vbjornevik Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor mange poser er det i en Skruf orginal? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 24 er standard ja. Burde finnes bokser med færre da. Hvis man ha rlitt dårlig råd og har et par dager til ukelønna kommer inn. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Tror ikke det ville blitt så mye billigere. 1/3 av prisen er jo for selve boksen og ikke innholdet. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hmm. Burde vert steder der man kunne fått kjøpt f.eks. en tønne(en bakt snus) general Hadde vert digg med en Snus-bar Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Haha, rått det. Er Skruf orginal en sterk førstesnus egentlig? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nei det er Catch eller noe white portion,. Eller det kommer vel helt ann på hva kompisen du får av har^^ Personlig var det Skruf sterk her :S ikke bra Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ahh, fant ut at jeg hadde igjen litt general løs. Fy faen det var digg etter Göteborg tragedien! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 dobbel post btw høyrest ut som at du skal dø vist du ikkje får snus ein dag eller ikkje har rett snus. Eg går ein heil arbeidsdag uten snus og eg overlever Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Haha, takket nettopp nei til en gratis Skruf Stark Løs av min bror. Jeg har vært snusfri siden onsdag i forrige uke. Kjenner omtrent ikke nikotinsuget. Kommer til å savne dere. Aleksmyy, du har overtatt tronen. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Gaad. Er så iriterende at jeg og en annen er di eneste som har snus i klassen. Og det er rundt 10 "hobbysnusere" i klassen som aaaldri har snus. Og når jeg bommer bort til han ene, står det 7 stk. rundt meg og maser om de får snus -.- Hoff, blir så sint over sånne folk... Tok bilde av snus samlingen til en kompis her om dagen Endret 19. mai 2008 av Rockna Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) dobbel post btw høyrest ut som at du skal dø vist du ikkje får snus ein dag eller ikkje har rett snus. Eg går ein heil arbeidsdag uten snus og eg overlever Hehe, noen er mer avhengig enn andre vettu, må omtrent ha snus hver dag ja, men det går ikke mer enn ca 4-5 prell om dagen så har en boks i ca en uke Hehe^^ kult Hvordan får man opp sånn oversikt forresten? Edit: Gratulerer med å være snusfri forresten, satser du på å slutte? Endret 19. mai 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jepp har kommet så langt nå, og jeg føler heller ikke lysten. Endret 19. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Okei^^ takker, Lykke til videre da. Selv var jeg snusfri en uke *stolt* Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Pen samling det der, Rockna. Men hva skjer med så mye Skruf OG General? De er jo hovedrivaler. Man kan rett og slett ikke snuse så mye av begge! Det er alltid enten eller med de to. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Pen samling det der, Rockna. Men hva skjer med så mye Skruf OG General? De er jo hovedrivaler. Man kan rett og slett ikke snuse så mye av begge! Det er alltid enten eller med de to. Jeg snuser skruf port. og general løs, på grunn av jobbsammenheng/skolesammenheng så snuser jeg portion da. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Skruf Portion er egentli veldig god! synd at jeg ikke har den så ofte. God smak og fin styrke - leif Endret 19. mai 2008 av elZiko Lenke til kommentar
Addan Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Pen samling det der, Rockna. Men hva skjer med så mye Skruf OG General? De er jo hovedrivaler. Man kan rett og slett ikke snuse så mye av begge! Det er alltid enten eller med de to. Jo jo. man snuser skruf portion og general løs. Ferdig arbeid. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er vel bare det at skolen min består av to typer elever. De som snuser General og de som snuser Skruf. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tror det stort sett er sånn jevt utover hele landet. er ikke så veldig mange som snuser både skruf OG general fast samtidig. Jeg snuser general løs og (nick &) johnny hver boks, men kan ta meg en boks skruf stärk lös hvis jeg får tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg