Deleted__- Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hadde ikke hørt om N&J før for kanskje 3 uker siden, nå er det fast inventar. General var litt for svak. For et par sider siden spurte en om når man tok sin første pris: Jeg gjorde det i storefri i 9. klasse etter at vi hadde vært på et kjøpesenter. På vei tilbake fikk noen bakt meg en general og jeg merket den ganske godt, men ble ikke kvalm eller noe. Det skjedde først 4,5,6,7,8,9 og 10. gangen eller noe.... Haha.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hva skjer med at foreldre kjøper snus til barna sine a ? Null stress å be mor kjøpe snus til meg herigårn i hvert fall, så lenge jeg betaler. Men jeg blir 18 i november da. Tror ikke mamma hadde giddi å kjøpt til meg hvis jeg var 14-15 elns. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) nicken er digg den (løs) har nettop bestillt en boks av en kompis. nest beste hverdagssnusen etter general. Endret 14. mai 2008 av les_paul92 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er det noen som har noen ordtak om Mocca? Helst negativt.. Har en i klassen som snuser mocca, så vil ha en diss Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Snuser du mocca er du jente? Off så dumt -.- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg synes Mocca smaker godt, jeg. 8D Anis-greien i hvert fall. Skal jeg ha med mint er det Catch, liksom. Meen nå snuser jo ikke jeg til vanlig heller, kun på lange togturer og ellers når jeg ikke får kjørt i meg nikotin på bedre måter. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Der kom den smileyen igjen....Regler for det der! (tulla btw) Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Mange her som sover med snus? Jeg gjør det. Lenke til kommentar
P3tri Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Mange her som sover med snus? Jeg gjør det. Sovna et par ganger med en pris under leppa, digg når du først sovner, men svelger du posen / prellen derimot... Var en gang jeg var helt nummen i overleppa, og snusen satt fast i puta. Siste gangen jeg sov med snus var forrige måned, da jeg hadde bakt meg en svær en. Våkna opp kl. 4 på natta og spøy, hadde svelga hele klumpen! Måtte ta meg fri, blei skikkelig dårlig. ALDRI mer. Jæjæ, første post! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Snuser du mocca er du jente? Off så dumt -.- Det er en hun Tenkte mer på noe sånn som den "Boller og brus...." Boller og brus, pupper og mus, alt er bedre enn mocca snus Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Mange her som sover med snus? Jeg gjør det. Tja, kanskje med pose, men jeg gjør det ikke bevist Sovnet en gang med løs, morgenen etter hadde jeg smaken av død rotte i munnen min + hele prellen rundt omkring i kjeften -_- Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Korka, bare begynnelsen Haelas; hvordan vet du hva død rotte smaker? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Han har vel smakt på en da^^ Har merka den smaken før ja, men når den holder seg hel blir den ikke sånn Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Ooh. Ryker nok på en (Nick &) Jonny løs i morgen. Må ha snus til jeg skal campe med gutta på nasjonaldagen. Blir vannpipe, cigar og bakesnus, me like (Nick &) Jonny er vel den sterkeste bakesnusen du får tak i her i norge ? Endret 15. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Gode kombinasjoner absolutt. Man må jo nyte litt snus på selveste nasjonaldagen. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Prøvde General STERK (Norsk utgave) i går og for å sei det enkelt, det må være den svakeste og dårligeste sterksnusen. BTW fekk sår på tankjøtte pga den ... Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Da har jeg kjøpt inn all nødvendig nikotin til nasjonaldagen En pakke Skruf sterk, en cigar av et elller annet slag go en 10-pack Marlboro Nå mangler bare alkoholen, dette blir kos dere Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Boller og brus,pupper og mus, alt er bedre enn mocca snus Ikke bra i det hele tatt! Her insinuerer du at boller,brus,pupper og mus er dårlig, men likevel bedre enn mocca snus. Kan oppdatere posten min om jeg kommer på noe bedre,men here goes: Drap og ran, brokkoli og tran, Ingenting er verre enn mocca for fa'n! Copyright 2008: AlltidRett All rights reserved Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Boller og brus,pupper og mus, alt er bedre enn mocca snus Ikke bra i det hele tatt! Her insinuerer du at boller,brus,pupper og mus er dårlig, men likevel bedre enn mocca snus. Kan oppdatere posten min om jeg kommer på noe bedre,men here goes: Drap og ran, brokkoli og tran, Ingenting er verre enn mocca for fa'n! Copyright 2008: AlltidRett All rights reserved Til AlltidRett 15.05.08 Søknad om fri bruk og videresalg av ditt "dikt" Mvh. Wilhelm Bentsen Har handla inn all nødvendig nikotin til nasjonaldagen: General lös, (Nick &) Johnny (lös), En skruf stärk pose, og litt nikotintyggis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg