E-wok Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 hva er forskjlen på white porson og den andre da?? Tenk deg en Ifa i en liten pose, det er white portion snus. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg hadde aldri orka og bake eller klype i meg snus om morran. nei porsjon her i gården:) Amen to that brother! Eller bare prellen du tar deg når du setter deg foran pc`en : D Eller bare det de fleste er DIGG! PC prellen, ja. .... Stemmer det. Hvorfor slutta jeg egentlig? Ja, ja. ... Må skje noe veldig fælt for at jeg skal begynne igjen. Uansett: mmmm.......PC porsjon...... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Sliter litt med å bake min nyinnkjøpte Johnny. Det er griselenge sida jeg har bakt snus og jeg sliter med å finne teknikken igjen, og alt bare smuldrer opp. Det passer dårlig da jeg har "togskinner" på tenna. =/ Tips til en stakkar som vil nyte en prell? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Johnny har da heller aldri vært den greieste å bake (for min del). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nei, er fullt klar over det. Snusa til vanlig Skruf og hadde for vane å stappe kladder rett opp i leppa. Var vel litt bortskjemt. =P Men er det noen som har noen triks/tips? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Går det ikke å bake så baker du bare ikke . Ta en klype å stapp under Må gjøre det med offroad longcut hvertfall. Edit: Det med baking står forklart lenger bak i tråden. Endret 15. mars 2008 av frentix Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvor mye ligger snus på i sverige nå? Kommer an på om jeg skal ha hjem 1 eller 2 stokker. Skruf Stærk Lenke til kommentar
psyches Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Fy fader så elsk Grovsnus Bake er, min nr. 1 nå hvertfall! Prøvde de nye N&J White og Cola her om dagen. White var det ikke mye å si på, den var ganske god faktisk. Rant lite,og grei effekt. Cola smakte som en blanding av RL P og General P. Rareste jeg har vært bort i. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Cola snus? Fortell litt mer om den. Får man den her til lands, og bor du på østlandet? Har lagt merke til at de får ting mye tidligere der enn her i vest :/ Lenke til kommentar
psyches Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Cola snus? Fortell litt mer om den. Får man den her til lands, og bor du på østlandet? Har lagt merke til at de får ting mye tidligere der enn her i vest :/ Vel, den er i samme type boks som white portion'en. Firkantet boks. Neida, den skal vel selges overalt. 7elevene er alltid ute først med de nye merkene. Du får sjekke der. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvor mye ligger snus på i sverige nå? Kommer an på om jeg skal ha hjem 1 eller 2 stokker. Skruf Stærk Skruf Sterk porsjon ligger på rundt 40, og løsen på rundt 45. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvor mye ligger snus på i sverige nå? Kommer an på om jeg skal ha hjem 1 eller 2 stokker. Skruf Stærk Skruf Sterk porsjon ligger på rundt 40, og løsen på rundt 45. 38 på Texaco i Eda, kjøpte seinest idag Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 38 på Texaco i Eda, kjøpte seinest idag Såppas, ja. Og de selger helt lovlig til den prisen? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Første del av påskeferien er over. Konklusjon: det er deilig å falle i puddersnø med løs under leppa. Ok, resten av ferien skal tilbringes på hytta. Jeg har sikret meg proviant. En Skruf Stark Portion og en Tidemanns Blå (løs). Endret 19. mars 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
frentix Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Tidemanns Blå ja.... har lyst å prøve den , men jeg finner den ingenplass i Rogaland Noen som vet hvor? Lenke til kommentar
nim0z Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 General sterk portion er fael. White portion å greier... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Liker den ikke altså? Den har jo en del styrke og smak for å være WP, men samtidig liker jeg bedre vanlig portion. Men det er jo mange som irriterer seg over "renning", og da er WP tingen. WP gjør at snus rekker ut til flere. --- En litt kul ting med Tidemanns Blå, er at innholdet er helt fast og flatt under lokket. Dette ser skikkelig barskt ut. Endret 20. mars 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Likte godt Tiedemanns blå for noen år siden,var første snusen jeg brukte. Men etter at den skifta boks synes jeg smaken har endret seg også.. Ble veldig skuffet. Men lurer på å prøve den igjen en dag om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Tidemanns Blå ja.... har lyst å prøve den , men jeg finner den ingenplass i Rogaland Noen som vet hvor? Havanamagasinet i Stavanger. Tobakk sjappe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg