Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
General har en god tobakk smak, om du er ny så prøv General White Portion. Den er veldig god og ikke så alt for sterk heller :)

 

Jeg vi heller anbefale General Sterk. Er mye bedre smak (nesten som General Lös) og er ikke spesielt sterk.

 

Da vil jeg heller anbefale skruf stärk, synes den smaker bedre enn General sterk.

Men smaken er som baken :p

Lenke til kommentar
General har en god tobakk smak, om du er ny så prøv General White Portion. Den er veldig god og ikke så alt for sterk heller :)

 

Jeg vi heller anbefale General Sterk. Er mye bedre smak (nesten som General Lös) og er ikke spesielt sterk.

Spess sterk er den ikkje men svir gjer den, Det er ingern snus som svir meir enn den. General Onxy, Nick (&J) west/east, Suth State er fine snuser å starte med.

Lenke til kommentar

Har noen spm !

 

1.Selges "STRONG CUT" i det hele tatt lenger ? (isåfall legg ved link)

2.Hvilken snus er best ? selv liker jeg general portion :D

3.Må man vise leg hvis man bestiller snus på nettet ?

 

Jessda, bare å svare , å takker på forhånd :D:D

post-160158-1212260225_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Prøvde skrå no i stad, noko av det største tullet som finnest. Har ein kvalmende tobakk smak som ikkje ligner på røyk eller snus.

 

Skikkelig skrå eller jente-skrå(oliver twist)? Sistnevnte smaker faktisk godt etter litt tilvenning.

 

oliver orginal

Prøv Oliver twist Tropical, eller Red Man. Smaker godt

Lenke til kommentar
Har noen spm !

 

1.Selges "STRONG CUT" i det hele tatt lenger ? (isåfall legg ved link)

2.Hvilken snus er best ? selv liker jeg general portion :D

3.Må man vise leg hvis man bestiller snus på nettet ?

 

Jessda, bare å svare , å takker på forhånd :D:D

1. Se lenger opp.

2. Hvorfor lurer du på hvilken snus som er best? Er ikke noe fasitsvar på det. Det er helt opp til hver enkelt.

3. Man må jo som regel bruke Visa elns, så det går som leg. Er sikkert mulig å få regning i posten, men det må jo betales, såeh, svaret på spørsmålet blir vel egentlig ja.

Lenke til kommentar

Var i Sverige, rettere sakt Åre på en tobakksjappe der. Fikk tak i Kronan for 25kr pr dåse, dvs 250 spenn for en rull med 10stk! Fikk faktis avsalg på på ca.12% siden jeg kom ifra Norge og betalte med norsk bankkort. :D Ganske genialt! koster vanligvis 29kr på butikken der. Kronan er ikke så verst løssnus heller, ganske lett å lemp snus oppi uten å bak, sitter best og smaker mest da. Blir vel et par turer til Åre på meg hvertfall :D

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med løssnus? Har bare snust 3 bokser løs så langt, general, general.. og.. general.

 

går liksom aldri lei den :)

Men jeg skal til sverige om 2 uker, tenkte jeg skulle få med meg en stryl hjem :)

 

hvilken type er deres favoritter? Hvilken stryl ville dere kjøpt? Har lyst til å prøve Gøteborgs rape, 2.

men, er usikker. Gief help plx? :) <3

thx

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...