Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Göteborg er ikke å anbefale, syns det blir for mye salt eller syrlig, blir alt for mye med en rull med det. Whiskey probe er veldig god, søt og veldig god smak, men blir for mye med en rull der også..

 

Ettan er veldig god snus, det er en snus man kan snuse en rull av, god smak, lett å bake (For de som ikke er så drevende på det) og grei effekt. Grov snus er også god, mye lik general, bare litt grovere korn, og kanskje litt mer effekt enn general..

 

Er du ute etter mye effekt på snusen er Skruf stark å anbefale, den er det stappet masse snus oppi boken, og veldig god effekt på den, smaken kan kanskje trekke litt ned. Det er 35 % mer effekt på skruf stark enn General. Nick and johnny er egentlig mye av det samme, god effekt, men ikke så god smak. Det er 40 % mer effekt på Nick and johnny enn General. Den er egentlig beregnet for folk som skal slutte å røyke, derfor har den høyt nikoton innhold..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehh, det husker jeg ikke, lenge sia jeg hørte det.. :p

Det står på ei nett side eg ikkje kommer på i farten. Men det at du meiner at skruff er 30% sterker enn general og at N&J er 40% sterkere enn general er ikkje rett.

 

Skruff sterk er 30% sterkere enn vanlig snus og N&J Strong er 40% sterkeren enn vanlig snus.

 

Hva er vel bedre etter en god frokost enn å ta seg en kopp kaffe og en god general? :)

 

Ingenting slår det.

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Snus om morgenen suger. Eller egentlig ikke... Sitter med en oppi nå, og får mer effekt om morningen en ellers på dagen. Litt ekkelt å stappe oppi en diger pris rett etter du har stått opp bare. Blir så jævlig svimmel og søvnig av det.

Lenke til kommentar

Trur jeg har lest en plass at Skruf sterk er 30% sterkere enn vanlig skruf. Vanlig skruf er igjen sterkere enn vanlig snus som general. Synd det ikke står noen reell nikotinmengde i mg noen plass da.

 

Ikke at jeg ser på styrken når jeg kjøper snus eller noe.

 

Edit:

 

Ser dere også nevner gøteborg her. Personlig liker jeg den veldig godt , men jeg er ikke noen fan av white portion. Jeg prøvde gøteborg løs her tidligere , den falt veldig i smak.

Synd det ikke er vanlig brown portion av den , det tror jeg hadde slått an.

Endret av frentix
Lenke til kommentar

Da har jeg kommet hjem fra færøyene, og det ble da litt snus på meg.

Snuste bare 2 general og 1 skruf portion. På båten ble det en strut snus, 190 kr. helt sykt.

General da ofc.

 

La nettopp struten i frysern, får håpe mamma elr pappa merker noe.

 

 

Når jeg var på færøyene, kjøpte jeg meg en snus som heter "prima brun snus". Noen andre som har prøvd den? Den har en deilig effekt og svir godt i leppa. Men er et helvette og bake, det går nesten ikke å bake den. Snusen er ikke i ei eske, men i en slags pakke som ligner på en tobakkspakke.

Lenke til kommentar
Nick and johnny er egentlig mye av det samme, god effekt, men ikke så god smak. Det er 40 % mer effekt på Nick and johnny enn General. Den er egentlig beregnet for folk som skal slutte å røyke, derfor har den høyt nikoton innhold..

 

liker N&J veldig godt, og den har mye nikotin.

da slipper jeg det suget etter snus hvert tredje minutt etter at prellen er spytta ut...egentlig veldig praktisk, ettersom jeg er kun en fattig liten krussedull.

 

men det er jo bare min mening.

general er alltid en slager, samme med skruf stark..syntes den smaker bedre enn den vanlige skrufen, og river litt i leppa. og det er bra!

 

fikk ett nikosjokk idag, da jeg putta tre N&J strong oppi leppa(porsjon).

det var digg, kommer nok til å skje igjen.

 

åja, stranda+prell+kald! Carlsberg...= Heaven...or atleast as close as you get...

Lenke til kommentar

Nei, jeg får det samme når jeg har den veldig lenge inne, Kuldesjokk. Snusen blir til slutt veldig glatt og sklir rundt under overleppa mi. Derfor jeg heller kjøpte min første General Løs i går. Jeg gir litt faen i at jeg har regulering nå, løs er evig mye bedre enn porsjon.

Lenke til kommentar

Sklieffekten er jo bare artig, sitte å leke med den :p

 

Men skjønner godt hvorfor du går over til løs, snuser selv porsjon av økonomiske og tildels sosialeårsaker (snuse hjemme og slikt, de syter over at løs er så grisete). Så i sommer når lønningene kommer inn blir det nok en av hver :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...