Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Fikk en fin deal av Asad idag, møtte han i Oslo og fikk 5 bokser med skruf orginal posjon for 50 kroner. Takker så mye, du er en helt Asad :D

 

hehe. bare hyggelig :D Kos deg. Da er det vel på tide å si farvel til denne tråden, litt trist men^^

 

Slutta å snuse?

 

Ja, ca 7 mnd siden nå. Bah. tror jeg blir her likevel , får leve ut mine snus-fantasier gjennom dere :p

Hehe^^ Også en måte å friste seg selv til å begynne igjen^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er Tiedemanns Blaa forresten?

 

Jeg saa den her i butikken forleden, og det som poppet opp i hodet mitt var aller aller foerste gangen jeg fikk meg en pris. Spurte foerst en i klassen hvordan snus var, og han svarte #Det smaker lakris. Spesielt Tiedemanns Blaa, utrolig digg#. Samme storfriminutt skulle vi proeve aa faa kjoepe snus men de hadde ikke Tiedemanns Blaa inne, saa det ble General. Aar har saa gaatt uten at jeg har tenkt nevneverdig paa det og kost meg med General og Goeteborgs Rape, og i det siste Nick. Men jeg klarte ikke aa holde meg tilbake for aa kjoepe Tiedemanns blaa og den er jo ikke diskutert her i det hele tatt. Jeg har foreloepig bare bakt meg en av den og den var #grei nok#. Har rett og slett ikke proevd den mer pga jeg snuser pose paa skolen, og etter skolen har jeg ikke vaert hjemme foer sent paa kvelden og det har ikke falt meg inn aa ta ut Blaa fra kjoeleskapet naar jeg har en Nick innen armlengdes avstand. Diskuter Blaa folkens. Elendig?

Lenke til kommentar
Eneste gutten i klassen? :ohmy:

Hørtes digg ut, får det ikke bedre enn å ligge å se på damene med en stor brell i munnen :D

jeg hadde det sånn for et par dager siden. Brukte en hel boks general løs den dagen :ph34r: Så skal det sies at jeg bommet bort en del og var der i 8 timer.

Endret av Addan
Lenke til kommentar

berre å søke da:P d e skammrått:D berre chill, og so blir du godt tatt vare på, med masasje og greier;) d siste forutsetter nok att du har draget, slik som meg:Phehe

 

on topic: kjøpte nettopp ein ny boks med skruf sterk, e begynt og bli rimeli lei den og nick. tipps til noen gode porsjons snus( liker ikkje general porsjon)

Lenke til kommentar

Jeg må nesten kjøpe meg en boks portion snart. Noen jenter går rundt å maser på at jeg skylder dem snus. Lenge siden jeg har hatt en boks (nesten en uke ;o), men jeg liker ikke kjøpe portion, for boksen går så fort, alle skal jo bomme.

Hater bommere!

 

Har forresten prøvd den Nick and Johnny east (eller så var det west, veit ikke:P). Likte boksen, men likte ikke at det var 20g, og white portion. Dessuten var den jo ikke noe spess, vanlig styrke og vanlig smak, bare. :)

 

Holder meg til trofaste Skruf, som sagt over her har den en "levetid" på ca 1 time :). (Og General løs, ofc)

Lenke til kommentar
Var det noen som viste noe om en oppbevaringsboks som jeg kan gå rundt med til snusen min? Er det noen som selger noe slikt? Hadde en slik til røyken min feks, men jeg finner ikke noe til snus.

 

Sjekk ut no tobakkbutikker?

Vålenga sjappa har hvertfall sånne med VIF logo :D

Lenke til kommentar

Prøver på nytt igjen jeg :D

 

Skal til Sverige på mandag, kjøpe den første strylen :!:

noen å anbefale?

 

 

er litt småkeen på å prøve Göte nr 2. som visstnok smaker blåbær.

men, er litt fan av general løs! <3

 

såeeh, gief advices.

vil ha en stryl med løs man ikke går lei av :)

 

For dere som ikke aner hva en stryl er; tårn, 10pack, pisa, whatever :)

Kjært barn har mange navn ! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...