Aleks Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå stikekr jeg ut å kjøper en kald skruf sterk porsjon ! snakkes Lucky bastard.... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har en selv akkurat nå. Ahh, herlig. Hold ut Aleksmyy, dette klarer du. Herlig avatar Addan, helt sprø Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det som ikke gjorde dette så mye lettere var at jeg skulle passe på boksen til kompisen min siden jeg ikke stoler på han.. Så nå sitter jeg her med en boks med Skruf sterk porsjon Takker for støtte^^ Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) det trenger ikke være så ille å ha en boks. hvis jeg skal gå noen timer uten snus, må jeg ha en snusboks i nærheten. Er noe sykisk. mn lykke til. Endret 5. mai 2008 av les_paul92 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Men det frister noe jævlig å ta en! Har vært fri hittil, snart 24 timer! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Do itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDoitDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo itDo Endret 5. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Mmm iskald Ettan løs, den er jammen god. Vil noen smake? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå griner jeg nesten her, vil ta en prell fra kompisen min sin boks :wallbash: :wallbash: Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Mmm iskald Ettan løs, den er jammen god. Vil noen smake? Ja takk. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har en selv også. Men slutt å frist Aleksmyy, han sprekker snart. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Selges Ettan Porsjon i Norge? Evnt hvilke kiosker/bensinstasjoner selger den. Har bare funnet løs. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg ser dem nesten overalt. Narvesen, Seven. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Nei nå legger jeg meg før jeg gjør noe dumt. God natt folkens Endret 8. juli 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kan du gi faen? Skal alle som prøver å slutte begyne å spamme ned tråden med whine? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ok, da skal jeg prøve igjen på Narvesen. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hehe. Nå stikker jeg også å legger meg. Har en uåpnet skruf-boks som venter ! Natta folk Lenke til kommentar
Holten Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kan du gi faen? Skal alle som prøver å slutte begyne å spamme ned tråden med whine? x2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan du gi faen? Skal alle som prøver å slutte begyne å spamme ned tråden med whine? x2 Hvorfår ikke diskutere hvordan og slutte å snuse i denne tråden og? Kan se kanskje det var noen litt unødvendige tråder, men for og gå on topic så kan jeg si at jeg har snust i ca en og en halv måned og har vært fri for snus i over 24 timer. Nikotinsuget har enda ikke gitt seg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 En og en halv måned, også slutter du. Heh. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Nå griner jeg nesten her, vil ta en prell fra kompisen min sin boks :wallbash: :wallbash: Nei nå legger jeg meg før jeg gjør noe dumt, har faktisk felt en tåre når jeg åpna boksen og kjente på lukta. Overdriver ikke engang. God natt folkens herregud, skjerp deg. du sier jo selv at du har snusa i en og en halv måned, roan a johan. har på følelsen at du overdriver noe ekstremt når du feller en tåre på grunn av lukta av snuslukta. greit nok å hjelpe andre med å slutte, men sånn syting over at du nesten sprekker er bare retarded ass. kom gjerne med tips om kan gjøre det lettere å slutte, for all del, men ro ned sytinga et paaar hakk plx. Endret 6. mai 2008 av funkyboJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg