Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Hadde ikke hørt om N&J før for kanskje 3 uker siden, nå er det fast inventar. General var litt for svak.

 

For et par sider siden spurte en om når man tok sin første pris:

Jeg gjorde det i storefri i 9. klasse etter at vi hadde vært på et kjøpesenter. På vei tilbake fikk noen bakt meg en general og jeg merket den ganske godt, men ble ikke kvalm eller noe. Det skjedde først 4,5,6,7,8,9 og 10. gangen eller noe.... Haha..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange her som sover med snus? Jeg gjør det.

 

Sovna et par ganger med en pris under leppa, digg når du først sovner, men svelger du posen / prellen derimot...

Var en gang jeg var helt nummen i overleppa, og snusen satt fast i puta.

Siste gangen jeg sov med snus var forrige måned, da jeg hadde bakt meg en svær en.

Våkna opp kl. 4 på natta og spøy, hadde svelga hele klumpen! Måtte ta meg fri, blei skikkelig dårlig.

ALDRI mer. :no:

 

Jæjæ, første post! :new_woot:

Lenke til kommentar

Ooh. Ryker nok på en (Nick &) Jonny løs i morgen. Må ha snus til jeg skal campe med gutta på nasjonaldagen. Blir vannpipe, cigar og bakesnus, me like :D (Nick &) Jonny er vel den sterkeste bakesnusen du får tak i her i norge ?

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Boller og brus,

pupper og mus,

alt er bedre enn mocca snus :D

 

Ikke bra i det hele tatt! Her insinuerer du at boller,brus,pupper og mus er dårlig, men likevel bedre enn mocca snus.

Kan oppdatere posten min om jeg kommer på noe bedre,men here goes:

 

Drap og ran,

brokkoli og tran,

Ingenting er verre enn mocca for fa'n!

 

Copyright 2008: AlltidRett

All rights reserved

Lenke til kommentar
Boller og brus,

pupper og mus,

alt er bedre enn mocca snus :D

 

Ikke bra i det hele tatt! Her insinuerer du at boller,brus,pupper og mus er dårlig, men likevel bedre enn mocca snus.

Kan oppdatere posten min om jeg kommer på noe bedre,men here goes:

 

Drap og ran,

brokkoli og tran,

Ingenting er verre enn mocca for fa'n!

Copyright 2008: AlltidRett

All rights reserved

 

 

Til AlltidRett 15.05.08

 

Søknad om fri bruk og videresalg av ditt "dikt"

 

Mvh. Wilhelm Bentsen

 

 

 

 

 

 

Har handla inn all nødvendig nikotin til nasjonaldagen: General lös, (Nick &) Johnny (lös), En skruf stärk pose, og litt nikotintyggis.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...