zennox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) tre skruf sterk, som tre poser? tøff1 az zennox er kul az, han snuser tre skruf sterk om gang1, lolo Skjønner ikke hvorfor dere føler dere så truffet av mitt snusforbruk? Og nei, selvsagt bruker jeg ikke 3 hver gang, ettersom det, som nevnt, ja, ser dumt og, og det er uøkonomisk, men en gang i blandt er det jævla godt. (bruker somregel løs anyhoo) Anyway - skaff dere en hobby Endret 7. mai 2008 av zennox Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ingen ting er som å se en god film eller høre på noe fin musikk med en prell under leppen. Og når vi først er inne på det. Jeg bruker som regel èn portion om gangen. Av og til to, men aldri mer en to. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ingen ting er som å se en god film eller høre på noe fin musikk med en prell under leppen. Og når vi først er inne på det. Jeg bruker som regel èn portion om gangen. Av og til to, men aldri mer en to. Da har du gått glipp av noe Savner de gangene jeg fikk nikotinrus av en general porsjon mini. ...men nå har jeg ikke snust siden fredag, men jeg holder på å dø allerede. Skal skaffe en ny dåse idag tenkte jeg. To nye, faktisk. Skruf stärk porsjon og General Løs Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jaaa Dèt var tider det. Kanskje ikke av general mini, for det har jeg aldri prøvd, men fikk mitt første nikotinrus på en catsh eucalyptus. Beste snusen jeg har tatt Endret 7. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Noen som har noen nettsjapper å anbefale for bestilling av snus? Og har dere hatt mye problemer (stoppet i toll etc). Nå føler jeg snart at jeg har vært snusfri lenge nok >.< Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvis du handler fra Sverige må det fortolles og det blir dyrere enn å kjøpe det i Norge. Evnt hvis en privatperson ifra Sverige kjøper det for deg og sender det til deg som gave. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvis du handler fra Sverige må det fortolles og det blir dyrere enn å kjøpe det i Norge. Evnt hvis en privatperson ifra Sverige kjøper det for deg og sender det til deg som gave. Da er det bedre at du sender det sjølv vist du er over grensa og har ein del over kvota Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 ut i hva du/dere skrev, så fikk jeg intrykket at dere alltid hadde to eller flere posjoner oppi samtidig, noe som ofte ser utrolig loka ut, pluss at det som sagt er uøkonomisk. jeg har jo oppi to, kanskje tre, noen ganger jeg også, men det er sjelden. kanskje når jeg ligger en sen kveld å chille på sofaen, eller når jeg chiller med gutta. så, jeg må si meg enig i at det er greit å ta flere enn én poser om gangen, men det må jo være stress om man aldri oppnår noen rus av en enkelt pose lenger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Var i Sverige på søndag, 2 pølser, en general og en ettan. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Pølser faktisk? Hva er kvoten forresten ? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Så ble det Skruf Orginal Potion idag. Ganske så bra snus synes jeg, men synes Stärk er hakke bedre Endret 7. mai 2008 av Rockna Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 et par enkle spørsmål om snus+nettbutikk+søta bror Må man tolle hvis man bestiller under kvoten? Er det mulig å få de til å sende det som gave? Blir pakken garantert stoppet hvis det ikke er gave? Hvor mye er tollen på? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva er kvoten forresten ? Tror det er 250 gram per 18-åring. Altså ett rør porsjon eller 5 bokser løs. Rett meg hvis jeg tar feil her. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 et par enkle spørsmål om snus+nettbutikk+søta bror 1.Må man tolle hvis man bestiller under kvoten? 2.Er det mulig å få de til å sende det som gave? 3.Blir pakken garantert stoppet hvis det ikke er gave? 4.Hvor mye er tollen på? 1. Ja.. du må tolle om du ikke tar det med deg når du har vært fysisk i utlandet. 2. ja , men det hjelper lite/ingenting om du bestiller fra kjente webbutikker der. 3. Nei , men du må regne med det. Hvertfall om du bestiller fra buysnus o.l. 4. vet bare at det blir dyrere enn å handle snus i norge. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva er kvoten forresten ? Tror det er 250 gram per 18-åring. Altså ett rør porsjon eller 5 bokser løs. Rett meg hvis jeg tar feil her. Det stemmer det du sier. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Viss man har muligheten til å kjøre, kan man ta med et par ikkesnusere. Og ta dems kvote. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Må man være over 18 for å ta med snus inn til Norge fra Sverige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg