ultimatedeskjet Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Har bare prøvd RL løs, det var mer enn nok. Ikke noe særlig snus, ganske dårlig. Portion kommer ikke på tale en gang. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Da har jeg vært 2 måneder uten snus (tror jeg)! CONGRATULATIONS. Det har ikke jeg! Lol. Men må si det frister når jeg leser igjennom tråden (baklengst, leser alltid tråder baklengst. Begynner på nyeste poster og leser meg bakover. o.O), iskald Ettan osv. ICH MUST BE STRONG!!! Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 kan faen ikke være morro å lese topicer bakfra:P Noen som vet om det er mulig å bestille Skoal noen plass? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvis du bestiller skoal , ta fersken eller wintergreen. Eple smaker hvertfall grønnsåpe. prøv : skoal dot net Når det gjelder den verste snusen jeg har prøvd så må jeg si Ettan portion. Nærmeste jeg kommer den smaken er gammalost. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 vil helst ha fra en europeisk side:/ redd det skal bli dyrt med frakt. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja,skoal.net sender jo fra tyskland. Er ikke så fryktelig dyrt å bestille derfra. Men jeg hadde kjøpt en boks med eple også om jeg var deg, syntes den var veldig god. Og skal du kjøpe wintergreen så kjøp Kodiak, ikke skoal Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Vel, jeg greide å holde meg snusfri i en uke da, så måtte jo såklart søstera mi legge en boks med N&J sterk på bordet også gå fra den... Greide ikke å motstå den nei... Edit: Faen hvor god den snusen er, tror det har noe med en ukes pause og gjøre da.. Endret 11. mai 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tok du en ukes pause for å teste viljestyrken din eller for å prøve å slutte? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Var for det meste for å teste viljestyrken min, visste at jeg ville begynne igjen på fredag siden da får jeg 5 bokser av min søster. Hadde nok holdt lenger om jeg skulle slutte. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Prøv å nyt snusen i stedet for å prøve å slutte hele tiden. Etter en litt tøff morgen, snus og kaffe er din venn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja, men utrolig hvor godt det er med snus etter en pause, anbefales egentlig til de litt mer hardcore snuserne, prøv noen dager pause så lover jeg at den neste prellen er himmelsk! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Imens blir dagene mellom et konstant helvete. Endret 11. mai 2008 av Camron Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jada, men når du tar prellen etter pausen er det så utrolig verdt det! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg har (nesten) helt slutta med brus og godteri etter jeg starta med snus. Merkelig Endret 11. mai 2008 av O.J Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ser på snus som et slags godteri jeg Er hvertfall like digg å ha!(Tulla, det er såklart mye bedre!) Lenke til kommentar
O.J Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ser på snus som et slags godteri jeg Er hvertfall like digg å ha!(Tulla, det er såklart mye bedre!) Fyller noe av det samme behovet. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har bare prøvd RL løs, det var mer enn nok. Ikke noe særlig snus, ganske dårlig.Portion kommer ikke på tale en gang. RL er det du bruker for å lære deg å bake snus. Har på min side aldri smakt stoffet. Ikke planer om det heller. Ser på snus som et slags godteri jeg Er hvertfall like digg å ha!(Tulla, det er såklart mye bedre!) Fyller noe av det samme behovet. Mhm. Liker å tenke på det som mitt "godteri". Spiser jo nesten ikke noe godis . Lenke til kommentar
mopani Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Fortell om deres første snus:D Hvor, når, ble du ferska osv.. Jeg snuste første gang når jeg var 16, skruf tranbær, på fest hos en kompis. Endret 11. mai 2008 av 320_coupe Lenke til kommentar
O.J Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Fikk en porsjon general når jeg var rundt 14, på fotballcup. Svelga masse av saften som rant ned. Etter en halvtime ble jeg dårlig og måtte spy kom heldigvis fort til hektene igjen. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har (nesten) helt slutta med brus og godteri etter jeg starta med snus. Merkelig Samme her. Penger jeg bruker på snus, har gått til dritt-mat før. Har ikke blitt ferska. Men husker første gangen jeg prøvde. General løs. Ble svimmel, det rant og jeg var på helt i hundre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg