Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd general onyx(elns) og helelr ikke Grovsnus. Og ikke Nick and jonny wests eller east. Det er vel de jeg ikke har prøvd... Noen som har forslag til en veldig god snus som jeg kanskje ikke har prøvd ?(:p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Onyx er grei den, men litt svak for min smak.

Nick And johnny east/west har en god smak, men veldig svak snus.

Min Handle liste er når jeg skal kjøpe snus sånn her;

- Skruf Stärk

- Skruf Orginal potion

- Nick and Johnny (vanlig rund boks potion)

- Skruf Tranbär

Lenke til kommentar

Nå har jeg 2 porsjoner og litt løs igjen, etter dette har jeg lovt at jeg skulle ha en pause fra snus. Dette blir ikke lett :( Skal ha en pause til søstera mi kommer hjem fra Mallorca, jeg og hun skulle spleise på en 10 stokk^^ hun drar vel den 9. mai eller noe, usikker på når hun kommer hjem men håper hun ikke blir lenge :cry:

Lenke til kommentar
Nå har jeg 2 porsjoner og litt løs igjen, etter dette har jeg lovt at jeg skulle ha en pause fra snus. Dette blir ikke lett :( Skal ha en pause til søstera mi kommer hjem fra Mallorca, jeg og hun skulle spleise på en 10 stokk^^ hun drar vel den 9. mai eller noe, usikker på når hun kommer hjem men håper hun ikke blir lenge :cry:

Har vært snus fri i 4 dager. forstår ikkje va folke syter etter det er ikkje så gale. Men steike kor godt det var å snuse igjenn.

Lenke til kommentar

Har vært snus fri i 4 dager. forstår ikkje va folke syter etter det er ikkje så gale. Men steike kor godt det var å snuse igjenn.

Tror nok jeg kommer til å ha mer problemer enn deg med det :/

Lenke til kommentar

Det er jo fra person til person, jeg klarer meg ikke 4 dager uten nikotin. Jeg gjør ihvertfall hva jeg kan for å få tak i.. noe jeg alltid klarer ;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...