fedtcreme Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 helt utrolig hvor mye fortere en boks løs går i forhold til portion. og hvor mye mer herpa leppa blir. Får faktisk rynker og svie på innsiden av overleppa etter en halv boks porsjon. Ikke varer en boks lenger heller, for min del er det omvendt, kanskje pga at det er mer lettvint og hive innpå en blei? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Løsen varer lengere her og, kanskje siden en prell kan vare opp til flere timer om den er kald. Prøvde faktisk som en her sa og ta en bakt prell i frysen, lot den ligge der i et kvarters tid. Fy flate den var digg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Kom forresten på en hendelse som min søster fortalte meg for litt siden. Hun var på tivoli eller noe sånt noe(husker ikke helt) der det var noen gutter som skulle være så kule og kjøpe snus da. Men de hadde ikke helt skjønt greia med snus siden de begynte faktisk å spise snusen xD tok ikke lang til før de kasta boksen og gikk for å skylle munnen Edit: Auda, dobbelpost. Sry folks Endret 24. mai 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Kom forresten på en hendelse som min søster fortalte meg for litt siden. Hun var på tivoli eller noe sånt noe(husker ikke helt) der det var noen gutter som skulle være så kule og kjøpe snus da. Men de hadde ikke helt skjønt greia med snus siden de begynte faktisk å spise snusen xD tok ikke lang til før de kasta boksen og gikk for å skylle munnen Edit: Auda, dobbelpost. Sry folks Tviler litt på denne historien :/ Hvis de var gamle nok (ikke nødvendigvis 18) til å få kjøpt snus, så visste de nok hvordan den skulle brukes. Skal noe til å gå i 8.-10. klasse uten å ha sett noen snuse. Endret 24. mai 2008 av les_paul92 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Vet ikke helt hvordan historien var men de fikk sikkert noen til å kjøpe for seg, tviler på at min søster bare har funnet opp denne historien liksom Lenke til kommentar
Addan Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kan hende det bare så ut som om de soisste den fordi de ikke helt skjønte greia med å bake snusen før de putta den i munnen. En kompis som var litt drita en gang og skulle snuse, samme resultat Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hehe, ikke vet jeg. Bare at de fikk mye snus i kjeften og ikke likte det^^ Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har dere problem med at dere blir velding brun på tennene etter og hatt en pris i, i 1-2-3 timer? Blir veldig brun. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 selv blir jeg ikke særlig brun om jeg har hvasomhelst i 1-1,5 timer... Og jo, de fleste som jeg kjenner i mitt nærmiljø av ungdom vil nok si at snus er kult, selvom jeg tviler på at folk gjør det bare på grunn av det, det er jo tross alt utrolig deilig. Har forresten nå en nick and johnny løs, den er digg ! Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 me2, men er bare saft. forsvinner etter en kjapp tannpuss. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 ah ok. Funnet den deiligste måten og snuse på^^ Du ligger i 70-80km/t på mopeden/ut vinduet på bilen. Med leppa litt opp sånn at snusen er synerlig. Har den der i ca. 10-20sek og tar leppa over den igjen. Akkurat som en kald og go pris rett i fra kjøleskapet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har begynt å pusse tenna etter hver gang jeg snuser løs hjemme, håper det hvertfall hjelper litt Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 jeg pusser totalt 3 ganger om dagen. en før morgensnusen, en etter middagssnusen og den siste etter nattsnusen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ligger i 70-80 på mopeden, ja. Trimmet, hvor? Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ligger i 70-80 på mopeden, ja. Trimmet, hvor? Hiv på en effektpotte og man har fort 70-80-90. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har begynt å pusse tenna etter hver gang jeg snuser løs hjemme, håper det hvertfall hjelper litt Må huske å skylle først, hvis ikke sliter du mer på emaljen på tennene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har begynt å pusse tenna etter hver gang jeg snuser løs hjemme, håper det hvertfall hjelper litt Må huske å skylle først, hvis ikke sliter du mer på emaljen på tennene. Takk for tips Lenke til kommentar
affix Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har ikke mer snus eller penger nå Brukte opp alt i går. Får leve på kompiser de neste dagene da Btw, innlegg 1337 i Snustråden ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Faen heller, jeg ville ha 1337 posten La en bakt General løs prell i frysern igår, lurer på hvordan den er nå. Må sikkert tines litt... Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Aleksmyy har innlegg nr. 1337 hvis dere ser etter affix har nr. 1338 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg