Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Hmm.. har bare prøvd den engang for enstund siden, mener den hadde litt søt smak, husker ikke riktig. Prøvde Catch lakris som jeg fikk av en kompis idag, fy faen til møkk! Han fikk den av læreren i bytte mot at læreren fikk låne mobilen til å ringe bestemoren sin da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snart brrukt opp south state'n. Tror jeg tar en paus fram til sommeren nå snart. Tenk hvor mye bedre jeg kjenner effekten av en skruf stärk hvis jeg har vert snusfri i 1 måned. :dribble:

1 måned? det er ikke så lett som du tror :p Jeg hadde samme målet, greide en uke, men ja, den prellen etter det var så sykt digg. Helt ubeskrivelig! Kanskje du greier det, tror jeg er litt avhengig :/

Lenke til kommentar

Jeg har klart en uke før. Da var jeg riktig nok på hytta og pappa hadde funnet og kastet boksen min dagen før, så jeg hadde ikke tilgang på snus. Tror jeg har som mål å ikke kjøpe boks før til sommerferien jeg :p Kan jo alltids bomme en pose av dumme 8.klassinger

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Snart brrukt opp south state'n. Tror jeg tar en paus fram til sommeren nå snart. Tenk hvor mye bedre jeg kjenner effekten av en skruf stärk hvis jeg har vert snusfri i 1 måned. :dribble:

1 måned? det er ikke så lett som du tror :p Jeg hadde samme målet, greide en uke, men ja, den prellen etter det var så sykt digg. Helt ubeskrivelig! Kanskje du greier det, tror jeg er litt avhengig :/

 

Jeg tror du kan få litt problemer med å holde ut en måned hvis du er avhengig og mange rundt deg snuser. Jeg prøvde en uke bare for å gjøre det. Greide ikke 3 dager engang.

Lenke til kommentar

Er visst ikke så lett å "leve på venner" som jeg trodde. Nesten de eneste som har snus er jenter, og de er sånn etter en del masing "ok, men da skylder du meg en!"...

 

Får en boks på onsdag da ^^ (Gir han penger i morra, han kjøper, møter han på onsdag igjen).

 

Og til han som lurte på hvor lenge folk har snusen, jeg pleier å ha den i 20 min til par timer. Sitter jeg og ser på en film eller gamer sittern der ganske lenge. Men er jeg ute med venner, friminutt, party og sånt går de litt fortere ut..

Lenke til kommentar

Taha, tar meg ikke et minutt engang å klare å bomme en røyk eller pose på byen. Men det er på byen, har ikke prøvd det i det daglige. Pleier å ha compo med en kompiss. Førstemann til å skaffe sigg eller pris. Ekstrapoeng for begge deler. Jeg leder soleklart.

 

Jeg er ikke sånn, men jeg blir litt småsnurt om jeg bommer til noen flere ganger og så nekter de å bomme til meg ved en annen anledning.

 

Tja, i klasserommet går snusboksene rundt på tur. Er en i klassen som alltid bommer av meg for tiden, men han lover jeg skal få tilbake så det går greit. Ser snusboksene flyver rundt nesten hver eneste skoletime. "Få bomme en da".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...