Aleks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Okei, gotcha. Ikke mer syting fra min side^^ Har faktisk ikke tenkt så mye på snus idaag, tror det værste er over nå^^ Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor syte,når man kan snuse? Fant endelig en plass hvor de solgte skruf sterk porsjon her borte på feil side av fjellet. Namnam! Hvordan kan det ha seg at ALLE bensinstasjoner o.l selger røda lacket porsjon,som smaker helt grusomt,men ikke skruf sterk? Hvor er logikken? JA til mer logikk her i verden! Må få si at nick&johnny porsjon også er bra,og har hjulpet meg i min lengsel etter skruf sterk. General porsjon derimot,er jo helt evneveik. Skjønner ikke at jeg maina den før :/ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor syte,når man kan snuse? Fant endelig en plass hvor de solgte skruf sterk porsjon her borte på feil side av fjellet. Namnam! Hvordan kan det ha seg at ALLE bensinstasjoner o.l selger røda lacket porsjon,som smaker helt grusomt,men ikke skruf sterk? Hvor er logikken? JA til mer logikk her i verden! Må få si at nick&johnny porsjon også er bra,og har hjulpet meg i min lengsel etter skruf sterk. General porsjon derimot,er jo helt evneveik. Skjønner ikke at jeg maina den før :/ Du må nok bo på Østlandet, ja. Skruf Sterk kan man finne selv på Kiwi.. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tror du misforstod meg litt. Feil side av fjellet = østlandet Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Her på vestlandet finner eg bare skruff, general, N&J West og diverse andre merker i hyllene, men ikkje min kjære N&J Strong Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tror du misforstod meg litt. Feil side av fjellet = østlandet Den kan jeg være med på. Her på vestlandet finner eg bare skruff, general, N&J West og diverse andre merker i hyllene, men ikkje min kjære N&J Strong Det er et godt utvalg i hyllene rundtom av snus, slik som jeg ser det. Har blitt enormt mye bedre de to- tre siste årene, sikkert grunnet hvor populært snus er. Forøvrig har jeg også sett lite til N&J sterk, men den skal være mulig å finne i kiosker rundtomkring, mener jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva tror dere kommer til å skje med prisen(hvor mye det koster) på snus etter hvert? Gå opp eller ned? Håper den blir lavere... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er pottit-Norge det er snakk om. Den blir vel fordoblet. Er tom for snus, har bare lakris-snusen som gikk ut i '06 igjen. Har ikke nok penger i kronestykker til mer ordentlig snus. Tror jeg får vondt i magen idag. Eller blir lakris-forgifta Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bruk kortet ditt? Han er sikkert under 18 år da vettu.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bruk kortet ditt? Han er sikkert under 18 år da vettu.. Hun* Godt mulig det, men de fleste jeg kjenner har da et kort med noen kroner på. Var bare det jeg mente. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bruk kortet ditt? Han er sikkert under 18 år da vettu.. Hun* Godt mulig det, men de fleste jeg kjenner har da et kort med noen kroner på. Var bare det jeg mente. Sry hun*^^ Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det funker å bruke salte pingviner Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Er blakk som ei kjerkerotte. Har tre kroner cash og masse minus på alle korta Dyppa tre snus i litt vann og hadde dem i 45 minutter. Hjalp ingenting Er over 18 år ja. Endret 6. mai 2008 av mushi Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) 3 skruf sterk akuratt nå hadde vært _dritdeilig_. dessverre så har jeg ikke snus ; < Edit: Leif Endret 6. mai 2008 av zennox Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 tre skruf sterk, som tre poser? tøff1 az Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hehe. det er å overdrive litt ja. Holder fint med en eller to. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Så det var en som nevte salte pingviner. Nå har jeg aldri prøvd disse under leppa , men et søskenbarn av meg fant på å legge et par Smint (noen slags mintpastiller for de som ikke vet det) under leppa i håp om å bli "sår" slik at prisen svir litt igjen. Han endte opp med å kverke emaljen på fortennene etter at pastillene var oppløste Anyway , nå sitter jeg med en Probe Whiskey løs her. Den må jeg si var skikkelig god kosesnus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvor kjøpte du den Probe Whiskey snusen? Jeg fant den ikke i sverige engang :/ Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Shit. Jeg har brukt 12 poser på 24 timer ! :!: Det er ikke rart jeg er så fattig... EDIT: Hvor har du fått tak i probe ? Endret 6. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg