Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Røda Lacket porsjon er den verste posesnusen jeg har smakt i hvert fall.
totally agreed. løs er ikke noe særlig bedre. bare greit å lære seg å bake med.
Fortell om deres første snus:D Hvor, når, ble du ferska osv..
jeg snuste første gang i danmark på fotballcup i tiende. mocca seff. var skikkelig cool da as.
Hvordan er det å snuse mens man er i aktivitet? Feks, spille fotball, tennis osv.. Vil snusen renne mere?

Jeg har ikke prøvd det enda, men skal teste det ut imorra..

ser for meg at det blir grisete og renner mye om man er på en seriøs fotballtrening. men når jeg spiller fotball med gutta og chiller, så er det ålreit med snus. men om man skal blodspurte og prøve å få noe ut av treninga, så er det nok ikke noe særlig med snus.
Faen. Nå ble jeg faktisk litt redd.
du kan tenke slik da: hva om du hadde røyka istedenfor? da hadde jo både lunger og blodårer fått kjenne det
Må si at N&J sterk porsjon var herlig, blir definitivt den jeg kjøper neste gang!
det finnes en vanlig N&J også, ikkesant? er N&J sterk noe særlig sterkere da? jeg synes N&J er litt for fuktig jeg. liker skrooof mye bedre ass, både løs og pose.

 

wow, det ble en stappa pozt.

Endret av funkyboJ
Lenke til kommentar

Jeg vil ha en snus som varer minst 5 timer i strekk, uten om og renne/oppløse seg!. Er det for mye og be om? :D

Når jeg snuser, så går tida så alt for fort. 1t og 40-50min går på 1,2,3. Så må jeg kaste den, fordi den er i hele kjeften. :p

Da hadde det vært digg med en som varte 2-3 ganger så lenge. Uten om at jeg må drive og bake meg en ny en.. (lat) :!:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Jeg vil ha en snus som varer minst 5 timer i strekk, uten om og renne/oppløse seg!. Er det for mye og be om? :D

Når jeg snuser, så går tida så alt for fort. 1t og 40-50min går på 1,2,3. Så må jeg kaste den, fordi den er i hele kjeften. :p

Da hadde det vært digg med en som varte 2-3 ganger så lenge. Uten om at jeg må drive og bake meg en ny en.. (lat) :!:

Bruker Grovsnus i 5-6timer. Den holder seg hel og er ikke i hele kjeften.

Lenke til kommentar
Mhm, pappa kjøpte Skruf Sterk til meg idag, I lol'd!

 

Pappa'n din kjøper snus til deg ? Shit, trodde ikke foreldre kjøpte snus til de mindreårige barna sine. Virker litt ulogisk imo.

 

Nå må jeg snuse brukte poser siden jeg har brukt opp to bokser siden mandag og er helt tom for cash. Nå kommer jeg ikke til å ha boks før på 17. mai kanskje. Får snylte på kompiser :p

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Fikk nettopp new secret intel fra gutta, det blir visst Sverigetur rett etter skolen i morgen. OMGYES, da blir det nye supplies!

 

Skal jeg kjøpe med for noen?

 

PS. Jeg gidder ikke.

 

Hehe, kødda. :) Seff gidder jeg hvis en av dere virkelig vil.

 

 

Neida.

 

Lenke til kommentar
Fikk nettopp new secret intel fra gutta, det blir visst Sverigetur rett etter skolen i morgen. OMGYES, da blir det nye supplies!

 

Skal jeg kjøpe med for noen?

 

PS. Jeg gidder ikke.

 

Hehe, kødda. :) Seff gidder jeg hvis en av dere virkelig vil.

 

 

Neida.

Du ga meg håp og knuste det flere ganger i løpet av et par sekunder der :mad:

Lenke til kommentar
Nå må jeg snuse brukte poser siden jeg har brukt opp to bokser siden mandag og er helt tom for cash. Nå kommer jeg ikke til å ha boks før på 17. mai kanskje. Får snylte på kompiser :p

 

Det er bare ekkelt. Jeg snuste en snus et kvarter, la den i lokket og tok den opp igjen en halvtime seinere. Det er noe av det jævligste jeg har smakt. Den var kald, klissete og helt uten nikotin.

Lenke til kommentar

Husker første gangen jeg prøvde snus, var 15 år og gikk i 9ende tror jeg, på høsten. Spilte fotball i en ballbinge på en kveld i uken, og to kompisser presset i meg en General WP... Husker jeg ble knallsvimmel, men jeg likte det, måtte ikke spy ^^ Men fikk nikko-sjokk senere det året, fikk en skruf sterk av en kompis, og da spydde jeg.

 

Men jeg har noen spørsmål... Har nå snust i 3 måneder, og i starten gikk det mest i white portion, og holdt meg til det i de 2 første månedene, og det funka fett. Etter det har jeg vært ute etter sterkere og sterkere, og nå kjøper jeg kun N&J sterk porsjon, som er utrolig deilig! Men jeg merker at jo mer jeg snuser denne, som jeg har hørt og erfart at er den sterkeste porsjons snusen, så får så godt som alle andre porsjons snus null effekt! Utrolig irriterende, og det er vel mange andre her som erfarer det samme. For at jeg nå skal få effekt av en vanlig skruf for eksempel, må jeg sitte helt stille i en stol eller sofa liksom :p

EDIT: Glemte det, men jeg holder faktisk på å gå over til røyk nå, på grunn av dette. Røyk er utrolig deilig, men har så mange ulemper i forhold til snus! Jeg vil egentlig kun forholde meg til snusen. Og noen som har noen tips til hvordan få best mulig effekt ut av en snus?

 

Og en ting til, hva er den sterkeste porsjonsnusen du får tak i Norge? Er det Nick and Johnny og Skruf Sterk?

Endret av Lommiss
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...