Haelas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 akurat fått usb kjøleskapet mitt http://www.northerner.com/html/snus-A_USB-kyl.html deilig så slipper jeg og ha de i kjøleskapet nede hos mor og far hvor dyrt ble dette inkludert frakt osv... ? : D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Montecristo løs må jo bare prøves. Siden portion utgaven fins i utvalgte butikker her i Norge, går jeg ut i fra at løs også er å finne. Jeg har ikke sett den enda. Montecristo portion er yndlingssnusen min, så jeg vil gjerne prøve løs. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 akurat fått usb kjøleskapet mitt http://www.northerner.com/html/snus-A_USB-kyl.html deilig så slipper jeg og ha de i kjøleskapet nede hos mor og far hvor dyrt ble dette inkludert frakt osv... ? : D trur det kom på rundt 500 kr....mamma som betalte med gave til meg var lei lukta i kjøleskapet nede Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvor mye kan man bestille derfra uten noe extra tull? Og Kan man betale emd postoppkrav? er ikke 18 enda:) Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 akurat fått usb kjøleskapet mitt http://www.northerner.com/html/snus-A_USB-kyl.html deilig så slipper jeg og ha de i kjøleskapet nede hos mor og far hvor dyrt ble dette inkludert frakt osv... ? : D trur det kom på rundt 500 kr....mamma som betalte med gave til meg var lei lukta i kjøleskapet nede har samme på tekknikkmagasinet til 250 kr Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?templa...mp;artnr=490816 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Det ble Ettan løs i dag. Hadde også lyst på Grovsnus, men fant ut at det ikke var så lenge siden jeg prøvde den. Grovsnus blir det neste kjøpet. Ettan (eller Ljunglöfs Ettan) hadde en fin mild avrundet smak og har styrken til General. Lukter tradisjon og erfaring. Alt i en stilig gul pappdåse. Anbefales. Tenkte dere ville like denne Endret 10. mars 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det ble ny snus i dag. Hawk Olde Viking Winter Green. Skulle egentlig kjøpe Ettan portion men plutselig kom den grønne boksen til syne. Posene er hvite, store og renner lite. Lukter litt rart, har ikke funnet ut hva det lukter enda. Smaken omtrent det samme. Man må suge på posene for å få noe smak. Styrken er helt vanlig. Litt uvant lukt men ellers god. Jeg må ta noen flere poser for å komme frem til noe konklusjon. Glemte å si at Ettan løs er finkornet og lett å pakke. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har aldri prøvd snus før, men skal kanskje begynne. Hvor lenge ca. skal man ha en snus i leppa før man spytter den ut/bytter? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Den varierer fra snusere og fra snusen selv. Jeg er glad viss portionen er i underleppa 45min - 1 time. Løs varierer enda mer men liker å ha den i en stund. Men viss du ikke har prøvd snus enda, vil jeg ikke anbefale deg å prøve. Jeg er avhengig, det er digg, men det koster helse og peng. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jester: Hvorfor vil du begynne å snuse? er det kult? Hvis du ikke har prøvd eller noe så ser jeg ingen grunn til at du skal bare begynne. Test det hvertfall da. Husk, start hvis du liker det selv. Ikke fordi alle de som er eldre en deg gjør det. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Enig. Men pass deg Jester, man blir veldig lett avhengig av snus. Faktisk er det lettere å bli avhengig av snus i forhold til røyk. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er ikke avhengig selv, kjøpte en boks på mandag, og hadde ikke kjøpt en boks på 3-4 uker da. Liker det bedre slik, tar ca. 2 priser per dag når jeg har boksen, sparer penger på denne måten i tillegg til at jeg får effekt hver eneste gang. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er det bare meg, eller smaker Grovsnus og General det samme? Innbiller meg at grovsnus bare er general, bare litt grovere. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg føler at General er mer krydret. Grovsnus er omtrent like grov som General. Grovsnus har en mer avrundet smak, minner om Ettan. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det ble ny snus i dag. Hawk Olde Viking Winter Green. Skulle egentlig kjøpe Ettan portion men plutselig kom den grønne boksen til syne. Posene er hvite, store og renner lite. Lukter litt rart, har ikke funnet ut hva det lukter enda. Smaken omtrent det samme. Man må suge på posene for å få noe smak. Styrken er helt vanlig.Litt uvant lukt men ellers god. Jeg må ta noen flere poser for å komme frem til noe konklusjon. Glemte å si at Ettan løs er finkornet og lett å pakke. Jeg tror Olde Viking smaker furunål. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Åja. Skogsmak, ikke dårlig. Bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg tror Olde Viking smaker furunål. Du tror? Hva er det som gjør deg usikker? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Har du noen gang suttet på furunål? Her er et tversnitt av en furunål. Brukes også i badeolje. Endret 11. mars 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg