Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wolla.

fikk synte i denne tråden istad.

lagde meg bruker og greier.

 

Velkommen :)

 

Noen som har erfaring med å kjøpe fra internett? Tenkte å prøve nå.

Muligheten for at det blir tollet er der, så da blir det naturligvis mye dyrere. En venn av meg bestilte ett tårn skruf og endte opp med å få kun 4 av de, resten ble sendt tilbake ellerno.

 

bestille ett tårn få fire bokser?:p

Lenke til kommentar

Heldig du :p

Mens vi andre må betale enda mer for ÉN boks! Irriterende at det er så dyrt.

Skal forresten en tur til sverige på fotballcup om en stund, og vi gutta skal kjøpe snus (ofc). Er de veldig strenge der, eller tror dere hjelpetrenern vår på 16 får kjøpt? Hvis ikke må vi "fiske" elns. Er 14/15 selv, og gidder ikke spørre foreldre som er med.

Lenke til kommentar
Wolla.

fikk synte i denne tråden istad.

lagde meg bruker og greier.

 

Velkommen :)

 

Noen som har erfaring med å kjøpe fra internett? Tenkte å prøve nå.

Muligheten for at det blir tollet er der, så da blir det naturligvis mye dyrere. En venn av meg bestilte ett tårn skruf og endte opp med å få kun 4 av de, resten ble sendt tilbake ellerno.

 

bestille ett tårn få fire bokser?:p

Om du hadde tenkt deg om så hadde du sett poenget, nemlig det at han fikk kun fire av 10 bokser.

Lenke til kommentar
Heldig du :p

Mens vi andre må betale enda mer for ÉN boks! Irriterende at det er så dyrt.

Skal forresten en tur til sverige på fotballcup om en stund, og vi gutta skal kjøpe snus (ofc). Er de veldig strenge der, eller tror dere hjelpetrenern vår på 16 får kjøpt? Hvis ikke må vi "fiske" elns. Er 14/15 selv, og gidder ikke spørre foreldre som er med.

 

Tror ikke det er noe stress. Du får sikkert ikke kjøpt på en matbutikk, men godt mulig at du får kjøpt på en kiosk.

Lenke til kommentar

aah. Udigg og sovne med snus!.

La meg kl 00.20 ca med en diger en i overleppa, for og se på kongen av queens. Sovna med en gang. Våkna nå, svimmel som FY! Viste ikke hvor jeg var. Følelsen i hele annsiktet er borte, skikkelig vondt i halsen på grunn av at jeg sikkert har svulget et tånn med snus.

 

Rart egentlig, at jeg blir så svimmel og rar av dette. Når jeg går med snus konstant ellers, men når jeg sovner så "tåler" jeg det så dårlig. Jaja, god natt! :D

Føler meg enda litt "rusa" her jeg sitter :p

Lenke til kommentar
http://www.swedish-snus.com/en/usd/snus/shop/snus_shop_video

 

 

synes jeg kunne poste denne her den var litt kul med kul musikk...kan kjenne meg litt i gjen på han i miden jeg da

 

Hahaha. Den var bra ! Elsker når folk sier snus midt i en englesk setning. I like snus liksom. Tok en viking i går btw(du tar en klump snus og baker den ikke men dytter den rett opp i leppa ansett hvor grisete og ekkelt det er). Det var digg :D har ikke fått så mye effekt av løs som det jeg fikk da. Det går ut så mye nikotin av snusen når du bake/pakker den at det lønner seg å ta viking :thumbup:

Lenke til kommentar
Fikk en fin deal av Asad idag, møtte han i Oslo og fikk 5 bokser med skruf orginal posjon for 50 kroner. Takker så mye, du er en helt Asad :D

 

hehe. bare hyggelig :D Kos deg. Da er det vel på tide å si farvel til denne tråden, litt trist men^^

 

Slutta å snuse?

 

Ja, ca 7 mnd siden nå. Bah. tror jeg blir her likevel , får leve ut mine snus-fantasier gjennom dere :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...