P3tri Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ska værra me fattern på 17 mai.. Han liker ikke snus at all. Lame =/ Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 GRATTIS me din 1. post; d OnT: Blir den trofaste generalen igjen imorgen Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det blir nok bare Skruf Sterk her på 17 mai Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det blir nok bare Skruf Sterk her på 17 mai Findress + generalen under lippa på 17 mai, heia norge:D Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Til AlltidRett 15.05.08 Søknad om fri bruk og videresalg av ditt "dikt" Mvh. Wilhelm Bentsen Avsender: AlltidRett's dikt corporation A/S 16.05.2008 Mottaker: Wilhelm Bentsen Snustråden V5 Diskusjon.no Din søknad er innvilget på det premiss at skaper/originalinnehaver av nevnte underverk ei skal glemmes å bli nevnt og lovpriset i samme anledning som mesterverket fremlegges. Endret 15. mai 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 ... Skaper/originalinnehaver av nevnte underverk ei skal glemmes å bli nevnt og lovpriset i samme anledning som mesterverket fremlegges. OMG SNUSORDSPILL! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ska værra me fattern på 17 mai.. Han liker ikke snus at all. Lame =/ Sett den ute på siden. Gjør det på jobb. Ingen som ser den. Fikk streng beskjed av sjefen. Ingen Snus, Ingen Tyggegummi eller Mobil i butikken. Han har enda ikke sett det etter at jeg putta den på siden. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Prøvde General STERK (Norsk utgave) i går og for å sei det enkelt, det må være den svakeste og dårligeste sterksnusen. BTW fekk sår på tankjøtte pga den ... WP har en tendens til å slite mer i tannkjøttet syns jeg. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har prøvd General Sterk jeg og...Det gir ikke så mye effekt som de andre sterk utgavene til N(aJ) og SKruf Sterk... Eneste positive med General sterk er at bleiene er satt opp på en kul måte og at snusen ikke stinker hestskit. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 ser ut som det er mindre snus i bleiene og, eller er det bare pressa meir i sammen? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det er mindre. Men nesten alle posene har all snusen presset opp i et hjørne. Jeg prøvde å flate det ut, men det var ikke nok til å dekke skikkelig. Irriterende. God smak og lukt da. Åhh, har lyst på en snus nå. Jeg har en liten pause pga. mangel på penger. Men i morgen derimot. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Jeg må omtrent bytte mellomg General løs og portion anahver boks. Av General løs så får jeg blodrødt (ser nesten ut som åpne sår) tannkjøtt over fortenna. Og det svir noe så inst i hampen hver gang jeg tar en ny prell, å når jeg pusser tenna. Endret 16. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Blir Nick her Too bad at jeg må være med familien mesteparten av dagen. Først se på toget. Så dra til mormor og co. Så kommer det til å kry av slektninger på sletta der det arrangeres leker osv. senere på dagn. Må prøve å stikke av litt innimellom Endret 16. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 daaamn skruf sterk er godt. er så deilig å kjenne rusen skikkkelig. namme Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Æsj, general sine WP lukter jo helt jævlig, både sterken og vanlig WP!! Da er skruf sterk og Nick and Johnny porsjon myye bedre ass, både lukt, smak og effekt! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Nå som ejg har hatt en liten pause (ikke hatt boks). Kjenner jeg rusen miye bedre. Sitter med en Nick oppi nå Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 En boks Nick er bare godt innimellom, blir fort lei av den. Har en gangster i klassen som skal snuse den sterkeste snusen hele tiden bare for å være tøff. så da går det i Nick og Skruf sterk for han. Løs selvsagt. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg må omtrent bytte mellomg General løs og portion anahver boks. Av General løs så får jeg blodrødt (ser nesten ut som åpne sår) tannkjøtt over fortenna. Og det svir noe så inst i hampen hver gang jeg tar en ny prell, å når jeg pusser tenna. Trur må ta ein pause, såret kommer ikkje til å gro vist du snuser på såret. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noen som har noe og si om elixyr med koffein her? Syntes den var god men er redd det er en snus du ikke kan snuse jevnt, føler at jeg blirt fort lei smaken. Smaken minnet meg ikke om snus men jeg likte den. Derfor trur jeg at den må bli litt ferie kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg