Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

tre skruf sterk, som tre poser? tøff1 az

 

zennox er kul az, han snuser tre skruf sterk om gang1, lolo

 

 

Skjønner ikke hvorfor dere føler dere så truffet av mitt snusforbruk? Og nei, selvsagt bruker jeg ikke 3 hver gang, ettersom det, som nevnt, ja, ser dumt og, og det er uøkonomisk, men en gang i blandt er det jævla godt. (bruker somregel løs anyhoo)

 

Anyway - skaff dere en hobby :)

Endret av zennox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen ting er som å se en god film eller høre på noe fin musikk med en prell under leppen.

 

Og når vi først er inne på det.

Jeg bruker som regel èn portion om gangen. Av og til to, men aldri mer en to.

Da har du gått glipp av noe :p

 

Savner de gangene jeg fikk nikotinrus av en general porsjon mini.

 

...men nå har jeg ikke snust siden fredag, men jeg holder på å dø allerede. Skal skaffe en ny dåse idag tenkte jeg. To nye, faktisk. Skruf stärk porsjon og General Løs :fun:

Lenke til kommentar
Hvis du handler fra Sverige må det fortolles og det blir dyrere enn å kjøpe det i Norge. Evnt hvis en privatperson ifra Sverige kjøper det for deg og sender det til deg som gave.

 

Da er det bedre at du sender det sjølv vist du er over grensa og har ein del over kvota :D

Lenke til kommentar

ut i hva du/dere skrev, så fikk jeg intrykket at dere alltid hadde to eller flere posjoner oppi samtidig, noe som ofte ser utrolig loka ut, pluss at det som sagt er uøkonomisk. jeg har jo oppi to, kanskje tre, noen ganger jeg også, men det er sjelden. kanskje når jeg ligger en sen kveld å chille på sofaen, eller når jeg chiller med gutta.

 

så, jeg må si meg enig i at det er greit å ta flere enn én poser om gangen, men det må jo være stress om man aldri oppnår noen rus av en enkelt pose lenger?

Lenke til kommentar
et par enkle spørsmål om snus+nettbutikk+søta bror

 

1.Må man tolle hvis man bestiller under kvoten?

2.Er det mulig å få de til å sende det som gave?

3.Blir pakken garantert stoppet hvis det ikke er gave?

4.Hvor mye er tollen på?

 

 

1. Ja.. du må tolle om du ikke tar det med deg når du har vært fysisk i utlandet.

2. ja , men det hjelper lite/ingenting om du bestiller fra kjente webbutikker der.

3. Nei , men du må regne med det. Hvertfall om du bestiller fra buysnus o.l.

4. vet bare at det blir dyrere enn å handle snus i norge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...