Aleks Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tviler ikke på at det er litt placebo i bildet nei.. Lett er det hvertfall ikke^^ Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tviler ikke på at det er litt placebo i bildet nei.. Lett er det hvertfall ikke^^ Det ligger i hodet, tar noen år før man faktisk blir _fysisk_ avhengig. Tror du må slutte å tenke på snus hele tiden aleks Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hoho! Smakte forleden snus utan nikotin eller tobakk i, laget av mais meiner eg. husker ikkje namnet på merket tho. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tviler ikke på at det er litt placebo i bildet nei.. Lett er det hvertfall ikke^^ Det ligger i hodet, tar noen år før man faktisk blir _fysisk_ avhengig. Tror du må slutte å tenke på snus hele tiden aleks Hadde jeg ikke hatt snus nå så hadde jeg garantert gått rampage og knust alt i huset! Faen at Chelsea tapte! Snus? Tenker da ikke så mye på det gjør jeg vel Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tviler ikke på at det er litt placebo i bildet nei.. Lett er det hvertfall ikke^^ Det ligger i hodet, tar noen år før man faktisk blir _fysisk_ avhengig. Tror du må slutte å tenke på snus hele tiden aleks Hadde jeg ikke hatt snus nå så hadde jeg garantert gått rampage og knust alt i huset! Faen at Chelsea tapte! Snus? Tenker da ikke så mye på det gjør jeg vel Hurra for Manu og fyfaen for en klyse C.Ronaldo er, herregud. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva gjør dere for å få best mulig effekt ut av en porsjon snus ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva gjør dere for å få best mulig effekt ut av en porsjon snus ? Jeg pleier å tørke litt på innsiden av leppen også legge 2 stykk opp under, er så deilig Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva gjør dere for å få best mulig effekt ut av en porsjon snus ? "Pakker" litt på den sånn at snusen blir mest mulig flat. Og putter den på midten. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hoho!Smakte forleden snus utan nikotin eller tobakk i, laget av mais meiner eg. husker ikkje namnet på merket tho. var den god? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kjøpte en boks med Lucky Strike porsjon idag, den er faktisk veldig god, men renner litt fort da :/ Er det idag eller i dag forresten? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Okei^^ takker, igår også da eller? Føler norsk kunnskapene mine har gått ned i det siste Litt for mye svenske ting på hjernen kanskje Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 jeg prøvde Onico i dag ! Nikotinfri oog tobakkfri. Det sugde. Steinhardt. Endte opp med en boks South State. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 jeg prøvde Onico i dag ! Nikotinfri oog tobakkfri. Det sugde. Steinhardt. Endte opp med en boks South State. Man snuser ikkje for å ha noko under leppa men for det er godt og avslappende. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 jeg prøvde Onico i dag ! Nikotinfri oog tobakkfri. Det sugde. Steinhardt. Endte opp med en boks South State. Man snuser ikkje for å ha noko under leppa men for det er godt og avslappende. Det er det av å ha noe under leppa som gjør meg avslappet værtfall. Den effekten av nikotin er borte for lenge sia. så hvis onico hadde smakt snus, og jeg hadde trodd at det var nikotin i så kunne jeg sikkert fint brukt den Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg føler meg faktisk mer tilpass når jeg vet jeg har en boks i lomma Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Samme her, har jeg snus i lomma kan jeg faktisk gå en stund uten snus, men hvis jeg ikke har snus i det hele tatt greier jeg ikke gå 5 minutter uten å bomme en. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har en liten misstanke om at det er løgn ja:( Virker ikke særlig logisk at det skal være himmel på andre siden av grensen, om du skjønner... Jeg dør selv jeg, så jeg forstår deg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ok, når jeg skal til øst-Europa i sommer, hvor mye snus kan jeg ta med meg? Skal være borte i en måned. Altså, er det en viss grense for hvor mye man kan ha med? Man får jo tross alt kjøpt det på taxfree. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg