ultimatedeskjet Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Beste avtalen på lenge. Grei kompis da. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Aldri smakt lucky strike jeg. Hva smaker den? Endret 9. mai 2008 av zennox Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Synes ikke den smakr så veldig godt, i tillegg så renner den etter 2 min. Er helt jævli. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Var å kjøpte Göteborgs Rape WP idag, Fantastisk go smak, og renner lite, godt kjøp Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Aldri smakt lucky strike jeg. Hva smaker den? På skolen vår kaller vi den bare Eselrompe (etter smaken) Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har en lite sær sak Jeg synes at snus ikke er noe godt før man har på en stund. Spesielt om morgenen hvis jeg ikke spiser frokost. Noen andre som synes det samme, eller er dett min greie?^^ Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Aldri smakt lucky strike jeg. Hva smaker den? På skolen vår kaller vi den bare Eselrompe (etter smaken) ...hvordan vet dere hva eselrompe smaker? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Var å kjøpte Göteborgs Rape WP idag, Fantastisk go smak, og renner lite, godt kjøp Verdt å prøve absolutt, ved en tilfeldighet endte jeg opp med denne. Smaken/lukten liker jeg også, Vikingsnus er bedre though. WP er jeg ikke så glad i, men den er verdt å prøve for smaken som er god. En av de stiligste snusboksene, elsker designet. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Lucky er ganske god i underleppa da. Bare spytt ut saften av og til Lenke til kommentar
O.J Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fins det noen gydne regler for at snusen ikke skal renne så mye? er en smule irriterende. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fins det noen gydne regler for at snusen ikke skal renne så mye? er en smule irriterende. Sett en teip rundt halve snusen? hehe Neida, kjøp WP hvis du ikke liker at den skal renne Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) m by mocca smakte overraskende godt. kan ikke si at jeg kjenner den noe særlig, men smaken var i alle fall god! det er forresten helt avgjørende å ha snusen i kjøleskapet. namme nam Endret 9. mai 2008 av funkyboJ Lenke til kommentar
O.J Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fins det noen gydne regler for at snusen ikke skal renne så mye? er en smule irriterende. Sett en teip rundt halve snusen? hehe Neida, kjøp WP hvis du ikke liker at den skal renne hehe, tror jeg holder meg til vanlig porsjon. kan styre unna de typene som renner mest. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fins det noen gydne regler for at snusen ikke skal renne så mye? er en smule irriterende. Sett en teip rundt halve snusen? hehe Neida, kjøp WP hvis du ikke liker at den skal renne hehe, tror jeg holder meg til vanlig porsjon. kan styre unna de typene som renner mest. Hva slags snus renner minst? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fins det noen gydne regler for at snusen ikke skal renne så mye? er en smule irriterende. Sett en teip rundt halve snusen? hehe Neida, kjøp WP hvis du ikke liker at den skal renne hehe, tror jeg holder meg til vanlig porsjon. kan styre unna de typene som renner mest. Hva slags snus renner minst? Har ikke prøvd så mange forskjellige merker, men Nick&Johnny renner ikke så mye, og har en grei smak. Favoritten så langt Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 For meg tar det ca 30-45 min før N&J Strong starter å renne vist eg ikkje drikker noko. Vist du drikker og snuser å starter den å renne ganske med ein gang. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hater når løs blir så jævla gjørmete jeg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvordan er styrken på N&J Sterk porsjon iforhold til Skruf sterk porsjon? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvordan er styrken på N&J Sterk porsjon iforhold til Skruf sterk porsjon? Skru'en er sterkere. Ikke mye, men litt. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Skjønner ikke helt requests med å ha sterkeste snusen. Derfor general, sterk nok, og vm under leppa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg