Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Off Topic :

 

 

 

Nå har dere sjangsen gutter og jenter :D

 

Link til siden

__________________________________________________________________________________________

 

 

On Topic:

 

To bokser med skruf pose vanlig idag, slår aldri feil med en snus ettermiddag, huff så deilig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
dette sier vel ikke at man ikke får lov til å snuse, er vel bare kjøp av snus ?

 

 

 

Tror ikke noen kan anmelde deg fordi du snuser og er under 18 år. Blir noe annet visst en på 18 år blir anmeldt for å ha kjøpt til deg.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Det er vel ikke ulovlig for noen under 18 år å kjøpe?

Slik jeg har forstått det er det ulovlig å SELGE til personer under 18 år. Så det er de som selger som i såfall blir straffet.

Selger dei alkohol, røyk eller snus til personer under 18 kan dei miste retten til å sele varene pluss ei ganske stor bot.

Lenke til kommentar
Baah, jenter er heldige! I dag gikk noen jenter i paralellklassen min og kjøpte snus på Hydro Texaco. Etterpå går jeg og en kompis inn og skal kjøpe, men neida, vi får ikke kjøpt...

Var vell en mann/gutt i kassa da tenker jeg? :p

 

Var nok det... :p

Lenke til kommentar
Hvordan skaffer man penger til boks ? Jeg har har ikke penger og ikke snus. og hvis jeg skaffer penger og bruker dem på snus kommer boksen til å være brukt opp på 2 max 3 dager. :(

Skaff deg ein jobb, den enkleste veien til penger.

Men jeg er for lat til å jobbe. jeg vill at noen skal gi meg de pengene! i natt drømte jeg at jeg var i sverige og kjøpte masse billig snus btw. Hva koster egentlig en boks i sverige ?

Lenke til kommentar
Hvordan skaffer man penger til boks ? Jeg har har ikke penger og ikke snus. og hvis jeg skaffer penger og bruker dem på snus kommer boksen til å være brukt opp på 2 max 3 dager. :(

Skaff deg ein jobb, den enkleste veien til penger.

Men jeg er for lat til å jobbe. jeg vill at noen skal gi meg de pengene! i natt drømte jeg at jeg var i sverige og kjøpte masse billig snus btw. Hva koster egentlig en boks i sverige ?

 

Du får bli adoptert av en Bærumsfamilie eller noe, da... Skaff deg en jobb. Jeg har 4000 i mnd. som jeg bare bruker på drit, deriblant snus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...