mathiasb Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 det er vel for det meste white portion, i guess Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tranebær gjelder og, sitter med 3 av GR nå og, merker ingenting Bortsett fra at det kjennes ut som om jeg har tatt et jafs av et grantre... Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 haha, kjenner følelsen Aleksmyy Må kjøpe meg ny imorgen, har brukt opp alle penger til drikke og nikotin på 17 mai!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Faen i helvete, brekker meg nesten av smaken.. Skal se om jeg for solgt den til noen som er like dumme som meg imorra.. Edit: Takk for medfølelsen Endret 18. mai 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Göteborg er god da Men varierer jo fra person til person. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Cape acolyptico, eller hvordan det skrives. Gidder ikke gå i kjøleskapet og se Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg har (nesten) helt slutta med brus og godteri etter jeg starta med snus. Merkelig Samme her, Frister ikke noe særlig lengre Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har (nesten) helt slutta med brus og godteri etter jeg starta med snus. Merkelig Samme her, Frister ikke noe særlig lengre Samme her og. Trur at nikotin har noko av dei stimulerende stoffene som er i snop.... Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Trangen på sjokolade er sitter i hjernen og er ganske psykisk. Kanskje nikotin stimulerer de samme områdene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg får 5 bokser av søsteren min i morgen, hun skulle kjøpe med seg fra tax-free'en. Klikker om hun kjøper Göteborgs Räpe!!! Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du får håpe på den beste da ! General Løs:) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Skulle sett henne da jeg spurte om hun kunne kjøpe det."Løs? ikke sånn her liksom(tar ut snusen sin av leppa og viser en porsjon) Sånn man må lage selv liksom?" Måtte nesten le da xD Tror hun kjøper general porsjon eller Skruf sterk^^ Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg får 5 bokser av søsteren min i morgen, hun skulle kjøpe med seg fra tax-free'en. Klikker om hun kjøper Göteborgs Räpe!!! men, pappaen min er sterkere enn din pappa (sterk var on topic ) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg får 5 bokser av søsteren min i morgen, hun skulle kjøpe med seg fra tax-free'en. Klikker om hun kjøper Göteborgs Räpe!!! men, pappaen min er sterkere enn din pappa (sterk var on topic ) Haha Lenke til kommentar
Addan Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Skulle sett henne da jeg spurte om hun kunne kjøpe det."Løs? ikke sånn her liksom(tar ut snusen sin av leppa og viser en porsjon) Sånn man må lage selv liksom?" Måtte nesten le da xD Tror hun kjøper general porsjon eller Skruf sterk^^ Løs som gjelder da! Men jeg har ikke bakt meg en på en halvt år snart nå. Det blir vel for det meste løs til sommern tenker jeg, slipper å kjøpe pose til å ha i timen på skolen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jepp.. løs er best, men som du påpeker, det er ikke noe særlig å ha i timen :/ Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor er det ikke noe sørlig å bruke løssnus i timen? bruker bare det jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det synes bedre og alle lærere(og alle jentene i klassen) er ikke så glad i snus, så det er litt dumt å måtte gå bort i søppla og ta ut den brune kladden også sitter det fast masse i kjeften som du må spytte ut ogsånt.. tror ikke jeg ville vært så populær etter en sånn episode Lenke til kommentar
Addan Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nei, og lærern min er skikkelig nazi på snus. Tar det opp på konferansetimer og i klassen og sånn hver gang jeg blir tatt. Mer praktisk med pose da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg