Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

demilleh: 5 bokser løs eller 10 bokser portion per kvote. utrolig billig. en boks koster vel 26 kroner tror jeg, så go wild.

men fack, var nettopp po butikken, raska med meg en boks skruf med rød stripe på. yay tenkte jeg, skruf sterk portion. men nei, jeg klarte å kjøpe løs jeg. horefaen, jeg som hadde gledet meg til en koselig pose skruf sterk

Endret av funkyboJ
Lenke til kommentar
demilleh: 5 bokser løs eller 10 bokser portion per kvote. utrolig billig. en boks koster vel 26 kroner tror jeg, så go wild.

men fack, var nettopp po butikken, raska med meg en boks skruf med rød stripe på. yay tenkte jeg, skruf sterk portion. men nei, jeg klarte å kjøpe løs jeg. horefaen, jeg som hadde gledet meg til en koselig pose skruf sterk

 

Eg gløymte boksen med snus i bilen når eg var på skulen og fekk info om eksamen. Fekk varm og svett snus når eg skulle kjøre :no:

Lenke til kommentar
De selger jo sånn kjøleskap som man kan koble via USB-kabel til dataen. Er egentlig beregnet til en cola-boks, men funker med 4-5 bokser snus også :p
har vurdert det sterkt ass. kan jo ha snusen nede på kjøkkenet, men hvor eazy er det med kjøleskap på rommet
Lenke til kommentar
samme her, akkurat spist meg til døds på taco, så en kopp kaffe av svarteste sort, så en stor ubakt prell samtidig som jeg henger på diskusjon.no og hw. Kan livet bli bedre?

 

Du kødder nå ? Jeg har også akkurat spist taco og drukket svart kaffe + snus og diskusjon. :omg:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...