Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Til han som lurte på å begynne å snuse :

 

For all del , om du ikke skal bruke det som røykeavvenning eller noe , ikke begynn med det uten videre. Det er bare dumt. Ikke for å leke morra di , men det er det :)

 

Jeg begynte å røyke som 15-Åring for det det var tøft (ja det sier dem alle) , prøvde å slutte mange ganger fra jeg var ca 23 til 27 men det gikk bare ikke. Så fant jeg ut at snus skulle være mindre helsefarlig og at det ikke går ut over kondisen på samme måte. Da byttet jeg ut røyken med snusboksen. Men selv om det kanskje ikke er like farlig som sigaretter , så er det helsefarlig og det er dyrt (særlig for tenåringer uten jobb).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom kiwi i sta, for å kjøpe snus. Så tok jeg, som vanlig en Nick (& Johnny), og med det samme jeg tok i boksen oppdaget jeg at det var en firkantet boks med skriften "Nick (&J) WEST" på. Jeg tok opp en boks, og så litt på den, før jeg tenkte: "Den MÅ jo prøves" Så jeg kjøpte den.

Det er white portion, og den lukta faktisk ikke ille, men heller ikke så sterkt. Nå er ikke jeg i stand til å kjenne så mye effekt lenger, men jeg vil tørre å påstå at den ligger på nivå med general, kanskje en smule sterkere.

Tror ikke det blir fler av den, måtte bare prøve. Boksen ser ganske morsom ut, men minner lite om en snusboks.

Endret av tunnel
Lenke til kommentar
Vil begynne med snus rett og slett fordi det er digg.

Har prøvd to ganger før altså.

Det er fullt mulig å snuse sporadisk uten å bli avhengig. Jeg blir ikke avhengig av å kjøpe en boks, snuse den opp og så vente 2 uker - 1 måned før jeg kjøper en ny. Bør nevnes at jeg aldri snuser på skolen så de få gangene jeg kjøper meg en boks har jeg minst 8 timer pause hver dag. Selv opplever jeg sukkerholdig mat som mer avhengighetsskapende enn snus.

Endret av contaminated
Lenke til kommentar
Enig.

Men pass deg Jester, man blir veldig lett avhengig av snus. Faktisk er det lettere å bli avhengig av snus i forhold til røyk.

 

Merkelig, har en boks General Løs som jeg tar en pris av kanskje hver 4. dag, føler ikke _noen_ trang til å ta. Men noen ganger er det utrolig godt med en pris. ^^

Lenke til kommentar
Jeg tror Olde Viking smaker furunål.

Du tror?

Hva er det som gjør deg usikker?:p

 

Jeg husker at jeg har smakt den, men jeg husker ikke om det var den som smakte furunål eller om det var en annen en. Den som smakte furunål var i hvertfall veldig god, men litt rar de par første gangene. Den ble mye bedre etterhvert som jeg prøvde den flere ganger. Det eneste negative med den var at der jeg kjøpte den var den ganske dyr.

 

hva er forskjlen på white porson og den andre da??

 

White portion renner mindre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

yes yes yes! Endelig fått kjøpt inn litt snus. Ventet i 2 uker på lønning, forså å ikke finne kortet. Måtte ture ned til banken for å sperre det gamle og vente på nytt.

 

Men nå er det i boks, Alene hjemme hele påskeferien, Iinnkjøp av snus,pizza,wow playtime, og brus.

Dette blir et stykk digg ferie :D

Lenke til kommentar
bah..tannkjøttet mitt på den siden jeg bruker å ha prisen...har krabba nedover :O

 

Blir det bedre om jeg bytter side? Kommer det opp igjen?

 

Jeg har 3 plasser hvor jeg bruker å ha snusen. midt på, til venstre og til høyre. så slipper jeg dette problemet.

 

Men jeg snuser mye også da, en General boks varer i knappe 2 dager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...