Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lenge kan snus ligge i romtemparatur uten at det har noe å si?

lar du den ligge eit par veker så blir den tørr, men det kan du fikse med ha noko dråper med vatten eller kaffe på dei. Vist du skal ta vare på noko bokser over noko månder så kan du fryse dei. Men når du skal tine dei må du legge dei i kjøleskapet slik at dei tiner sakte, ellers fordamper all fuktigheten.

Lenke til kommentar
Hvor lenge kan snus ligge i romtemparatur uten at det har noe å si?

lar du den ligge eit par veker så blir den tørr, men det kan du fikse med ha noko dråper med vatten eller kaffe på dei. Vist du skal ta vare på noko bokser over noko månder så kan du fryse dei. Men når du skal tine dei må du legge dei i kjøleskapet slik at dei tiner sakte, ellers fordamper all fuktigheten.

Kommer litt an på hvilken boks det er osv. Jeg bruker en sånn metallboks jeg kjøpte på ei tobakksforretning i oslo. Snusen varer i evigheter i romtemp. mens i vanlige bokser med litt mer ventilering er det bare noen få dager.

Går fint å tine snusen utenfor kjøleskap. Er digg å ta med en iskald snusboks på skolen.

Lenke til kommentar

Har vært/er General fan, men tenkte jeg skulle prøve Skruf Sterk idag så jeg kjøpte en boks. Må si den er veldig god. Har en litt frukt lignende smak og god effekt :)

Edit: Porsjon.

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
En del sider tilbake la jeg merke til at noen påsto at snus var fint hvis gutten kler det? Og at snus kler noen jenter?

Snus er, og kommer alltid til å være, stygt. Uansett hvem det er på.

(Og ja, jeg snuser)

Dummeste med de postene var de som sa at jenter+ snus = non også, forsåvidt.

Lenke til kommentar
Har vært/er General fan, men tenkte jeg skulle prøve Skruf Sterk idag så jeg kjøpte en boks. Må si den er veldig god. Har en litt frukt lignende smak og god effekt :)

Edit: Porsjon.

Synset ikkje at det var noko spess med skruf. Holder meg til nick... Bruker general sterk på jobb, den renner ikkje så mykje.

Lenke til kommentar
Nei, det hang igjen litt. Ligger på Operasjons bordet nå, vet ikke om han beholder foten enda, får ikke noe svar fra sykehuset.

Sry OT

Håper det går greit at jeg spørr men hvordan mistet han foten? Du må ikke svare om du ikke føler for det assa, ble bare litt nyskjerrig :)

Lenke til kommentar
Nei, det hang igjen litt. Ligger på Operasjons bordet nå, vet ikke om han beholder foten enda, får ikke noe svar fra sykehuset.

Sry OT

Håper det går greit at jeg spørr men hvordan mistet han foten? Du må ikke svare om du ikke føler for det assa, ble bare litt nyskjerrig :)

Det går bra vettu.

HAn holdt på å kappet ved med kappsag, også låg d ved bak fotnm hans, så han sklei på den og mista balansen. så tok han tak i kappsaga for å holde seg på beina, så kom datt den over han, og sagbladet for inn på skrå i han. Så ble han liggende der i noen min, før han skjønte at han måtte skaffe hjelp, så satt han seg på ræva, å skyvde seg selv opp en liten grusbakke på 20-30 meter. Synes det var rart at han ikke besvimte egentli. så når han hadde kommet seg opp bakken og forbi garasjen som sto der, ropte han etter hjelp. Onkelen min og naboen min så han og sprang ut til han. Da lå han og rista og var likblek i ansiktet. De ringte 113 og luftambulanse kom etter 12 minutter. Han ble dopet ned med en gang.

Han ble operert fra ca klokka 21.00 til 01.00 igår/natt.

Var å besøkte han idag. Han var helt fin i formen og husket det meste.

Kjøpte meg en Skruf Portion idag btw :)

EDIT; Det farligste som kan skje nå er at han får infeksjon > Betennelse av alt drittn som kom inn i foten.

Endret av elZiko
Lenke til kommentar

Sry OT

Det går bra vettu.

HAn holdt på å kappet ved med kappsag, også låg d ved bak fotnm hans, så han sklei på den og mista balansen. så tok han tak i kappsaga for å holde seg på beina, så kom datt den over han, og sagbladet for inn på skrå i han. Så ble han liggende der i noen min, før han skjønte at han måtte skaffe hjelp, så satt han seg på ræva, å skyvde seg selv opp en liten grusbakke på 20-30 meter. Synes det var rart at han ikke besvimte egentli. så når han hadde kommet seg opp bakken og forbi garasjen som sto der, ropte han etter hjelp. Onkelen min og naboen min så han og sprang ut til han. Da lå han og rista og var likblek i ansiktet. De ringte 113 og luftambulanse kom etter 12 minutter. Han ble dopet ned med en gang.

Han ble operert fra ca klokka 21.00 til 01.00 igår/natt.

Var å besøkte han idag. Han var helt fin i formen og husket det meste.

Kjøpte meg en Skruf Portion idag btw :)

EDIT; Det farligste som kan skje nå er at han får infeksjon > Betennelse av alt drittn som kom inn i foten.

Så kjipt. Må han ha protese eller noe?

Lenke til kommentar
Kanskje Kneprotese.

Hvis d blir betennelse elr noe, må han kanskje amputere.

Men, ikke spør her, blir så mye Offtopic, send heller en PM :;)

Siste offtopic; Håper for guds skyld han ikke får koldbrann, håper det går bra med fattern din og at du og dine takler det , også.

OT!!

Elsker jenter som kjøper feil snus, fikk en nick & Jhonny løsboks av en halv-venninne idag, ikke meg imot!

Lenke til kommentar
Kanskje Kneprotese.

Hvis d blir betennelse elr noe, må han kanskje amputere.

Men, ikke spør her, blir så mye Offtopic, send heller en PM :;)

Siste offtopic; Håper for guds skyld han ikke får koldbrann, håper det går bra med fattern din og at du og dine takler det , også.

OT!!

Elsker jenter som kjøper feil snus, fikk en nick & Jhonny løsboks av en halv-venninne idag, ikke meg imot!

^^ ikke værst. Nettop kjøpt meg en general løs (i går) og nå er boksen halv pga. sånne jævla snyltere:P Hvis folk skal snuse så kan de faen meg kjøpe snus selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...