Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første snus jeg prøvde var i 10.klasse. General porsjon,som jeg sikkert hadde oppi sånn 5-6 timer :p

Ble fryktelig svimmel etterhvert ja. Og det endte såklart med å ligge halvdau på sofaen i en times tid.

Kjøpte meg en general porsjon nå,siden bensinstasjonene her verken har skruf eller N&J.. Forbannet være østlandet!

Menmen,general funker da.

Flere enn meg som pleier ta en klype snus rett etter man har våkna forresten? Føler det kanskje er en rar vane..

Men som de sier, Morgenstund har snus i munn!

Lenke til kommentar
Noen som ikke fikk nikko-sjokk første gang de prøvde ? Haha. Jeg ble drit svimmel og måtte ha hjelp til å reise meg opp og gå. :p

Jeg fikk også nikotinsjokk i starten!:p Var så jævli at jeg lå rett ut!!:p

Lenke til kommentar

Min første prell var en Catch på en varm buss sist sommerferie. Bussjuke og førstegangsnus bør ikke blandes. Jeg ble dog ikke "ferska" før nå etter jul.

Noen som ikke fikk nikko-sjokk første gang de prøvde ? Haha. Jeg ble drit svimmel og måtte ha hjelp til å reise meg opp og gå. :p

Jeg fikk også nikotinsjokk i starten!:p Var så jævli at jeg lå rett ut!!:p

Det er faktisk rart hvor utrolig deilig det er å ligge rett ut når man har fått nikotinsjokk. Jeg fikk det på et LAN i vinter. Jeg gikk ut og børstet snøen vekk fra en iskald metallplate. Den lå jeg på et kvarters tid.

Lenke til kommentar

Det er faktisk rart hvor utrolig deilig det er å ligge rett ut når man har fått nikotinsjokk. Jeg fikk det på et LAN i vinter. Jeg gikk ut og børstet snøen vekk fra en iskald metallplate. Den lå jeg på et kvarters tid.

Hvordan er det å snuse mens man er i aktivitet? Feks, spille fotball, tennis osv.. Vil snusen renne mere?

Jeg har ikke prøvd det enda, men skal teste det ut imorra..

Lenke til kommentar

Er vel mer for de som er i litt dårligere form enn kompisene dine da tror jeg. Når man snuser trekker blodårene seg sammen og blodtrykket øker, dette itillegg til trening på en som ikke har så god helse er ikke bra.

Lenke til kommentar
Er vel mer for de som er i litt dårligere form enn kompisene dine da tror jeg. Når man snuser trekker blodårene seg sammen og blodtrykket øker, dette itillegg til trening på en som ikke har så god helse er ikke bra.

Okey, så hvis man er i bra form så skader det ikke noe å ta seg en prell mens man trener?

Lenke til kommentar

Fant noko på ung.no.

Snus under trening:

Når du legger inn en porsjon snus stiger både puls og blodtrykk. Nivåene forblir høye så lenge du beholder snusen i munnen. De som snuser kan merke at det føles tyngre å yte maksimalt under trening og i konkurranser.

Nikotinet i snusen gjør at blodårene trekker seg sammen og øker motstanden for blodstrømmen. Når blodtrykket stiger må hjertet arbeide hardere og du får dårligere kondisjon.

Lenke til kommentar
Første snus jeg prøvde var i 10.klasse. General porsjon,som jeg sikkert hadde oppi sånn 5-6 timer :p

Ble fryktelig svimmel etterhvert ja. Og det endte såklart med å ligge halvdau på sofaen i en times tid.

Kjøpte meg en general porsjon nå,siden bensinstasjonene her verken har skruf eller N&J.. Forbannet være østlandet!

Menmen,general funker da.

Flere enn meg som pleier ta en klype snus rett etter man har våkna forresten? Føler det kanskje er en rar vane..

Men som de sier, Morgenstund har snus i munn!

Første gang jeg snuste var vell i 9'ende ellerno, da merka jeg lite. Pleier aldri å snuse før etter jeg har spist om morgenen, snuser heller aldri om det er mindre enn 30 min til ett annet måltid f.eks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...