ultimatedeskjet Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Kanskje fra internett. buysnus for eksempel. Jeg prøvde Level portion forleden. Stakk seg ikke ut noe særlig, tøff boks og grei styrke. Endret 6. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
frentix Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Probe er kjøpt i Sverige. Jeg har hørt folk har fått tak i den i Norge også , men vet ikke hvor. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dagbladet har en sak om at "Snus øker ikke risikoen for hjerteinfarkt". Her er diskusjonsfeltet under artikkelen. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 tre skruf sterk, som tre poser? tøff1 az Som i tre poser ja. Eneste måten jeg klarer å oppnå nikotinrus på, ikke for å heve meg over noen andre og være tøff i det hele tatt. Hadde jeg ville vært tøff hadde jeg latt være å bruke snus, rett og slett fordi det både SER og ER idioti. kthx. Btw, lær deg grammatikk. Norsken din suger balle. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nice, da kan jeg jo snuse med god samvittighet^^ Eller, den neste prellen jeg tar kommer til å koste meg 100 kroner da :/ Still clean tho^^ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Som i tre poser ja.Eneste måten jeg klarer å oppnå nikotinrus på, ikke for å heve meg over noen andre og være tøff i det hele tatt. Hadde jeg ville vært tøff hadde jeg latt være å bruke snus, rett og slett fordi det både SER og ER idioti. kthx. Btw, lær deg grammatikk. Norsken din suger balle. må da se utrolig dumt ut, pluss at det blir ekstremt dyrt å kjøpe ny boks hver åttende gang du tar en snus (eller tre, da). og hva var så galt med grammatikken min? glemte jeg en 'i' kanskje? beklager på det sterkeste altså Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 zennox er kul az, han snuser tre skruf sterk om gang1, lolo Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hold en hyggelig tone folkens. Nå må vi ikke spamme ned tråden med krangling. Hvor mange/mye snus man bruker om gangen må forbli valgfritt og utenfor kranglete diskusjon. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja det der var bare teit av deg Håks... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Forgive and forget er det noe som heter Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 måtte teste 1 ny snus i sted så da ble det Nick(&J) West...må sin den var grei for meg kommer kanskje til og kjøpe den vidre Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tapere. Bare fordi man putter i 3 porsjoner av gangen betyr ikke det at man gjør det for å være tøff. Hadde jeg hatt råd til det hadde jeg lett gjort det. Gjorde det en periode før.. Men helst ikke med "spesielle" personer i nærheten,da jeg VET at det ser mongo ut,og føler meg langt ifra kul med svær bul på leppa. Så tror heller det er dere som klager på mangeposebrukerne som er noen fjortisser Har 2 N&J i nå, skal fanken meg putte i 2 ekstra bare for deres skyld^^ Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) jeg syns West er midt på treet. Prøver en del nye snuser, men hopper alltid tilbake til General/ N&J:) (LØS) Endret 7. mai 2008 av les_paul92 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvordan klarer du å gå fra General/N&J til West? Den er jo så svak i forhold. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Styrke har ikke så mye å si. Smak for teh win. Men prøver bare en boks da. så er det tilbake Endret 7. mai 2008 av les_paul92 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 tre skruf sterk, som tre poser? tøff1 az Ja az, fordi du er så 1337 som bare tar èn. Irritererer meg over folk som synes det er så jævlig teit å ta flere snuser samtidig. Hva er teit med det egentlig? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har jo tre Nick and Johnny West oppi nå...Det er fordi jeg ikke får effekt av 2 stk, men tar vanligvis 2 stykker oppi...Bare liker å bli svimmel av og til Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har jo tre Nick and Johnny West oppi nå...Det er fordi jeg ikke får effekt av 2 stk, men tar vanligvis 2 stykker oppi...Bare liker å bli svimmel av og til Noob ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg