Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, kjøpte en boks Gøteborgs Räpe i dag, tar det lang tid før man blir vant til smaken av snus?

Er det en snus som smaker bedre, med tilnermet lik effekt (ikke så sterk:p)

Første snusen eg snuset var South Sate, grei snus smak. Skruf har ein mild smak som er lett å venne seg til.

Finnes det en snus som smaker 'godt' første gangene ?

Lenke til kommentar
Haha, kjøpte en boks Gøteborgs Räpe i dag, tar det lang tid før man blir vant til smaken av snus?

Er det en snus som smaker bedre, med tilnermet lik effekt (ikke så sterk:p)

 

Göteborgs Räpe er ikke noe god imo. Skal du ha en med god smak kan du ta Skruf Tranebær, den er ikke så kraftig heller. Typisk nybegynner snus :) Ellers er også General White Portion veldig god :) WP er også ganske greit i starten, den renner midre og har mindre styrke^^

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Haha, kjøpte en boks Gøteborgs Räpe i dag, tar det lang tid før man blir vant til smaken av snus?

Er det en snus som smaker bedre, med tilnermet lik effekt (ikke så sterk:p)

Første snusen eg snuset var South Sate, grei snus smak. Skruf har ein mild smak som er lett å venne seg til.

Finnes det en snus som smaker 'godt' første gangene ?

Hawk vikingsnus er et annet alternativ hvis den enda selges.

Lenke til kommentar
Man skal svelge snussafta ikke sant ?

Tar det lang tid før man venner seg til snus ?

Du kan svelge eller spytte ut snus saften. Vist du ikkje liker smaken av snus så tar det sikkert lenger tid før man "liker" den.

 

Kjøpte meg ein boks med kronan i dag. Fantastisk snus med ein god smak. Renner nesten ikkje heller :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...