Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Off Topic : Nå har dere sjangsen gutter og jenter Link til siden __________________________________________________________________________________________ On Topic: To bokser med skruf pose vanlig idag, slår aldri feil med en snus ettermiddag, huff så deilig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg kjøpte en boks av en kompis i går, godt å være tilbake. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 dette sier vel ikke at man ikke får lov til å snuse, er vel bare kjøp av snus ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) dette sier vel ikke at man ikke får lov til å snuse, er vel bare kjøp av snus ? Tror ikke noen kan anmelde deg fordi du snuser og er under 18 år. Blir noe annet visst en på 18 år blir anmeldt for å ha kjøpt til deg. Endret 8. juni 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, det står at det ikke er lov til og overlate tobakksvarer til personer under 18 år. Så det er han/hun som har kjøpt som kan bli straffet. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Lenge siden siste boks, hvor kjøper man Göteborg Rape billigst? Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva er aldersgrensen for å være i besittelse av snus ? Er det ikke 16 år da? Loven sier vel at du må være 16 år for bruk av tobakk... tror ikke det er en aldersgrense på å være i besittelse av tobakk. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er ingen lover som sier at personer under 18 år ikke har lov å bruke tobakk produkter. Men derimot å kjøpe er ulovlig. Så du kan ikke bli straffet dersom du er under 18 uansett. Med mindre du har stjålet tobakk varen da. Lenke til kommentar
affix Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Baah, jenter er heldige! I dag gikk noen jenter i paralellklassen min og kjøpte snus på Hydro Texaco. Etterpå går jeg og en kompis inn og skal kjøpe, men neida, vi får ikke kjøpt... Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er vel ikke ulovlig for noen under 18 år å kjøpe? Slik jeg har forstått det er det ulovlig å SELGE til personer under 18 år. Så det er de som selger som i såfall blir straffet. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Baah, jenter er heldige! I dag gikk noen jenter i paralellklassen min og kjøpte snus på Hydro Texaco. Etterpå går jeg og en kompis inn og skal kjøpe, men neida, vi får ikke kjøpt... Var vell en mann/gutt i kassa da tenker jeg? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er vel ikke ulovlig for noen under 18 år å kjøpe?Slik jeg har forstått det er det ulovlig å SELGE til personer under 18 år. Så det er de som selger som i såfall blir straffet. Selger dei alkohol, røyk eller snus til personer under 18 kan dei miste retten til å sele varene pluss ei ganske stor bot. Lenke til kommentar
affix Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Baah, jenter er heldige! I dag gikk noen jenter i paralellklassen min og kjøpte snus på Hydro Texaco. Etterpå går jeg og en kompis inn og skal kjøpe, men neida, vi får ikke kjøpt... Var vell en mann/gutt i kassa da tenker jeg? Var nok det... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan skaffer man penger til boks ? Jeg har har ikke penger og ikke snus. og hvis jeg skaffer penger og bruker dem på snus kommer boksen til å være brukt opp på 2 max 3 dager. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan skaffer man penger til boks ? Jeg har har ikke penger og ikke snus. og hvis jeg skaffer penger og bruker dem på snus kommer boksen til å være brukt opp på 2 max 3 dager. Skaff deg ein jobb, den enkleste veien til penger. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan skaffer man penger til boks ? Jeg har har ikke penger og ikke snus. og hvis jeg skaffer penger og bruker dem på snus kommer boksen til å være brukt opp på 2 max 3 dager. Skaff deg ein jobb, den enkleste veien til penger. Men jeg er for lat til å jobbe. jeg vill at noen skal gi meg de pengene! i natt drømte jeg at jeg var i sverige og kjøpte masse billig snus btw. Hva koster egentlig en boks i sverige ? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan skaffer man penger til boks ? Jeg har har ikke penger og ikke snus. og hvis jeg skaffer penger og bruker dem på snus kommer boksen til å være brukt opp på 2 max 3 dager. Skaff deg ein jobb, den enkleste veien til penger. Men jeg er for lat til å jobbe. jeg vill at noen skal gi meg de pengene! i natt drømte jeg at jeg var i sverige og kjøpte masse billig snus btw. Hva koster egentlig en boks i sverige ? Du får bli adoptert av en Bærumsfamilie eller noe, da... Skaff deg en jobb. Jeg har 4000 i mnd. som jeg bare bruker på drit, deriblant snus. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Shize. Hva jobber du som? jeg ahr liksom vurdert reklame/avisbud, mne det er så mye jobb for så lite penger. Heldigvis ikke lenge til bursdag. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg selv jobber som telefonintervjuer, ringe folk ni timer i uka er ikke så ille, 100 kroner timen, minimum, bonuser er tingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg