frentix Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 :O Er vel ikke så rart at det er flere enn meg som liker taco, svart kaffe, snus og diskusjon:P nesten.. grillmat , svart kaffe , snus og diskusjon Slik er det hver dag for meg så å si , bare det første punktet som forandrer seg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Sjå det; Ettan reddar liv. http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=nb-no...p;wa=wsignin1.0 Endret 23. mai 2008 av Underpants Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sjå det; Ettan reddar liv. http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=nb-no...p;wa=wsignin1.0 Re-post! Men alt for kul gamling. Skulle ønske han var bestefaren min Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Sjå det; Ettan reddar liv. http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=nb-no...p;wa=wsignin1.0 Re-post! Men alt for kul gamling. Skulle ønske han var bestefaren min You got me, men uansett, syns gamlingen fortjener å vere på to sider. Endret 23. mai 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er den linken riktig? Jeg fikk bare opp en film om noen utlendinger som skremte vekk ulv på en bondegår 0_o Er egentlig lucky striken dyrere enn vanlig snus? Digg med metallboks med tanke på at den blir lettere kald og den holder seg kald, selv om den blir lett varm i sola og da Irriterer meg egentlig at det er få butikker som har prislapp på boksene(altså at det står prisen(hvor mye boksen koster) i kjøleskapet) noen steder koster det jo 56 for snus andre steder er det jo helt opp til 70 kr Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er den linken riktig? Jeg fikk bare opp en film om noen utlendinger som skremte vekk ulv på en bondegår 0_o Skulle då vere riktig. Det MSN Video-opplegget syg. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Snuser RL løs pga det lave nikotininnholdet,skulle slutte for 5 år siden , så tenkte jeg at jeg skulle gå ned på nikotininnholdet på snusen så det skulle bli lettere, men det gikk skeis skeier ut med nick and johnny løs når jeg er på fjellet og en periode med ettan i armyn, har snuset i 11 år nå og har gidd opp å slutte prøvde onico også i armyn men det smakte tortillachips så den ble spyttet ut og boksen skutt av mp5en .(pakking av snus er fyfy) Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har kulde noen spesiell effekt på snus ? Jeg glaemte boksen i frysern og nå var posene helt kalde og tørre. :/ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Har kulde noen spesiell effekt på snus? Det vert ein større nyting. Bak deg ei tønne, pakk ho inn i plastfolie, legg ho i frysaren og ta ho på vei til skulen dagen eter. Endret 23. mai 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har du starta med snus igjen eller Herman ? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har du starta med snus igjen eller Herman ? Nei, eg har ikkje det! Kven sa det? BEVIS DET!! >_> <_< Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kjenner jeg er litt sår i leppa nå for tiden. Må legge snusen må siden, hvis jeg har den helt fremst liksom så ssvir det noe så jævelig.... Noen andre som har hatt dette problemet ? Noen tips kanskje ? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det går over? Er jo når det svir litt at det er herlig. Dessverre er det lenge siden jeg har opplevd det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Viss du er sår, og ikkje liker det, kan du snuse på andre sida nokre dagar, men det finnes dei som liker at det svir òg. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Viss du er sår, og ikkje liker det, kan du snuse på andre sida nokre dagar, men det finnes dei som liker at det svir òg. er vel ikke mange som ikke liker at det svir? Endret 23. mai 2008 av les_paul92 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har ikke greid å bestemme meg om jeg liker at det svir helt enda, kompisen min liker det da Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Dere vet at det ikke er kult å snuse. Selvom "alle" har begynt med det. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har ikke greid å bestemme meg om jeg liker at det svir helt enda, kompisen min liker det da Ikke sånn god svi, men en ganske drit vond svi Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Dere vet at det ikke er kult å snuse. Selvom "alle" har begynt med det. Er klar over det ja, snuser ikke fordi det er kult. Irriterer meg over folk som tror at snusere tror det er kult(selv om sikkert noen gjør det ) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er klar over det ja, snuser ikke fordi det er kult. Irriterer meg over folk som tror at snusere tror det er kult(selv om sikkert noen gjør det ) Veldig mange som er sånn, litt synd. Uansett, hvem vil være kul, det er litt 90-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg