elZiko Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det var ihvertfall ikke lett å prøve å ta en pause når jeg visste jeg hadde ei full eske med general løs på rommet mitt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hehe, det kan jeg tenke meg. Var hvertfall ikke lett med kompiser som hele tiden prøvde å få meg til å sprekke. Greide en uke da, er ganske stolt^^ Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Største utfordringen er vel når man skal til utlandet med familien. Vanskelig å finne tid til å snuse da. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Utlandet? Tar du med deg snus dit du da? enn vis du blir stoppet i tollen ? ; o Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 APROPOS det. Hva skjer egentlig da? De tar fra deg snusen? Ikke bot eller hva? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 APROPOS det. Hva skjer egentlig da? De tar fra deg snusen? Ikke bot eller hva?Tror det kommer veldig ann på mengden, egentlig. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Så vidt jeg vet så er Addan under 18 (?) Henger meg vis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 APROPOS det. Hva skjer egentlig da? De tar fra deg snusen? Ikke bot eller hva?Tror det kommer veldig ann på mengden, egentlig. De selger vell snus på taxfree så tror ikke de er noe problem Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Skal du til utlandet, dra til Sverige. Har hørt at det er mulig å få tak i snus der!! Billigere enn i Norge til og med. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Skal du til utlandet, dra til Sverige. Har hørt at det er mulig å få tak i snus der!! Billigere enn i Norge til og med. Sier du det. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Henger meg vis jeg tar feil. Don't Må jo ha med snus på ferie! bare gjemmer den i bagen et sted... En kompis av meg tok med 4 bokser til thailand(?) og han storkoste seg på stranda han Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Skal du til utlandet, dra til Sverige. Har hørt at det er mulig å få tak i snus der!! Billigere enn i Norge til og med. Du skal ikke tro på alt folk sier.. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Skal du til utlandet, dra til Sverige. Har hørt at det er mulig å få tak i snus der!! Billigere enn i Norge til og med. Du skal ikke tro på alt folk sier.. Har en liten misstanke om at det er løgn ja:( Skal leke Mythbusters i sommer! Dra til Sverige og sjekke! Så kan jeg jo evt se hvor mye man kan ta med seg tilbake uten å bli tatt:P Fra spøkelse til revolver: Noen som vet om det man har i lommen teller med i kvoten? hvis pappa feks bare har med seg akkurat tobakkskvoten (dream on) vil den boksen med snus jeg har i lomma mi kunne gjøre at han får bot for å ta med for mye? (siden jeg ikke har fylt 18) Begynte å tenke litt på det når jeg var på taxfree'n sammen med familien til en kompis sist. Bare teori. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har en liten misstanke om at det er løgn ja:( Skal leke Mythbusters i sommer! Dra til Sverige og sjekke! Jeg tror jeg dør.. sry OT Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Skal du til utlandet, dra til Sverige. Har hørt at det er mulig å få tak i snus der!! Billigere enn i Norge til og med. Du skal ikke tro på alt folk sier.. Har en liten misstanke om at det er løgn ja:( Skal leke Mythbusters i sommer! Dra til Sverige og sjekke! Så kan jeg jo evt se hvor mye man kan ta med seg tilbake uten å bli tatt:P Fra spøkelse til revolver: Noen som vet om det man har i lommen teller med i kvoten? hvis pappa feks bare har med seg akkurat tobakkskvoten (dream on) vil den boksen med snus jeg har i lomma mi kunne gjøre at han får bot for å ta med for mye? (siden jeg ikke har fylt 18) Begynte å tenke litt på det når jeg var på taxfree'n sammen med familien til en kompis sist. Bare teori. Det hadde vært ganske genialt da.. en boks snus i hver lomme på alle i bilen Lenke til kommentar
VictoriaSophie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg snuser General eller Catch portion snus. Det syns jeg er best Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvor mye mener dere må til for å bli avhengig? Liksom, en halv boks, en boks eller et tårn? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvor mye mener dere må til for å bli avhengig? Liksom, en halv boks, en boks eller et tårn? Individuelt, men når du inntar nikotin skapes det ett behov oppi hjernen din, og jo mer du inntar jo større blir behovet. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvor mye mener dere må til for å bli avhengig? Liksom, en halv boks, en boks eller et tårn? varierer fra person til person. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hørt at 99% av "avhengiheten" er psykisk. Dama mi sier det til meg hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg