Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det hang igjen litt. Ligger på Operasjons bordet nå, vet ikke om han beholder foten enda, får ikke noe svar fra sykehuset.

 

Sry OT

Håper det går greit at jeg spørr men hvordan mistet han foten? Du må ikke svare om du ikke føler for det assa, ble bare litt nyskjerrig :)

 

Det går bra vettu.

HAn holdt på å kappet ved med kappsag, også låg d ved bak fotnm hans, så han sklei på den og mista balansen. så tok han tak i kappsaga for å holde seg på beina, så kom datt den over han, og sagbladet for inn på skrå i han. Så ble han liggende der i noen min, før han skjønte at han måtte skaffe hjelp, så satt han seg på ræva, å skyvde seg selv opp en liten grusbakke på 20-30 meter. Synes det var rart at han ikke besvimte egentli. så når han hadde kommet seg opp bakken og forbi garasjen som sto der, ropte han etter hjelp. Onkelen min og naboen min så han og sprang ut til han. Da lå han og rista og var likblek i ansiktet. De ringte 113 og luftambulanse kom etter 12 minutter. Han ble dopet ned med en gang.

 

Han ble operert fra ca klokka 21.00 til 01.00 igår/natt.

 

Var å besøkte han idag. Han var helt fin i formen og husket det meste.

 

 

 

Kjøpte meg en Skruf Portion idag btw :)

 

 

EDIT; Det farligste som kan skje nå er at han får infeksjon > Betennelse av alt drittn som kom inn i foten.

 

Uff da. Faren din høres ut som litt av en viking må jeg bare si ass! :p Han får ha lykke til da :)

 

On topic:

Den Skruf sterken jeg kjøpte var utrolig god, tror jeg kjøper den framover :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Nå var det slutt på boksen. Hatt den i romtemperatur i 6 dager eller noe sånn og det var fortsatt like fin? :)

 

Men nå tror jeg jeg tar meg en pause, skal ihvertfall prøve :)

Beklager ot, men hvor bor du :)

Lenke til kommentar
Nå var det slutt på boksen. Hatt den i romtemperatur i 6 dager eller noe sånn og det var fortsatt like fin? :)

 

Men nå tror jeg jeg tar meg en pause, skal ihvertfall prøve :)

Beklager ot, men hvor bor du :)

Beklager enda mer OT men, "Hatt den i romtemperatur i 6 dager eller noe sånn og det var fortsatt like fin?" Skal det være (?) til slutt eller (!) til slutt?:p

 

"Beklager ot, men hvor bor du:)" Mangler en (?)

Takk for meg :D

 

Hurra for dagens mest unødvendige post <3

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Nå var det slutt på boksen. Hatt den i romtemperatur i 6 dager eller noe sånn og det var fortsatt like fin? :)

 

Men nå tror jeg jeg tar meg en pause, skal ihvertfall prøve :)

Beklager ot, men hvor bor du :)

Beklager enda mer OT men, "Hatt den i romtemperatur i 6 dager eller noe sånn og det var fortsatt like fin?" Skal det være (?) til slutt eller (!) til slutt?:p

 

"Beklager ot, men hvor bor du:)" Mangler en (?)

Takk for meg :D

 

Hurra for dagens mest unødvendige post <3

Skulle være ?, var en spørrende setning, altså så skrev jeg fakta, men samtidig lurte jeg på om det var normalt/unormalt :) ?

 

Jeg bor i Noreg, jeg :)

 

EDIT: Fant forresten ut i dag at når det er mye pollen ute, og du sliter fra før, er det ikke så veldig lurt med snus.....

....

...

..

.

Endret av vbjornevik
Lenke til kommentar
Nå var det slutt på boksen. Hatt den i romtemperatur i 6 dager eller noe sånn og det var fortsatt like fin? :)

 

Men nå tror jeg jeg tar meg en pause, skal ihvertfall prøve :)

Beklager ot, men hvor bor du :)

Beklager enda mer OT men, "Hatt den i romtemperatur i 6 dager eller noe sånn og det var fortsatt like fin?" Skal det være (?) til slutt eller (!) til slutt?:p

 

"Beklager ot, men hvor bor du:)" Mangler en (?)

Takk for meg :D

 

Hurra for dagens mest unødvendige post <3

Skulle være ?, var en spørrende setning, altså så skrev jeg fakta, men samtidig lurte jeg på om det var normalt/unormalt :) ?

 

Jeg bor i Noreg, jeg :)

 

EDIT: Fant forresten ut i dag at når det er mye pollen ute, og du sliter fra før, er det ikke så veldig lurt med snus.....

....

...

..

.

åja. hehe :)

God bedring med pollen alergien:D

Lenke til kommentar
Haha, kjøpte en boks Gøteborgs Räpe i dag, tar det lang tid før man blir vant til smaken av snus?

Er det en snus som smaker bedre, med tilnermet lik effekt (ikke så sterk:p)

Første snusen eg snuset var South Sate, grei snus smak. Skruf har ein mild smak som er lett å venne seg til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...