Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder meg også til svake snuser til vanlig , så skeier jeg ut med en nick løs eller skruf sterk løs o.g av og til. Det er veldig good.

 

Noen som har merka noe spesielt med skruf original løs i det siste? Syns den er mye letter å bake nå , bedre en general og ettan til og med :p

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke holde ut lenger! Nå som sommerferien nærmer seg, og lange netter med ny PC står for døren, kjenner jeg trangen etter å føle gleden av å finne frem en kald boks fra kjøleskapet, bake meg en fin tønne, plassere den under leppa på venstre side, der den sitter så fint, og lene meg tilbake i godstolen.

Jeg har ikke noe valg, jeg begynne igjen så fort døgninga og solfylte dager ute begynner.

 

Ligge på Ulvøya og sole seg mens man puster inn aromaen av Skruf eller General,

glede seg så inderlig til de gamle har lagt seg så man kan dra frem boksen, eller å sette seg fint til rette i sofaen med vennegjengen, plassere en fuktig pose under leppa og se en film.

Bare tanken på å eie en boks, en boks med små, saftige herligheter inni, er så vidunderlig at jeg allerede kjenner den salte smaken av giftig saft som renner ned i munnvikene mine. Åh, hvilken vakker dag vil det ikke bli, den dagen da jeg dytter den lille posen fylt med all verdens fantastiske giftstoffer, inn under leppa mi og lar rusen som jeg ikke har kjent siden min debut, spre seg i kroppen min?

 

:D

Lenke til kommentar

Hehe. Syns du høres LITT avhengi ut:P

Jeg klarer ikke holde ut lenger! Nå som sommerferien nærmer seg, og lange netter med ny PC står for døren, kjenner jeg trangen etter å føle gleden av å finne frem en kald boks fra kjøleskapet, bake meg en fin tønne, plassere den under leppa på venstre side, der den sitter så fint, og lene meg tilbake i godstolen.

Jeg har ikke noe valg, jeg må begynne igjen så fort døgninga og solfylte dager ute begynner.

 

Ligge på Ulvøya og sole seg mens man puster inn aromaen av Skruf eller General,

glede seg så inderlig til de gamle har lagt seg så man kan dra frem boksen, eller å sette seg fint til rette i sofaen med vennegjengen, plassere en fuktig pose under leppa og se en film.

Bare tanken på å eie en boks, en boks med små, saftige herligheter inni, er så vidunderlig at jeg allerede kjenner den salte smaken av giftig saft som renner ned i munnvikene mine. Åh, hvilken vakker dag vil det ikke bli, den dagen da jeg dytter den lille posen fylt med all verdens fantastiske giftstoffer, inn under leppa mi og lar rusen som jeg ikke har kjent siden min debut, spre seg i kroppen min?

 

:D

Endret av les_paul92
Lenke til kommentar
Hehe. Syns du høres LITT avhengi ut:P
Jeg klarer ikke holde ut lenger! Nå som sommerferien nærmer seg, og lange netter med ny PC står for døren, kjenner jeg trangen etter å føle gleden av å finne frem en kald boks fra kjøleskapet, bake meg en fin tønne, plassere den under leppa på venstre side, der den sitter så fint, og lene meg tilbake i godstolen.

Jeg har ikke noe valg, jeg må begynne igjen så fort døgninga og solfylte dager ute begynner.

 

Ligge på Ulvøya og sole seg mens man puster inn aromaen av Skruf eller General,

glede seg så inderlig til de gamle har lagt seg så man kan dra frem boksen, eller å sette seg fint til rette i sofaen med vennegjengen, plassere en fuktig pose under leppa og se en film.

Bare tanken på å eie en boks, en boks med små, saftige herligheter inni, er så vidunderlig at jeg allerede kjenner den salte smaken av giftig saft som renner ned i munnvikene mine. Åh, hvilken vakker dag vil det ikke bli, den dagen da jeg dytter den lille posen fylt med all verdens fantastiske giftstoffer, inn under leppa mi og lar rusen som jeg ikke har kjent siden min debut, spre seg i kroppen min?

 

:D

Avengig av sus, merkelige greier.

 

 

OT:

 

Jeg klarer ikke å holde ut lenger! Sommeren kommer og bare tanken på at en iskald general løs venter meg i kjøleskapet gir meg frysninger. Tanken på å pakke den prisen midt oppi leppa mi, og se ut som en tosk med verandaleppe og sitte i sola og bli brun med en brun en i hånda mi.. haha åja! jeg har jo ikke slutta jeg, generalen lligger å venter:D

Lenke til kommentar
Det der kunne du fått betalt for, hadde det vært lovlig med reklame for tobakk.

 

Jeg slutter i hvert fall ikke etter at jeg har lest det ...

Det var hyggelig å høre. :p

 

General Maxi?

Wot tha fack?

General Maxi er bortkasta! Er det noen som er enig?

Det er jo praktisk hvis du er glad i General og pleier å bruke flere samtidig, men de blir ganske fort borte, og det er ikke gøy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Er så enig med dere, å putte en feit prell i leppa midt på sommernatta i svette t-shorta å game! Det er herlig !

 

OT: Hvor mange poser er det i General MAXI, fant ut at de er veldig store, i vanlig pose er det rundt 24 visst jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke holde ut lenger! Nå som sommerferien nærmer seg, og lange netter med ny PC står for døren, kjenner jeg trangen etter å føle gleden av å finne frem en kald boks fra kjøleskapet, bake meg en fin tønne, plassere den under leppa på venstre side, der den sitter så fint, og lene meg tilbake i godstolen.

Jeg har ikke noe valg, jeg begynne igjen så fort døgninga og solfylte dager ute begynner.

 

Ligge på Ulvøya og sole seg mens man puster inn aromaen av Skruf eller General,

glede seg så inderlig til de gamle har lagt seg så man kan dra frem boksen, eller å sette seg fint til rette i sofaen med vennegjengen, plassere en fuktig pose under leppa og se en film.

Bare tanken på å eie en boks, en boks med små, saftige herligheter inni, er så vidunderlig at jeg allerede kjenner den salte smaken av giftig saft som renner ned i munnvikene mine. Åh, hvilken vakker dag vil det ikke bli, den dagen da jeg dytter den lille posen fylt med all verdens fantastiske giftstoffer, inn under leppa mi og lar rusen som jeg ikke har kjent siden min debut, spre seg i kroppen min?

 

:D

 

JAAAAAAAAAAAA !!!!!!!! THETS MY MAN !!!! Jeg visste innerst inne at en dag ville du returnere sterkt !!! Nå kan ejg bomme poser av deg på skolen igjen !!!! JAAAAAAADAAAAA :D:D:D:D:D:D:D:

 

Er det ikke 12 poser i Maxi-en? Eller 13. Jeg er sannelig ikke sikker.

 

Det er 12

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...