Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drev litt med røyk for en liten stund siden også, ettersom jeg fikk mye mer effekt av det enn snus. Snust i 5 år,så effekten er ikke som den en gang var :p

 

Men etter en fryktelig liten stund fikk jeg ikkeno nikotin feeling av røyk heller. Tro meg, den effekten du får av røyk forsvinner grevla fort. Men kanskje ikke fort nok til at du aldri mer får lyst på røyk.. Angrer noe jævlig på det. Hold deg til snus du! Ta heller et par dagers pause med snusen for å forfriske det litt. Eller så kan du bruke general/ettan/whatever svak porsjon et par bokser, og så kjøpe skruf sterk :)

Lenke til kommentar

@elZiko - Nee, jeg klarer det helt fint, aldri noe problem for meg å snuse etter fylla...

 

@AlltidRett - ok, hvis røyk effekten går vekk fortere enn med snus da er det lite å vits å røyke :p Håper bare jeg klarer å stoppe røyken helt!! Det lukter jo noe så forjævlig av klærne, noe som er viktig å skjule! Og neste gang tar jeg nok å kjøper meg en boks med skruf original elr noe sånt, for å sjekke om det hjelper ;) Takk for tipset ;)

Lenke til kommentar
FORBUDT I EU

Soldater som hadde deltatt i tredveårskrigen tok med seg snusen til Sverige på slutten av 1600-tallet. På 1800-tallet var det tre snusfabrikker i Sverige og våtsnusen ble vanlig. Idag er det Sverige og USA som er de største eksportørene av produktet. I EU er snus bare tillatt i Sverige. De andre landene ønsket ikke å innføre enda et nytt og helseskadelig tobakksprodukt. I tillegg sier New Zealand, Israel, Australia og Hong Kong klart nei til snus. Det ser relativt mørkt ut i framtida for snusen...

Selges snus i Danmark, gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...