Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke lest nøye igjennom de siste sidene, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke har fått svar på spørmålet mitt.

Er det noen som vet om et sted i Oslo man får kjøpt Montecristo løs?

Har forrsten snust 4 bokser på 4 dager nå :p Blir sånn når man er på TG.

Lenke til kommentar
Hvor er det best og ha snusen under leppa? på midten eller på siden? Har brukt siden før :)

Da jeg begynte pleide jeg å ha den litt på siden. Nå ligger den godt midt på, men det er jo opp til deg selv å finne ut hvor du liker å ha den : )

Endret av elZiko
Lenke til kommentar

Kjøpte inn Skruf Orginal Løs rett før påskeaften. Hoho, har brukt nesten 200 kroner på snus den siste halvdelen av påsken :p

Ang. Skruf: Den er grovkornet og litt vanskelig å pakke, men det går fint. Smaken er typisk Skruf, sterk. Men jeg det tar en stund før jeg kjøper den igjen, en boks om gangen er nok. Styrken er bra og vil tilfredsstille de aller fleste.

Alt i alt en god snus som ikke blir kjøpt igjen på en stund.

Lenke til kommentar

Man tar liksom ikke å tørker kjeften med et håndkledet akkurat... Selv tar jeg bare et par oppi uten å gjøre så mye med munnen først. Har et par venner som drar fingern på tannkjøttet for å få det litt tørrere der, men tror neppe det har noe å si egentlig. De sier de kan ha snusen i munnen lenger dog, før den renner altså.

Noen som ha testa Elixyr btw? Virker artig med både koffein og nikotin. :wee:

Lenke til kommentar

Deg det er bilde av eller? Du bør virkelig variere bra på hvor du plasserer snusen isåfall.. Ble littegrann sånn over ene hjørnetanna jeg,og det blir aldri bra igjen. Da lærte jeg å bytte side å ha snus på når jeg begynte å bli sår..

Sendte søstra mi på tur til sverige for å kjøpe General til meg igår. Ble bare 2 tårn, jaja.

Uff kjipern. Håper du har "Ringens brorskap" og "Atter en konge" fra før av da ihvertfall.

Sorry,er overtrøtt så måtte bare :p

Lenke til kommentar

Prøvde en ny white portion i dag. Jeg holder meg normalt til løs , men jeg måtte bare sjekke ut denne.

M by Mocca - Ren tobakksmak. Selges kun i Norge.

Den er ganskje svak i smaken...minner litt om lucky strike bare mye mildere.

Sølvfarget standard plastboks. I motsetning til vanlig mocca (fysj) er dette porsjoner på 1g. Den har normalt nikotin innhold på general nivå.

Anbefales for dere som pleier velge white.

Lenke til kommentar
Deg det er bilde av eller? Du bør virkelig variere bra på hvor du plasserer snusen isåfall.. Ble littegrann sånn over ene hjørnetanna jeg,og det blir aldri bra igjen. Da lærte jeg å bytte side å ha snus på når jeg begynte å bli sår..

Sendte søstra mi på tur til sverige for å kjøpe General til meg igår. Ble bare 2 tårn, jaja.

Uff kjipern. Håper du har "Ringens brorskap" og "Atter en konge" fra før av da ihvertfall.

Sorry,er overtrøtt så måtte bare :p

Genialt. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...