Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er klar over det ja, snuser ikke fordi det er kult. Irriterer meg over folk som tror at snusere tror det er kult(selv om sikkert noen gjør det :roll:)

Veldig mange som er sånn, litt synd. Uansett, hvem vil være kul, det er litt 90-tallet.

Hvordan vet du at det er mange som er sånn? Hadde det ikke vært for det kule avataret ditt så hadde jeg vært sinna på deg :p Tror nok det er MANGE flere som snuser pga at det er godt og vet hvor lite kult det er. Selv har jeg en avtale med alle jentene på skolen min at jeg ikke skal snuse forran dem, jeg som foreslo det for at dem ikke skulle synes at jeg var så tragisk :p Angrer litt av og til på det da <.<

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
Hvordan vet du at det er mange som er sånn? Hadde det ikke vært for det kule avataret ditt så hadde jeg vært sinna på deg :p Tror nok det er MANGE flere som snuser pga at det er godt og vet hvor lite kult det er. Selv har jeg en avtale med alle jentene på skolen min at jeg ikke skal snuse forran dem, jeg som foreslo det for at dem ikke skulle synes at jeg var så tragisk :p Angrer litt av og til på det da <.<

Jeg vet ikke, sa det litt for å provosere. Men, jeg vet om endel som starta å snuse fordi de fleste vennen gjorde det, og etterhvert så skjønte de vel hvor herlig det var.

 

Jenter er teite. Snus er jo pent om gutten kler det.

Lenke til kommentar

Kan tenke meg endel som begynte pga at mange av vennene gjorde det, selv begynte jeg pga at jeg var nysgjerrig på hvordan det smakte. Hadde ingen planer om å begynne da jeg tok den første, begynte ikke heller da, men av en eller annen merkelig grunn 1 måned seinere bestemte jeg meg for å begynne. Hadde sikkert bare tatt 2-3 prell i mellomtiden :)

Lenke til kommentar
Dere vet at det ikke er kult å snuse. Selvom "alle" har begynt med det.

 

Jeg begynte å snuse fordi jeg lurte på hvordan det var, jeg likte det og syns det var tøft et par uker. Etter en stund var liksom det kule over, alle snusa. Nå er snusen bare en viktig del av hverdagen, liker å tro at jeg hadde greid å slutta med det, men det er vel kanskje et lite stykke unna sannheten (men angrer ikke på at jeg begynte).

 

er ganske trøtt, leifer og dårlig skriving kan forekomme.

 

edit:

det med jenter og snus: ENKELTE jenter kan kle en liten posesnus, men syns ikke jenter generelt kler snus. Definitivt ikke løs.

Endret av les_paul92
Lenke til kommentar

Noen jenter "passer" med snus etter min mening. Men det er ikke særlig digg å se en jente med en gigantisk løs- pris langt nedover tennene, der alle fortennene er brun/gul av snussaft..

 

Forøvrig har jeg merket at hver gang jeg tar en Skruf portion, så får jeg faktisk litt vondt i magen. Av en eller annen grunn. Ikke vondt, mer som om jeg får jævlig med luft i magen. Merker ikke dette av annen snus. :p

 

Siden Skruf må være den desidert mest populære snusen nå til dags, så er det vel bare meg som opplever dette, kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar

Strenger min har det ikke skjedd noe med, tror jeg, selvom jeg har snust midt på sikkert over et halvt år. Det har for det meste gått i Skruf (Sterk), og General løs. En gang jeg var liten tror jeg jeg tryna på 17.Mai, og fikk flagget opp i overleppa, sånn at jeg fikk et kutt i strengen. Den er sånn fortsatt. Har plass til litt mer foran da :).

 

Jeg begynte forresten å snuse ved at jeg møtte noen venner av meg på do i en skoletime i 8. De sto og lo, da plutselig han ene dro opp en boks General portion av sekken. Han lurte på om jeg også ville ha, og jeg takket ja. Vi fem guttene presset oss inn på en liten do, og alle med en pris i overleppa. De var litt mer erfarne enn meg, og de sa at jeg på død og liv ikke måtte svelge "saften"! Jeg lurte på om det var farlig eller noe, men de sa bare at det smakte helt forferdelig. Jeg gjorde som de sa, og spytta i doen ca hvert minutt. Som sagt var det jo første gang jeg prøvde snus, og jeg kjente det svei itt godt i leppa, samtidig som jeg blei utrolig svimmel.

Etter det prøvde jeg snus sånn ca en gang annenhver uka i sosiale sammenhenger. Etter noen uker kom en kamerat bort til meg og lurte på om jeg snuste. Jeg svarte et forsiktig ja, og så ga han meg en halv General portion-boks. Han hadde kjøpt den av en, men syns ikke det var noe digg. Og etter det, så har det bare blitt mer og mer, har vel holdt på i ca et år nå.

 

Bel litt langt det her o.O

Endret av affix
Lenke til kommentar
Noen jenter "passer" med snus etter min mening. Men det er ikke særlig digg å se en jente med en gigantisk løs- pris langt nedover tennene, der alle fortennene er brun/gul av snussaft..

 

Forøvrig har jeg merket at hver gang jeg tar en Skruf portion, så får jeg faktisk litt vondt i magen. Av en eller annen grunn. Ikke vondt, mer som om jeg får jævlig med luft i magen. Merker ikke dette av annen snus. :p

 

Siden Skruf må være den desidert mest populære snusen nå til dags, så er det vel bare meg som opplever dette, kan jeg tenke meg.

 

Nei, får det av SKruf Sterk og Nick and Johnny sterk jeg også :p

Lenke til kommentar
Noen jenter "passer" med snus etter min mening. Men det er ikke særlig digg å se en jente med en gigantisk løs- pris langt nedover tennene, der alle fortennene er brun/gul av snussaft..

 

Forøvrig har jeg merket at hver gang jeg tar en Skruf portion, så får jeg faktisk litt vondt i magen. Av en eller annen grunn. Ikke vondt, mer som om jeg får jævlig med luft i magen. Merker ikke dette av annen snus. :p

 

Siden Skruf må være den desidert mest populære snusen nå til dags, så er det vel bare meg som opplever dette, kan jeg tenke meg.

 

Nei, får det av SKruf Sterk og Nick and Johnny sterk jeg også :p

 

Godt vi er flere. Blir fort litt kvalm faktisk. Samtidig kan jeg nesten spise General uten problemer. Dessverre gir ikke General noen rus mer, så man blir nødt å kjøpe skruf og nick nå og da.

Lenke til kommentar
helt utrolig hvor mye fortere en boks løs går i forhold til portion. og hvor mye mer herpa leppa blir.

 

Er motsatt med meg hvertfall. En boks med bleier har jeg kanskje 2 dager, mens en løs kan jeg ha i godt over en uke. Har sikkert litt med at en pose mister smaken mye fortere enn løs, så jeg putter en ny oppi hver time. Løs går jeg med i mange timer. Og leppa blir mye mer fucka av portion med meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...