Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Wolla.

fikk synte i denne tråden istad.

lagde meg bruker og greier.

 

har nå snusa fast i snart to år, (blei 17 for litt siden)

og har da snusa en blandings mellom general og skruf.

jeg bytter om litt av og til, med andre ord.

 

jeg har jo fått med meg at det er mange erfarne snusere her, og vil ha deres synspunkt på dette:

forrige måned fikk jeg prøve N&J strong, og forelsket meg helt.

sluttet med skruf og general, og mener N&J er den beste prellen noensinne.

 

hva mener dere?

er N&J en god snus som kan brukes i all slags sammenheng?

eller kreves noe sterkere lut?

 

håper på godt samarbeid med mange fine samtaler her på forumet.

 

N&J er god den, men den renner sykt fort da :/ Akuratt nå veksler jeg mellom Skruf sterk/orginal og General løs :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle ønske at snus ikke var helsefarlig for da skulle jeg begynt, har smakt en gang og det var jævla digg.

Det er ikke så helseskadelig som alle skal ha det til, det er en link tidligere i tråden der det står at snus omtrent ikke er noe farlig etter at dem har hatt flere tore undersøkelser. Og bakpå boksen står det faktisk: "Denne tobakksvaren kan være helseskadelig og er Avhengighetskapende" :)

Tror nok du skal snuse mye for at du skal få noe skader på noen måte^^

 

Edit: @AnaXyd: Blodtrykket økes vel og man føler seg mer avslappet + at det er god smak. Og forresten man kan ikke dømme snus etter å ha prøvd engang siden den 1. gangen blir man som regel temmelig svimmel osv. noe som går vekk etterhvert :)

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Hehe, samme her. Tror nesten jeg må skaffe en boks snart.
Jeg fikk også mistenkelig veldig lyst til å ta en pris nå. O_O
Helsike, Underpants. Var for lat til å stikke å kjøpe snus, men så leste jeg det der. Nå har jeg intet valg.

Glad for at jeg kan hjelpe. :D

 

Skulle ønske at snus ikke var helsefarlig for da skulle jeg begynt, har smakt en gang og det var jævla digg.

Det eneste det er helsefarlig for er vel lommeboka di. :p

Lenke til kommentar
Kan noen beskrive "rusen" man føler av å snuse? Har ikke prøvd, men er nysgjerrig på hvordan det føles.. :)

Svir litt i leppa, avogtil dunker det lett også, eller "dunker" og du føler deg avslappet, ivertfall når du er avhengig.

 

 

Skulle ønske at snus ikke var helsefarlig for da skulle jeg begynt, har smakt en gang og det var jævla digg.

Det er ikke så helseskadelig som alle skal ha det til, det er en link tidligere i tråden der det står at snus omtrent ikke er noe farlig etter at dem har hatt flere tore undersøkelser. Og bakpå boksen står det faktisk: "Denne tobakksvaren kan være helseskadelig og er Avhengighetskapende" :)

Tror nok du skal snuse mye for at du skal få noe skader på noen måte^^

 

Edit: @AnaXyd: Blodtrykket økes vel og man føler seg mer avslappet + at det er god smak. Og forresten man kan ikke dømme snus etter å ha prøvd engang siden den 1. gangen blir man som regel temmelig svimmel osv. noe som går vekk etterhvert :)

Please ikke si du prøver å finne gode grunner til å snuse. Koster penger og skader tennene dine :p Snus er ikke avslappende før man er avhengig nok. Dog det er som med røyk, du bytter ut ett behov med ett annet, godteri f.eks.
Lenke til kommentar

det er jo selvfølgelig ingen gode grunner til snuse...

bortsett fra den gode smaken og følelsen du får.

 

men jeg mener at snusing er noe dritt, men elsker det.

jeg spiste ca en potetgullpose om dagen, begynte å snuse, og nå spiser jeg ikke potetgull.

snus funker som ett slags godteri.

(olde viking er jo godis da...)

Lenke til kommentar
Please ikke si du prøver å finne gode grunner til å snuse. Koster penger og skader tennene dine :p Snus er ikke avslappende før man er avhengig nok. Dog det er som med røyk, du bytter ut ett behov med ett annet, godteri f.eks.

 

Snus skader ikke tennene, men tannkjøttet. Ask your dentist. Snus er basisk og nøytraliserer syre som er i munnen (brus, juice, godteri...)

men hvis du ikke pusser tenna godt nok vil det bli liggende et tynnt brunt lag.

Lenke til kommentar
sikkert bare irritert hud.

legen min sa det også.

men jeg bare gikk ut derifra med prellen under leppa.

:)

Jeg har ekstremt irritert hud. Røde sår, som det samler seg alt mulig nedi, har også 4cm lange tenner ser det ut som, fordi tannkjøttet krabber oppover :p , syns heldighvis ikke når jeg smiler da :)

Lenke til kommentar
Wolla.

fikk synte i denne tråden istad.

lagde meg bruker og greier.

 

Velkommen :)

 

Noen som har erfaring med å kjøpe fra internett? Tenkte å prøve nå.

Muligheten for at det blir tollet er der, så da blir det naturligvis mye dyrere. En venn av meg bestilte ett tårn skruf og endte opp med å få kun 4 av de, resten ble sendt tilbake ellerno.

Lenke til kommentar
Please ikke si du prøver å finne gode grunner til å snuse. Koster penger og skader tennene dine :p Snus er ikke avslappende før man er avhengig nok. Dog det er som med røyk, du bytter ut ett behov med ett annet, godteri f.eks.

 

Snus skader ikke tennene, men tannkjøttet. Ask your dentist. Snus er basisk og nøytraliserer syre som er i munnen (brus, juice, godteri...)

men hvis du ikke pusser tenna godt nok vil det bli liggende et tynnt brunt lag.

Snus er bra for tenna, men bad for tannkjøttet :p

Også er det sikkert litt kjipt å få kreft i kjeften.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...