Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvaslags snusere er det som merker noe til nikotin da? Kjenner ingenting uansett!

Dei som har nett starta å snuse og som synest at det er døds kult å få nikotinsjokk heiletida. Det at du påstår at ikkje kjenner nikotinet er så og sei tull. Vist du ikkje kjenner nikotinet så har du heller ikkje noko trang til å ta dege ein snus.

Lenke til kommentar
Det som irriterende med strengen, er at løsen renner ned i reguleringa etter en liten stund

 

At den renner i reguleringa er bare genialt. Det ser som sagt ikke særlig bra ut, men den kommer liksom ikke lenger ned. Trenger ikke gjøre noe for å holde den oppe, den bare ligger der. Pose er uansett best for de med regulering da det er mindre stress å ta den ut.

Lenke til kommentar
Noen som har store problemer med at snusen fucker upp tannkjøttet nope sykt? Jeg er redd for å miste tenna jeg!:p har nesten ikke noe igjen på den ene fortatta =) Tannkjøttet vokser vel aldri tilbake heller det?

 

Jeg hadde problemer med ising pga for lite tannkjøtt på den ene tanna. Tok en pause fra snusing i det området av munnene og passet på å pusse godt, tanntråd osv. Det hjelp og nå er isingen borte. er ikke sikekr på om tannkjøtt vokser tilbake, men noen som har snust bort den lille snoren under leppa middt i munnen har jo klart å vokse den tilbak når de har hatt pauser fra snus.

Lenke til kommentar
Noen som har store problemer med at snusen fucker upp tannkjøttet nope sykt? Jeg er redd for å miste tenna jeg!:p har nesten ikke noe igjen på den ene fortatta =) Tannkjøttet vokser vel aldri tilbake heller det?

 

Jeg hadde problemer med ising pga for lite tannkjøtt på den ene tanna. Tok en pause fra snusing i det området av munnene og passet på å pusse godt, tanntråd osv. Det hjelp og nå er isingen borte. er ikke sikekr på om tannkjøtt vokser tilbake, men noen som har snust bort den lille snoren under leppa middt i munnen har jo klart å vokse den tilbak når de har hatt pauser fra snus.

 

hmm ok, er skeptisk til å snue på "midten" nå:p er litt dumt å ødelegge smilet :)

Lenke til kommentar
Noen som har store problemer med at snusen fucker upp tannkjøttet nope sykt? Jeg er redd for å miste tenna jeg!:p har nesten ikke noe igjen på den ene fortatta =) Tannkjøttet vokser vel aldri tilbake heller det?

 

Jeg hadde problemer med ising pga for lite tannkjøtt på den ene tanna. Tok en pause fra snusing i det området av munnene og passet på å pusse godt, tanntråd osv. Det hjelp og nå er isingen borte. er ikke sikekr på om tannkjøtt vokser tilbake, men noen som har snust bort den lille snoren under leppa middt i munnen har jo klart å vokse den tilbak når de har hatt pauser fra snus.

 

hmm ok, er skeptisk til å snue på "midten" nå:p er litt dumt å ødelegge smilet :)

Tannkjøttet mitt blir også borte over tenna, pluss at det blir veldig sårt og vondt. Men, jeg pleier og snuse 2 bokser løs, så 2 bokser pose. For når man snuser pose så blir ikke tannkjøttet sårt. Hvertfall ikke mitt. Skal du ha det til og vokse ned igjen, så må du vell bare ta deg ei pause med snusen, eller snuse på sida :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...