ultimatedeskjet Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er nok det ja. Kjenner man ikke effekten kan man gå over til nikotinfri-snus, om man ønsker å slutte. Eller prøve noe god løssnus. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg drev litt med røyk for en liten stund siden også, ettersom jeg fikk mye mer effekt av det enn snus. Snust i 5 år,så effekten er ikke som den en gang var Men etter en fryktelig liten stund fikk jeg ikkeno nikotin feeling av røyk heller. Tro meg, den effekten du får av røyk forsvinner grevla fort. Men kanskje ikke fort nok til at du aldri mer får lyst på røyk.. Angrer noe jævlig på det. Hold deg til snus du! Ta heller et par dagers pause med snusen for å forfriske det litt. Eller så kan du bruke general/ettan/whatever svak porsjon et par bokser, og så kjøpe skruf sterk Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Flere som ikke takler snus 1-2 dager etter man har vært på fylla? snus har vært helt forferdelig for meg både igår og idag. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 @elZiko - Nee, jeg klarer det helt fint, aldri noe problem for meg å snuse etter fylla... @AlltidRett - ok, hvis røyk effekten går vekk fortere enn med snus da er det lite å vits å røyke Håper bare jeg klarer å stoppe røyken helt!! Det lukter jo noe så forjævlig av klærne, noe som er viktig å skjule! Og neste gang tar jeg nok å kjøper meg en boks med skruf original elr noe sånt, for å sjekke om det hjelper Takk for tipset Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 En kompis som prøvde å lure i meg Skruf Orginal i begynnelsen av 9. Hadde da aldri snust, og jeg kjørte båt. Hadde vært litt trist å plutselig måtte legge seg nedpå eller bli skamsvimmel midt ute på fjorden Lenke til kommentar
Addan Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hehe, båt + bølger + skruf = kvalm Endret 13. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Boller og Brus, pupper og mus, men ingenting er som Skruf Sterk snus! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har kun tatt èn pose i dag. Merker suget nå Men jeg er blakk og tom for snus. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Syns snusen blir for fort tørr Trolig fordi det er varmt på rommet. Flere som plages med det? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Legg den i kjøleskapet. Står tross alt "oppbevares 4-8°C". Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Av og til, spørst kor eg legger den. Men har ein vane med å legge den i kjøleskapet når eg ikkje trenger den. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Legg den i kjøleskapet. Står tross alt "oppbevares 4-8°C". Er ikke alle som kan legge den i kjøleskapet dessverre.. Foreldre som ikke er klar over snusinga kan være et hinder.. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noe i den stilen ja. Har et par anti røyk/snus folk hjemme. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Noe i den stilen ja. Har et par anti røyk/snus folk hjemme. Noen som veit hva aldersgrensen for å kjøpe snus i Sverige er? Er det 18 der også? Endret 13. mai 2008 av 320_coupe Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Den svenske tobaksloven sier at det er forbudt å selge tobakk til personer under 18 år. Som BigJaffa også sa, jepp. Endret 13. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Leste ein plass at det bare var lov med snus i Norge, Sverige og USA. Kan det bli eit snus forbud her i landet og pga at andre EU land har eit forbud mot snus? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har de sluttet med snuns i Danmark også? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 FORBUDT I EUSoldater som hadde deltatt i tredveårskrigen tok med seg snusen til Sverige på slutten av 1600-tallet. På 1800-tallet var det tre snusfabrikker i Sverige og våtsnusen ble vanlig. Idag er det Sverige og USA som er de største eksportørene av produktet. I EU er snus bare tillatt i Sverige. De andre landene ønsket ikke å innføre enda et nytt og helseskadelig tobakksprodukt. I tillegg sier New Zealand, Israel, Australia og Hong Kong klart nei til snus. Det ser relativt mørkt ut i framtida for snusen... Selges snus i Danmark, gjør det ikke? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Min søster kjøpte for to år siden i danmark, bare for å se om hun fikk kjøpt.. da var hun bare 15.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg