Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde aldri orka og bake eller klype i meg snus om morran. nei porsjon her i gården:)

Amen to that brother!

Eller bare prellen du tar deg når du setter deg foran pc`en : D

Eller bare det de fleste er DIGG!

PC prellen, ja. .... Stemmer det.

Hvorfor slutta jeg egentlig? Ja, ja. ...

Må skje noe veldig fælt for at jeg skal begynne igjen.

Uansett: mmmm.......PC porsjon...... :dribble:

Lenke til kommentar

Sliter litt med å bake min nyinnkjøpte Johnny. Det er griselenge sida jeg har bakt snus og jeg sliter med å finne teknikken igjen, og alt bare smuldrer opp. Det passer dårlig da jeg har "togskinner" på tenna. =/

Tips til en stakkar som vil nyte en prell?

Lenke til kommentar

Fy fader så elsk Grovsnus Bake er, min nr. 1 nå hvertfall!

Prøvde de nye N&J White og Cola her om dagen.

White var det ikke mye å si på, den var ganske god faktisk. Rant lite,og grei effekt.

Cola smakte som en blanding av RL P og General P. Rareste jeg har vært bort i.

Lenke til kommentar
Cola snus? Fortell litt mer om den. Får man den her til lands, og bor du på østlandet? Har lagt merke til at de får ting mye tidligere der enn her i vest :/

Vel, den er i samme type boks som white portion'en. Firkantet boks. Neida, den skal vel selges overalt. 7elevene er alltid ute først med de nye merkene. Du får sjekke der.

Lenke til kommentar

Liker den ikke altså? Den har jo en del styrke og smak for å være WP, men samtidig liker jeg bedre vanlig portion. Men det er jo mange som irriterer seg over "renning", og da er WP tingen. WP gjør at snus rekker ut til flere.

---

En litt kul ting med Tidemanns Blå, er at innholdet er helt fast og flatt under lokket. Dette ser skikkelig barskt ut.

Endret av ultimatedeskjet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...