Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tre skruf sterk, som tre poser? tøff1 az

Som i tre poser ja.

Eneste måten jeg klarer å oppnå nikotinrus på, ikke for å heve meg over noen andre og være tøff i det hele tatt.

Hadde jeg ville vært tøff hadde jeg latt være å bruke snus, rett og slett fordi det både SER og ER idioti.

kthx. Btw, lær deg grammatikk. Norsken din suger balle.

Lenke til kommentar
Som i tre poser ja.

Eneste måten jeg klarer å oppnå nikotinrus på, ikke for å heve meg over noen andre og være tøff i det hele tatt.

Hadde jeg ville vært tøff hadde jeg latt være å bruke snus, rett og slett fordi det både SER og ER idioti.

kthx. Btw, lær deg grammatikk. Norsken din suger balle.

må da se utrolig dumt ut, pluss at det blir ekstremt dyrt å kjøpe ny boks hver åttende gang du tar en snus (eller tre, da).

og hva var så galt med grammatikken min? glemte jeg en 'i' kanskje? beklager på det sterkeste altså

Lenke til kommentar

Tapere. Bare fordi man putter i 3 porsjoner av gangen betyr ikke det at man gjør det for å være tøff. Hadde jeg hatt råd til det hadde jeg lett gjort det. Gjorde det en periode før.. Men helst ikke med "spesielle" personer i nærheten,da jeg VET at det ser mongo ut,og føler meg langt ifra kul med svær bul på leppa.

Så tror heller det er dere som klager på mangeposebrukerne som er noen fjortisser ;)

Har 2 N&J i nå, skal fanken meg putte i 2 ekstra bare for deres skyld^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...