Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Do itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDoitDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Kan du gi faen? Skal alle som prøver å slutte begyne å spamme ned tråden med whine?

x2

Hvorfår ikke diskutere hvordan og slutte å snuse i denne tråden og? Kan se kanskje det var noen litt unødvendige tråder, men for og gå on topic så kan jeg si at jeg har snust i ca en og en halv måned og har vært fri for snus i over 24 timer. Nikotinsuget har enda ikke gitt seg :(

Lenke til kommentar
Nå griner jeg nesten her, vil ta en prell fra kompisen min sin boks :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Nei nå legger jeg meg før jeg gjør noe dumt, har faktisk felt en tåre når jeg åpna boksen og kjente på lukta. Overdriver ikke engang. God natt folkens :D
herregud, skjerp deg. du sier jo selv at du har snusa i en og en halv måned, roan a johan. har på følelsen at du overdriver noe ekstremt når du feller en tåre på grunn av lukta av snuslukta.

greit nok å hjelpe andre med å slutte, men sånn syting over at du nesten sprekker er bare retarded ass. kom gjerne med tips om kan gjøre det lettere å slutte, for all del, men ro ned sytinga et paaar hakk plx.

Endret av funkyboJ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...