Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var jeg litt uheldig med boksen, eller er Ettan en litt tørr og kjedelig snus?

Smaker lite, men at den er tørr har du nok bare vært uheldig med.

Ok, mulig den bare virka litt tørr, hadde akkurat snusa en boks Lucky Strike, som renner ganske bra.

Lenke til kommentar
Hvis den begynner å renne så legg den i litt papir så er den så god som ny :)

 

LOL. Aner du hvor mye nikotin som går tapt dersom du legger den i papir? Og det er ikke noe ille at den renner. Bare drikk no brus e.l. hvis du ikke liker smaken.

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Hvis den begynner å renne så legg den i litt papir så er den så god som ny :)

 

LOL. Aner du hvor mye nikotin som går tapt dersom du legger den i papir? Og det er ikke noe ille at den renner. Bare drikk no brus e.l. hvis du ikke liker smaken.

Liker ikke noe spessielt at det renner nei, den eneste smaken jeg greier sånn greit er General løs. Er ikke alltid drikke er tilgjengelig heller :/

Lenke til kommentar
Hvis den begynner å renne så legg den i litt papir så er den så god som ny :)

 

LOL. Aner du hvor mye nikotin som går tapt dersom du legger den i papir? Og det er ikke noe ille at den renner. Bare drikk no brus e.l. hvis du ikke liker smaken.

Liker ikke noe spessielt at det renner nei, den eneste smaken jeg greier sånn greit er General løs. Er ikke alltid drikke er tilgjengelig heller :/

gjer som eg gjer, når du merker at det renner tørker du det vekk med fingeren. enkelt!

Lenke til kommentar
EDIT: Fant forresten ut i dag at når det er mye pollen ute, og du sliter fra før, er det ikke så veldig lurt med snus.....

Kvifor er det ikkje noko lurt med snus? Har sjølv bjørk og gras allergi og har ikkje noko problem.

 

Synest det blir litt mykje OT her no :no:

Det er da ikke OT det?

Var liksom en anbefaling til folk, men OK!

 

Til Tom-fyren, jeg bor i Bergen, men nok OT for denne måneden :)

Lenke til kommentar
tenkte jeg skulle prøve Catch Eucalyptus neste gang, tror ikke jeg burdte svelga all snussafta .. :p

Noen andre snuser jeg burdte prøve ut ?

Du kan prøve kronan vist du finner den. Den har ein mild god tobakk smak, god snus lukt og har normal styrke. Har blitt "kose" snusen min no :p

 

BTW eg kom over denne sida, den har mykje info om kvar snus som smak og konsistens

 

Link

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...