Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lucky Strike porsjon var veldig god og hadde en fet boks, men det eneste jeg syntes var litt rart med den var at det står: "An American Original" på lokket også på siden av den står det: "Made in Sweden" :p Også på toppen står det, "It's toasted", ikke at det hadde noe med saken å gjøre, men det var litt kult :p

Lenke til kommentar
Lucky Strike porsjon var veldig god og hadde en fet boks, men det eneste jeg syntes var litt rart med den var at det står: "An American Original" på lokket også på siden av den står det: "Made in Sweden" :p Også på toppen står det, "It's toasted", ikke at det hadde noe med saken å gjøre, men det var litt kult :p

Lucky strike varemerket er amerikansk, og tobakken er toasted, ivertfall med siggen!

Lenke til kommentar
Lucky Strike porsjon var veldig god og hadde en fet boks, men det eneste jeg syntes var litt rart med den var at det står: "An American Original" på lokket også på siden av den står det: "Made in Sweden" :p Også på toppen står det, "It's toasted", ikke at det hadde noe med saken å gjøre, men det var litt kult :p

 

Det at det står "An American Original" på den er for at det er eit amrikansk merke. Vist du har sitt Mad Man på viasat4 så hadde dei ein episode om slagordet "It's toasted".

Lenke til kommentar
Kjøpte en boks med Lucky Strike porsjon idag, den er faktisk veldig god, men renner litt fort da :/

 

Er det idag eller i dag forresten? :hmm:

Gjorde samme taben selv igår, endte opp med at jeg solgte halve boksen til en kompis for 25kr.

Likte ikke helt at den rant så fort, og smaken var ikke den beste.

 

Tror det blir røda lacket imorra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Jeg syns finkornet snus renner etter ganske kort tid.

 

Feks. General, Lucky Strike, Nick & Johnny.

 

Skruf er grovkornet og gir mer effekt og renner etter ganske lang tid.

 

NJ er kanskje ikke så veldig finkornet men har finere korn enn skruf.

 

Åh gud hvorfor skriver jeg som en mongis nå. GAAD. Someone fix my brain pls:(

Lenke til kommentar
Kjøpte en boks med Lucky Strike porsjon idag, den er faktisk veldig god, men renner litt fort da :/

 

Er det idag eller i dag forresten? :hmm:

Gjorde samme taben selv igår, endte opp med at jeg solgte halve boksen til en kompis for 25kr.

Likte ikke helt at den rant så fort, og smaken var ikke den beste.

 

Tror det blir røda lacket imorra.

Syns det ikke var noe tabbe, likte den selv om den rant fælt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...