Rockna Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Første gangen jeg prøvde var med Röda lacket potion, fy faen så jeg spydde^^ Endret 11. mai 2008 av Rockna Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Første snus jeg prøvde var i 10.klasse. General porsjon,som jeg sikkert hadde oppi sånn 5-6 timer Ble fryktelig svimmel etterhvert ja. Og det endte såklart med å ligge halvdau på sofaen i en times tid. Kjøpte meg en general porsjon nå,siden bensinstasjonene her verken har skruf eller N&J.. Forbannet være østlandet! Menmen,general funker da. Flere enn meg som pleier ta en klype snus rett etter man har våkna forresten? Føler det kanskje er en rar vane.. Men som de sier, Morgenstund har snus i munn! Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Prøvde vell for første gang i 7 klasse Liten general løs, blei litt svimmel ja... Så tok det noen år til jeg prøvde igjen, men har liggi langflat på sofaen et par ganger før jeg også.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 10. klasse i Polen, Skruf sterk. Slet med å finne igjen hotellrommet, dreiv å surra rundt i feil ende av gangen og skjønte ikke hvorfår ikke den nøkkelen passa Lenke til kommentar
Addan Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen som ikke fikk nikko-sjokk første gang de prøvde ? Haha. Jeg ble drit svimmel og måtte ha hjelp til å reise meg opp og gå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 jeg ble også svimmel, dritgøy Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 jeg fikk ikke nikotinsjokk første gang jeg prøvde. Det var en General mini portion eller noe sånt. Snuset portion de 2 første månedene, men nå er det bare løs, General løs, som gjelder. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen som ikke fikk nikko-sjokk første gang de prøvde ? Haha. Jeg ble drit svimmel og måtte ha hjelp til å reise meg opp og gå. Jeg fikk også nikotinsjokk i starten! Var så jævli at jeg lå rett ut!! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Min første prell var en Catch på en varm buss sist sommerferie. Bussjuke og førstegangsnus bør ikke blandes. Jeg ble dog ikke "ferska" før nå etter jul. Noen som ikke fikk nikko-sjokk første gang de prøvde ? Haha. Jeg ble drit svimmel og måtte ha hjelp til å reise meg opp og gå. Jeg fikk også nikotinsjokk i starten! Var så jævli at jeg lå rett ut!! Det er faktisk rart hvor utrolig deilig det er å ligge rett ut når man har fått nikotinsjokk. Jeg fikk det på et LAN i vinter. Jeg gikk ut og børstet snøen vekk fra en iskald metallplate. Den lå jeg på et kvarters tid. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er faktisk rart hvor utrolig deilig det er å ligge rett ut når man har fått nikotinsjokk. Jeg fikk det på et LAN i vinter. Jeg gikk ut og børstet snøen vekk fra en iskald metallplate. Den lå jeg på et kvarters tid. Hvordan er det å snuse mens man er i aktivitet? Feks, spille fotball, tennis osv.. Vil snusen renne mere? Jeg har ikke prøvd det enda, men skal teste det ut imorra.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er ikke bra å snuse mens man trener, hjertet kan bli overbelastet eller noe slikt. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er ikke bra å snuse mens man trener, hjertet kan bli overbelastet eller noe slikt. Haha, da er det jaggu mange (som jeg trener med i allefall) som skulle ha fått seg en smell! Fotball og snus hører sammen! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er vel mer for de som er i litt dårligere form enn kompisene dine da tror jeg. Når man snuser trekker blodårene seg sammen og blodtrykket øker, dette itillegg til trening på en som ikke har så god helse er ikke bra. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er vel mer for de som er i litt dårligere form enn kompisene dine da tror jeg. Når man snuser trekker blodårene seg sammen og blodtrykket øker, dette itillegg til trening på en som ikke har så god helse er ikke bra. Okey, så hvis man er i bra form så skader det ikke noe å ta seg en prell mens man trener? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ville ikke anbefale det, man, eller hvertfall jeg, blir mye fortere sliten når jeg snuser. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Fant noko på ung.no. Snus under trening: Når du legger inn en porsjon snus stiger både puls og blodtrykk. Nivåene forblir høye så lenge du beholder snusen i munnen. De som snuser kan merke at det føles tyngre å yte maksimalt under trening og i konkurranser. Nikotinet i snusen gjør at blodårene trekker seg sammen og øker motstanden for blodstrømmen. Når blodtrykket stiger må hjertet arbeide hardere og du får dårligere kondisjon. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Faen. Nå ble jeg faktisk litt redd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Der kom det et svar med kilde og ja, men det er jo ikke noe å være redd for. Bare spar snusen til etter trening^^ Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Første snus jeg prøvde var i 10.klasse. General porsjon,som jeg sikkert hadde oppi sånn 5-6 timer Ble fryktelig svimmel etterhvert ja. Og det endte såklart med å ligge halvdau på sofaen i en times tid. Kjøpte meg en general porsjon nå,siden bensinstasjonene her verken har skruf eller N&J.. Forbannet være østlandet! Menmen,general funker da. Flere enn meg som pleier ta en klype snus rett etter man har våkna forresten? Føler det kanskje er en rar vane.. Men som de sier, Morgenstund har snus i munn! Første gang jeg snuste var vell i 9'ende ellerno, da merka jeg lite. Pleier aldri å snuse før etter jeg har spist om morgenen, snuser heller aldri om det er mindre enn 30 min til ett annet måltid f.eks. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ingen ting er så deilig som en pose etterat man har spisst seg god og mett imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg