Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Montecristo løs må jo bare prøves. Siden portion utgaven fins i utvalgte butikker her i Norge, går jeg ut i fra at løs også er å finne.

 

Jeg har ikke sett den enda. Montecristo portion er yndlingssnusen min, så jeg vil gjerne prøve løs.

Lenke til kommentar

Det ble Ettan løs i dag. Hadde også lyst på Grovsnus, men fant ut at det ikke var så lenge siden jeg prøvde den. Grovsnus blir det neste kjøpet.

;)

Ettan (eller Ljunglöfs Ettan) hadde en fin mild avrundet smak og har styrken til General. Lukter tradisjon og erfaring. Alt i en stilig gul pappdåse. Anbefales.

 

Tenkte dere ville like denne

Endret av ultimatedeskjet
Lenke til kommentar

Det ble ny snus i dag. Hawk Olde Viking Winter Green. Skulle egentlig kjøpe Ettan portion men plutselig kom den grønne boksen til syne. Posene er hvite, store og renner lite. Lukter litt rart, har ikke funnet ut hva det lukter enda. Smaken omtrent det samme. Man må suge på posene for å få noe smak. Styrken er helt vanlig.

Litt uvant lukt men ellers god. Jeg må ta noen flere poser for å komme frem til noe konklusjon.

 

Glemte å si at Ettan løs er finkornet og lett å pakke.

Lenke til kommentar
Det ble ny snus i dag. Hawk Olde Viking Winter Green. Skulle egentlig kjøpe Ettan portion men plutselig kom den grønne boksen til syne. Posene er hvite, store og renner lite. Lukter litt rart, har ikke funnet ut hva det lukter enda. Smaken omtrent det samme. Man må suge på posene for å få noe smak. Styrken er helt vanlig.

Litt uvant lukt men ellers god. Jeg må ta noen flere poser for å komme frem til noe konklusjon.

 

Glemte å si at Ettan løs er finkornet og lett å pakke.

 

Jeg tror Olde Viking smaker furunål.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...