. a. inneholdt så mye sukker, at det rett og slett ble for usundt? Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 noen som har erfaring med General Sterk? pris? effekt? smak? Lenke til kommentar
pi. Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Seriøst, Ispep? Da må de stenge McDonalds og slutte å selge marshmallows:P Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 noen som har erfaring med General Sterk?pris? effekt? smak? Prisen er vel noelunde den samme som på annen snus. Helt grei effekt, men jeg tror ikke den er så veldig sterk som de skal ha det til. Smaken er meget god. Alt i alt en god snus som jeg har kjøpt et par bokser fra. Seriøst, Ispep? Da må de stenge McDonalds og slutte å selge marshmallows:P Det var sikkert, som nevnt ovenfor, noe annet med den snusen som gjorde at de tok den vekk fra hyllene. Men etter hva jeg har hørt, var sukkerinnholdet en viktig faktor for at den ble fjernet. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har også hørt at sukkerinnholdet var grunnen. Det blir vel på mange måter verre å ha en klype snus med satans mye sukke i seg, i munnen i 1-2 timer, enn å tylle i seg 0,5 l Cola. Min logikk tilsier i alle fall dette. Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 takk for respons....kjøpte meg en boks nå, (uten leggsjekk:D) og den var veldig god. takk til forumdeltagerne som fikk meg til å innse at N&J ikke er den eneste snusen for meg. <3 @ Pille_ hawkens er en slags mocca-snus. mye smak, ingen effekt. trur jeg så den i sverige forrige gang jeg var der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg