Addan Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har ikke prøvd general onyx(elns) og helelr ikke Grovsnus. Og ikke Nick and jonny wests eller east. Det er vel de jeg ikke har prøvd... Noen som har forslag til en veldig god snus som jeg kanskje ikke har prøvd ?() Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Onyx er grei den, men litt svak for min smak. Nick And johnny east/west har en god smak, men veldig svak snus. Min Handle liste er når jeg skal kjøpe snus sånn her; - Skruf Stärk - Skruf Orginal potion - Nick and Johnny (vanlig rund boks potion) - Skruf Tranbär Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nå har jeg 2 porsjoner og litt løs igjen, etter dette har jeg lovt at jeg skulle ha en pause fra snus. Dette blir ikke lett Skal ha en pause til søstera mi kommer hjem fra Mallorca, jeg og hun skulle spleise på en 10 stokk^^ hun drar vel den 9. mai eller noe, usikker på når hun kommer hjem men håper hun ikke blir lenge Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nå har jeg 2 porsjoner og litt løs igjen, etter dette har jeg lovt at jeg skulle ha en pause fra snus. Dette blir ikke lett Skal ha en pause til søstera mi kommer hjem fra Mallorca, jeg og hun skulle spleise på en 10 stokk^^ hun drar vel den 9. mai eller noe, usikker på når hun kommer hjem men håper hun ikke blir lenge Har vært snus fri i 4 dager. forstår ikkje va folke syter etter det er ikkje så gale. Men steike kor godt det var å snuse igjenn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nå har jeg 2 porsjoner og litt løs igjen, etter dette har jeg lovt at jeg skulle ha en pause fra snus. Dette blir ikke lett Skal ha en pause til søstera mi kommer hjem fra Mallorca, jeg og hun skulle spleise på en 10 stokk^^ hun drar vel den 9. mai eller noe, usikker på når hun kommer hjem men håper hun ikke blir lenge Har vært snus fri i 4 dager. forstår ikkje va folke syter etter det er ikkje så gale. Men steike kor godt det var å snuse igjenn. Tror nok jeg kommer til å ha mer problemer enn deg med det :/ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå har jeg 2 porsjoner og litt løs igjen, etter dette har jeg lovt at jeg skulle ha en pause fra snus. Dette blir ikke lett Skal ha en pause til søstera mi kommer hjem fra Mallorca, jeg og hun skulle spleise på en 10 stokk^^ hun drar vel den 9. mai eller noe, usikker på når hun kommer hjem men håper hun ikke blir lenge Har vært snus fri i 4 dager. forstår ikkje va folke syter etter det er ikkje så gale. Men steike kor godt det var å snuse igjenn. Det er jo fra person til person, jeg klarer meg ikke 4 dager uten nikotin. Jeg gjør ihvertfall hva jeg kan for å få tak i.. noe jeg alltid klarer ;D Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da har jeg vært 2 måneder uten snus (tror jeg)! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da har jeg vært 2 måneder uten snus (tror jeg)! CONGRATULATIONS. Det har ikke jeg! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Off nå må jeg holde meg unna snus et par uker Tok piercing i tunga idag Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Off nå må jeg holde meg unna snus et par uker Tok piercing i tunga idag Putt'n inni høle Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fikk helt sjokk da jeg trodde jeg hadde glemt Skrufen på skolen. Ble ikke jeg lettet da jeg fant den i sekken. Snus har virkelig blitt en del av livet mitt. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hehe. Det er det som får meg gjennom hverdagen. Lyset i enden av tunellen Jeg plaier å legge boksen i skapet på skolen så slipper ejg å ha den i boksern eller jakka. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Okei, nå jeg vært snusfri siden i går kveld (det siste jeg gjorde før jeg sovna var å ta ut prellen) og kroppen min skriker etter nikotin Blir hardt når jeg skal ut med kompiser etterpå og alle snuser Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er det noe annet du liker, en brus eller en sjokolade. Hva som helst egentlig, slik at du har noe å gjøre (spise) på når du kjenner presse komme. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har inngått en avtale med kompisen min, at den første som inntar nikotin må gi den andre 100 spenn^^ har greid meg så langt, snart 24 timer uten snus Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Nå stikekr jeg ut å kjøper en kald skruf sterk porsjon ! snakkes Endret 5. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg