Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Min søster kjøpte for to år siden i danmark, bare for å se om hun fikk kjøpt.. da var hun bare 15..

 

Hehe, kjøpte røyk og øl for broren min da jeg var 12 år i sverige :p Det måtte jo se passe dumt ut.

Kan kjøpe på lokal-kiosken. Jeg er bare er 15 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min søster kjøpte for to år siden i danmark, bare for å se om hun fikk kjøpt.. da var hun bare 15..

 

Hehe, kjøpte røyk og øl for broren min da jeg var 12 år i sverige :p Det måtte jo se passe dumt ut.

Kan kjøpe på lokal-kiosken. Jeg er bare er 15 år.

 

Tror ikke det er lov med snus i danmark lenger -_-

 

Edit : det er lov, men du får ikke kjøpt det =)

Endret av Haelas
Lenke til kommentar

Skrøt av N&J sterk igår, har kjøpt en boks nå og må trekke litt tilbake på det jeg sa. Den begynner å renne som et helvete fort! Jeg og en kompis henta søppelkassa som sto forran i klasserommet som vi måtte spytte i nesten hele tiden. Vi satt på bakerste rad da, tror ikke vi ville blitt så populære om noen av jentene i klassen så det xD

Lenke til kommentar

Elsker Svinesund. Var innom en liten godterisjappe som overaskende nok hadde massevis av tilbud på snus som hadde gått ut på dato (og alle vet jo at det ikke har en dritt å si sålenge den har vært fryst og at det ikke er snakk om over et år), så det ble mye rart med hjem. Blandt annet et rør med Level porsjon til 149kr. Det er under 15 kr boksen altså. :) Rimelig sjukt. Level er omtrent som General for de som lurer, bare billigversjonen.

Ellers kosta et rør med General porsjon 249,- og masse annet kos som f.eks Skruf Sterk porsjon til 299,-. Ble en av hver av de også, så nå har jeg for en stund fremover. :new_woot:

 

Til sammen hadde vi vel 14 rør fordelt på 5 personer i bilen på vei hjem. Heldigvis ikke noe tolldritt den dagen ellers hadde vi vært screwed. Sjåføren, den eneste personen som var 18 i bilen, hadde ganske grei puls i det vi kjørte over broa.. :p

Lenke til kommentar

Haha, 28 bokser hver?!?!.

 

Husk at tollerne har nye kamera som ser etter stress og nerver hos biler som kommer!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naaaaat!

 

 

 

On topic: Noen som vet ca ha det koster for en strull general lös hos nabone i øst?

Endret av les_paul92
Lenke til kommentar
Haha, 28 bokser hver?!?!.

 

Husk at tollerne har nye kamera som ser etter stress og nerver hos biler som kommer!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naaaaat!

 

 

 

On topic: Noen som vet ca ha det koster for en strull general lös hos nabone i øst?

 

Nå vet ikke jeg forskjellen på øst-vest-nord-sør bare at nord er opp. Men du snakker vell om sverige?

Hørt at prisene har gått oppover i sverige og. En kompis av meg går på skole i sverige han bor langt ut på bygda og det koster det rundt 40-45 kr for general løs.

Lenke til kommentar
Har de sluttet med snuns i Danmark også?

 

Har hørt et eller annet om at det er lov med bakesnus men ikke posesnus. :hmm: Dumme dansker 1/3 av danmarks befolkning røyker jo. De komemr til å dø av kreft, og det digger meg egentlig. Norge og Sverige er mye smartere som har snus. Ingen som er påvist døde av kreft fordi de har snust (ingen som har daua av snus) :p

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Ingen som får kreft av røyking heller. Du må ha lungekreft latent for å få det. Man får det ikke av ingenting. Du blir bare mer utsatt for lungekreft om du røyker. Du blir mer utsatt for kreft i munnhulen av snus. Så det der var bullshit fra ende til annen, Addan. :)

Lenke til kommentar

Så hvis du sier at en dør av røykning så er det bullshit ? Ingen som dør av å røyke da ?

Dessuten er det ingen som har dødd av munnhulekreft, men mange som har dødd av lungekreft, så jeg hadde rett fra et visst synspunkt.

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Så hvis du sier at en dør av røykning så er det bullshit ? Ingen som dør av å røyke da ?

 

Link

round 5.4 million deaths a year are caused by tobacco.

* Smoking is set to kill 6.5 million people in 2015 and 8.3 million humans in 2030, with the biggest rise in low-and middle-income countries.

* Every 6.5 seconds a current or former smoker dies, according to the World Health Organization (WHO).

 

 

Vil absolutt si at røyking dreper.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Elsker Svinesund. Var innom en liten godterisjappe som overaskende nok hadde massevis av tilbud på snus som hadde gått ut på dato (og alle vet jo at det ikke har en dritt å si sålenge den har vært fryst og at det ikke er snakk om over et år), så det ble mye rart med hjem. Blandt annet et rør med Level porsjon til 149kr. Det er under 15 kr boksen altså. :) Rimelig sjukt. Level er omtrent som General for de som lurer, bare billigversjonen.

Ellers kosta et rør med General porsjon 249,- og masse annet kos som f.eks Skruf Sterk porsjon til 299,-. Ble en av hver av de også, så nå har jeg for en stund fremover. :new_woot:

 

Til sammen hadde vi vel 14 rør fordelt på 5 personer i bilen på vei hjem. Heldigvis ikke noe tolldritt den dagen ellers hadde vi vært screwed. Sjåføren, den eneste personen som var 18 i bilen, hadde ganske grei puls i det vi kjørte over broa.. :p

Si unnskyld til generalen, nuh:|

 

Om level snusen ligner på siggen er det ikke mye å skryte av :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...